Witam - chciałbym kupić swój pierwszy samochód. Właśnie byłem na oględzinach golfa II z silnikiem 1.8 w gazie. Instalacja założona 2 lata temu, a na niej przejechane ok 5tyś. Zawieszenie itd. zrobione. Proszę o pomoc w związku z mankamentami jakie są czyli:
- kolektor do wymiany (nie przecieka, ale słychać) - ile kosztuje używany i nowy - gdzie mogę znaleźć?
- pedał gazu jest bardzo wrażliwy - działa w przedziale 5-8 cm - właściciel mówi, że tak lubił, to nie zmienia. - czy można to samemu zrobić?
- drugi bieg wchodzi z lekkim zgrzytem przy normalnym wkładaniu - właściciel wrzuca bez zgrzytu - mówi, że przy wymianie poduszek pod silnikiem i skrzynią musiał źle ustawić skrzynię - czy to prawda i czy da się samemu zrobić?
- pedał sprzęgła zaskakuje zbyt głęboko - czy da się zrobić samem?
- wsadzone są podgrzewane siedzenia z IV - czy da się je podłączyć?
Proszę o pilną pomoc.
Problem z kolektorem i gazem
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
Farin, jeśli chesz się uczyć majstrowania przy tym golfie to bierz.
Kolektor może ma tylko uszczelki do zmiany, patrzyłeś na to?
Wrażliwy pedał gazu to dziwne, przecież musi mieć swój skok, a jeśli jest tak krotki to właściciel podciągnął linkę bo coś nie trybiło z wolnymi obrotami - na to uważaj (nie piszesz czy wtrysk czy gaźnik)
zgrzytanie dwójki jest częstą awarią wunikającą z uszkodzenia skrzyni, ale skoro właściciel wrzyuca po cichu to faktyczniemoże być to do sutawienia przy mechaniźmie zmiany biegów - ne da się przewidzieć na odległość.
zgrzytanie i głębokie sprzęgło może mieć coś wspólnego i oznaczać zbyt krotką linkę, jeśli tak to się reguluje, ale mogą to być dwie lub trzy awarie na raz - nie da się powiedzieć na odległość.
Siedzenia zawsze się da jakoś podłączyć, ale potrzebnyczujnik sterownik, przekaźniki
nie kupuj takiego auta bez oceny przez znajomego co się na tym zna
Kolektor może ma tylko uszczelki do zmiany, patrzyłeś na to?
Wrażliwy pedał gazu to dziwne, przecież musi mieć swój skok, a jeśli jest tak krotki to właściciel podciągnął linkę bo coś nie trybiło z wolnymi obrotami - na to uważaj (nie piszesz czy wtrysk czy gaźnik)
zgrzytanie dwójki jest częstą awarią wunikającą z uszkodzenia skrzyni, ale skoro właściciel wrzyuca po cichu to faktyczniemoże być to do sutawienia przy mechaniźmie zmiany biegów - ne da się przewidzieć na odległość.
zgrzytanie i głębokie sprzęgło może mieć coś wspólnego i oznaczać zbyt krotką linkę, jeśli tak to się reguluje, ale mogą to być dwie lub trzy awarie na raz - nie da się powiedzieć na odległość.
Siedzenia zawsze się da jakoś podłączyć, ale potrzebnyczujnik sterownik, przekaźniki
nie kupuj takiego auta bez oceny przez znajomego co się na tym zna
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 52 gości