czy mozna przerobic silnik jesli tak to jak?

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
jhosef
_
_
Posty: 9172
Rejestracja: czw lis 16, 2006 21:12
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Post autor: jhosef » ndz kwie 20, 2008 13:48

Paweł Marek pisze:nawet wymiana kolektora ssącego konieczna pod gaźnik czy mowtrysk czy nawet digifant jest problemem bo zdaje się nie pasuje taki od innych silników do tej głowicy
Wg ETKI uszczelka pod kolektor jest ta sama do GX, RP i do kolektora pod gaźnik. więc nie powinno być problemów z przeszczepem kolektora.



Awatar użytkownika
Maćkooo
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2032
Rejestracja: pn cze 25, 2007 11:39
Lokalizacja: Ostrów Wielkopolski

Post autor: Maćkooo » ndz kwie 20, 2008 13:59

chosen pisze:Nie wiem co kolega Maćkooo, miał na myśli moiwiac ze wrzucajac Digifanta zwiekszy sie spalanie....bzdura.
Wcale nie bzdura, samochód na wtrysku spali więcej niż na gaźniku. Jak kolego nie wierzysz to zajrzyj do danych i będziesz miał odpowiedź.
Np.
PF spala od 6,1l - 11,3l/100km . Juz nie wspomne o jezdzie z cięzka nogą.
GU na gaźniku 2e2 spala od 5,8 - 8,9 / 100km

Pierwszy ma 107 KM drugi 90 KM.


Pomagają Tobie , pomagaj innym - pisz jak rozwiązałeś swój problem.
Zawsze do przodu :D

http://pl.youtube.com/watch?v=eT0MHN827hs&feature=related

Awatar użytkownika
jhosef
_
_
Posty: 9172
Rejestracja: czw lis 16, 2006 21:12
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Post autor: jhosef » ndz kwie 20, 2008 14:06

Maćkooo pisze:PF spala od 6,1l - 11,3l/100km . Juz nie wspomne o jezdzie z cięzka nogą.
GU na gaźniku 2e2 spala od 5,8 - 8,9 / 100km
Nie można w ten sposób porównywać silników o mocy 107 i 90 koni. Przeciez ta dodatkowa moc nie bierze się z kosmosu.



Konrado8526
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 109
Rejestracja: wt lis 21, 2006 17:35
Lokalizacja: elblag
Kontakt:

Post autor: Konrado8526 » ndz kwie 20, 2008 14:08

chlopaki ale myslicie ze taka przerobka jest oplacalna czy lepiej lepiej inwesotwac w naprawe ke jetronica?? najgorzej uciazliwe jest to ze dopoki sie nie rozgrzeje to trudno jest go odpalic zeby normalnie chodzil a jak juz chodzi to przy dodaniu gazu strzela w filtr powietrza a jak sie rozgrzeje to wszytko jest ok tyle ze pali pare literkow za duzo zeby choociaz zszedl ponizej 10 to bym sie cieszyl:/



Awatar użytkownika
jhosef
_
_
Posty: 9172
Rejestracja: czw lis 16, 2006 21:12
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Post autor: jhosef » ndz kwie 20, 2008 14:14

A masz instalację LPG?

Bo jeśli tak to bym zmieniał. Mechaniczny wtrysk nie lubi się zbytnio z gazem. Niby do Ke-jetronica są urządzenia zabezpieczające przed zacieraniem się rozdzielacza przy pracy na gazie ale nie znam ich skuteczności.



Konrado8526
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 109
Rejestracja: wt lis 21, 2006 17:35
Lokalizacja: elblag
Kontakt:

Post autor: Konrado8526 » ndz kwie 20, 2008 14:50

wlasnie nie mam na gazie tylko benzyna



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » ndz kwie 20, 2008 14:52

Ja bym zdecydowanie naprawiał. Jeśli auto nie widziało LPG to zasadnicza część czyli rozdzielacz paliwa powinna być sprawna


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Awatar użytkownika
jhosef
_
_
Posty: 9172
Rejestracja: czw lis 16, 2006 21:12
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Post autor: jhosef » ndz kwie 20, 2008 14:58

To też bym naprawiał. Jeśli jeździsz na benzynie i nie masz zamiaru zakładać LPG lepiej pieniądze na swap zasilania silnika przeznaczyć na naprawę dotychczasowego.



Konrado8526
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 109
Rejestracja: wt lis 21, 2006 17:35
Lokalizacja: elblag
Kontakt:

Post autor: Konrado8526 » ndz kwie 20, 2008 15:08

jhosef pisze:To też bym naprawiał. Jeśli jeździsz na benzynie i nie masz zamiaru zakładać LPG lepiej pieniądze na swap zasilania silnika przeznaczyć na naprawę dotychczasowego.

to od czego radzilibyscie zaczac ?? co moze byc glowną przyczyna tego ze jak zimny to ma problem z odpaleniem. za pierwszym razem zalapie ale chodzi jak by na 2 gary i zgasnie za drugim razem dluzej trzeba krecic az odpali i chwile przegazowac i na wolnych obrotach chodzi w miare rowno ale jak dodam gazu to strezla w pfiltr powietrza zadusi sie i zgasnie a po rozgrzaniu jest dobrze i zostawie go zeby ostygl i po 3 godzinach jest ten sam problem. moze przez pompe ale jak to sprawdzic zeby nie wyrzucac kasy w bloto. moze terz przez takie odpalanie zauwazam wysokie spalanie bo rano zawsze czuc benzyne w srodku.



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 48 gości