Montaż komputera FIS

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
xander_88
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 801
Rejestracja: śr wrz 17, 2008 11:54
Lokalizacja: WPI
Kontakt:

Post autor: xander_88 » śr mar 04, 2009 09:45

Marcinek pisze:czy to przesada czy po tyle chodza??
Kiedyś widziałem identyczny tz. full fis ,l SE, diesel ... za od 250 zl.. 300 zl kup teraz ... ale :grin: no właśnie ... miał jedna linie pixeli martwa , spalona ... w każdym razie nie świeciła ... podobno mogla to być wina taśmy i jak się ktoś na tym zna mógł to sam zrobić... ale poszedł w pół dnia :) Myślę, ze Ci co aukcje wystawiają patrzą w ten temat i widza jak każdy jest na full fis napalony ... i wala takie ceny :)


ex: MK4 245 km/460nm

Awatar użytkownika
Qto
_
_
Posty: 19378
Rejestracja: pt wrz 01, 2006 19:14
Lokalizacja: Guadalajara
Auto: MK 4
Silnik: ASZ
Kontakt:

Post autor: Qto » śr mar 04, 2009 12:38

Marcinek pisze:Oli napisał/a:
pełny FIS za jedyne 650 zeta

czy to przesada czy po tyle chodza??
tej aukcji już nie ma, ale w zakończonych też nie widnieje. W tym roku poszło około 5 pełnych fisów za 200-400...także gość przegina z tym 650. Qrde do benzyny chyba nie trafię takiego licznika;/



Awatar użytkownika
Fenomen89
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 984
Rejestracja: wt sty 16, 2007 09:59
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: Fenomen89 » śr mar 04, 2009 12:48

Qto pisze:.także gość przegina z tym 650. Qrde do benzyny chyba nie trafię takiego licznika;/
pisalem do niego w tej sprawie, to mowi ze wie ze to rarytas i jest zapotrzebowanie, poprzednio tez mial kilka takich i poszly po 600 zeta i ze wie ze tego sprzeda, a jak zaproponowalem cene, to powiedzial ze nie mam pojecia co on sprzedaje...
tej aukcji już nie ma, ale w zakończonych też nie widnieje.
jakos jest :)
Ostatnio zmieniony śr mar 04, 2009 12:49 przez Fenomen89, łącznie zmieniany 1 raz.


ObrazekObrazek

Awatar użytkownika
Qto
_
_
Posty: 19378
Rejestracja: pt wrz 01, 2006 19:14
Lokalizacja: Guadalajara
Auto: MK 4
Silnik: ASZ
Kontakt:

Post autor: Qto » śr mar 04, 2009 13:31

bazz89 pisze:Cytat:
tej aukcji już nie ma, ale w zakończonych też nie widnieje.
jakos jest :)
faktycznie jest, ja szukałem w zakończonych zamiast kliknąć link. Opis aukcji się trochę zmienił, pewnie po rozmowie z Tobą:) Jak gość był taki pewny, że sprzeda za 650 to mógł wystawić aukcję od 650 a nie "kup teraz"...
No nic trzeba dalej polować



Awatar użytkownika
Fenomen89
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 984
Rejestracja: wt sty 16, 2007 09:59
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: Fenomen89 » śr mar 04, 2009 19:26

Qto pisze:Opis aukcji się trochę zmienił,
mniej wiecej to samo mi odpisal w mailu co teraz dodal, nawet nie zauwazylem :P napisal mi ze mozna kupic za 300, 300 zeta za naprawe niedzialajacej lini (wtedy lini, nie linii), wysylka 100 zeta (chyba taka ze za 20 minut towar u Ciebie)
no i bledy jezykowe tez w miare poprawil... :helm:


ObrazekObrazek

Markus20wawa
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 67
Rejestracja: ndz paź 19, 2008 17:23
Lokalizacja: warszawa

Post autor: Markus20wawa » pt mar 06, 2009 21:04

Witam... Kto pomoże mi zamontować nowe zegary z okolicy wawki...Proszę o pomoc...



