Strona 1 z 1

ustawienie kąta pochylenia koła

: ndz maja 04, 2008 23:03
autor: agnesmarcin
witam. w jaki sposób ustawia sie kąt pochylenia kół przednich w mk3 tdi

: ndz maja 04, 2008 23:22
autor: kapalek
tego sie chyba w golfie 3 nie da ustawić, tak przynajmniej mi powiedział mechanik jak robiłem zbieżnośc, nie wiem jednkla czy do końca miał racje więc niech sie ktos jeszcze wypowie.

: ndz maja 04, 2008 23:36
autor: Jarowo
W mk 3 pochylenie reguluje się na śrubach mocujących amortyzator do zwrotnicy. Taki dwie bolsze na klucz 18. Samemu domowym sposobem nie bardzo jest jak tym bardziej, że potem trzeba sprawdzić zbieżność.

: ndz maja 04, 2008 23:50
autor: kapalek
to ci mechanicy to partacze w takim razie :grrr: powiedział ze tego w vw nie da sie ustawić. mowa o pochuleniu amorka przód/ tył. czyli u mnie prawe koło delikatnie wyprzedza lewe. rozumiem że o tym pochyleniu mowa?

: pn maja 05, 2008 00:06
autor: Kisiel
kapalek pisze:tego sie chyba w golfie 3 nie da ustawić, tak przynajmniej mi powiedział mechanik jak robiłem zbieżnośc, nie wiem jednkla czy do końca miał racje więc niech sie ktos jeszcze wypowie.
w MK3 sie nie ustawia kąta wyprzedzenia sworznia zwrotnicy, moze o to im chodzilo
zarowno kat pochylenia koła i zbieznosc sa regulowane
kąty:
silniki do 66 kW: - 0st 30' +-20'
silniki powyzej 66 kW: -0st 40' +-20'

wiec takiej dokladnosci nie uzyska sie domowymi sposobami na podworku czy w garazu, trzeba jechac na ustawienie

: pn maja 05, 2008 00:11
autor: sas_gti
Obrazek

tu wiadac ze kat jest ustawialny, to powinni wiedziec a takze powinni miec dane zeby to sprawdzic, partacze albo lenie...

: pn maja 05, 2008 00:14
autor: kapalek
chyba jednak dobrze robili. były na kompie trzy wartości i dwie ustaiwali a trzeciej nie bo powiedzieli że tego sie w mk3 nie ustawia i chyba własnie to był ten kąt wyprzedzenia zwrotnicy. powiedzieli że to nie ma wpływu na ściaganie

: pn maja 05, 2008 00:17
autor: sas_gti
a nie dają wydruku?
ja wasze biorę i zawsze jeżdze w to samo miejsce. Jak mi ustawią raz i jest dobrze to potem mam porównanie przy następnym ustawianiu.

: pn maja 05, 2008 07:31
autor: MarcoVW
Jarowo pisze:W mk 3 pochylenie reguluje się na śrubach mocujących amortyzator do zwrotnicy. Taki dwie bolsze na klucz 18. Samemu domowym sposobem nie bardzo jest jak tym bardziej, że potem trzeba sprawdzić zbieżność.
Tylko amorek musi miec dwa otwory jajkowate , jak ma jeden jajkowaty lub dwa okragle to zwrotnica nie bedzie sie nam ruszac.