Awatar użytkownika
KonradzikIV
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2722
Rejestracja: pn gru 17, 2007 15:13
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: KonradzikIV » pt mar 06, 2009 21:28

ja jeszcze w wakacje kupiłem full fis za 300 :bigok: :bigok:


Obrazek

Awatar użytkownika
Diagi
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 243
Rejestracja: ndz lut 08, 2009 16:22
Lokalizacja: dolnośląskie
Kontakt:

Post autor: Diagi » pn mar 09, 2009 15:46

Panowie, brak komunikacji w przypadku VAG TACHO USB 2.5 z zegarami 1J0 920 826C (chce zrobić wymianę na 1J5 920 826C).
Sterowniki zainstalowane, interfejs wykrywa, nie łączy w momencie wybrania połączenia z ECU. Wtyczka OK (VAG-COM chodzi). Golf 2002 AXR.
Ktoś wie co może być przyczyną ?



broda1301
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 20
Rejestracja: śr gru 21, 2005 12:03
Lokalizacja: Osjaków
Kontakt:

Post autor: broda1301 » pn mar 09, 2009 19:01

Jest Sukcec panowie. Przekładka zegarów z passka do golfa dobiegła dziś końca. :hmm:
Po kilku dziesiatkach godzin grzebania we wsadzie udało się go tak przerobić że predkość wskazuje poprawnie, kontrolki wszystkie gasną, a przedewszystkim nie gryzie się z innymi komponentami auta.

Więcej info i zdjecia jutro.



Awatar użytkownika
Oli
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 725
Rejestracja: pt wrz 09, 2005 22:02
Lokalizacja: Hajnówka
Kontakt:

Post autor: Oli » pn mar 09, 2009 19:02

czekam na info bo chcę taki myk u siebie zrobić
Ostatnio zmieniony pn mar 09, 2009 19:03 przez Oli, łącznie zmieniany 1 raz.


[b]148KM/326Nm[/b]

broda1301
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 20
Rejestracja: śr gru 21, 2005 12:03
Lokalizacja: Osjaków
Kontakt:

Post autor: broda1301 » wt mar 10, 2009 08:28




Awatar użytkownika
pepu12
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 349
Rejestracja: sob kwie 23, 2005 23:26
Lokalizacja: Lub
Kontakt:

Post autor: pepu12 » wt mar 10, 2009 22:49

Hej dzisiaj udalo sie zarzucic zegary z 1/2 fis srebrne tarcze do mojego mk4 tylko niewiem czy cos przeoczyle m czy co bo niedziala mi podswietlanie wnetrza i bzyczek wlaczonych swiatel , schowek , nad glowa tez nie swieci i w bagazniku tez niema co moze byc przyczyną tego :bajer: bezpiecznik czy jakiejs kostki nie podpiąlem

[ Dodano: Sro Mar 11, 2009 13:23 ]
Znalazlem przyczyne odpieta kostka od modulu komfortu
Juz wszystko ladnie cyka
wiecie moze jak oszukac ten alert od poziomu oleju bo nie posiadam czujnika w misie??? :chytry:



Awatar użytkownika
Oli
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 725
Rejestracja: pt wrz 09, 2005 22:02
Lokalizacja: Hajnówka
Kontakt:

Post autor: Oli » śr mar 11, 2009 16:41

pepu12 pisze:jak oszukac ten alert od poziomu oleju bo nie posiadam czujnika w misie
jeżeli masz wszystko ok powinieneś mieć błedy o uszkodzonym czujniku poziomu oleju, musisz zmienić kodowanie licznika zobacz jakie masz, zmień 4 cyfrę kodowania na 0

0 = fixed service intervals without oil/temp. sender

Note: Ross-Tech indicates that the following are also valid for the fourth digit, but I do not know what they do differently:
4 = four-cylinder engine
6 = six-cylinder engine

:bigok:


[b]148KM/326Nm[/b]

Awatar użytkownika
pepu12
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 349
Rejestracja: sob kwie 23, 2005 23:26
Lokalizacja: Lub
Kontakt:

Post autor: pepu12 » śr mar 11, 2009 17:13

Mozesz jeszcze mi wytlumaczyc jak wejsc w ustawienia na vagu zeby znalezc i zmienic kodowanie licznika? :helm:



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 71 gości