Montaż komputera FIS

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
owies
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 931
Rejestracja: pn gru 29, 2008 18:28
Lokalizacja: Olkusz

Post autor: owies » czw mar 18, 2010 10:08

greg pisze:miałeś sygnał otwartych drzwi przy włożonym kluczyku (jak nie są włączone światła)
to taki bajer dla angielskich sklerotyków ?

:dol: w moim przypadku taki patent raczej by się nie sprawdził
ale dobrze wiedzieć o takich możliwościach ;)
Ostatnio zmieniony czw mar 18, 2010 10:15 przez owies, łącznie zmieniany 1 raz.


Grzana multifunkcja, FIS, Delta 6 + USB w łokciu, Fotochrom z kompasem, Pikowana deska, PDC
ThermoTop E, Xen, Gwint, 312 heble, Thule, mało mocy, dużo rdzy i trochę zadrapań...

greg

Post autor: greg » czw mar 18, 2010 10:12

wiesz - dobra sprawa - bo kluczyk w stacyjce - to nie wszystkie urządzenia odcięte od prądu. Czasem coś dłubiesz w aucie i zostaną - a tak to gong cię po chwili wk... i wyjmujesz kluczyk albo zamykasz drzwi



Awatar użytkownika
owies
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 931
Rejestracja: pn gru 29, 2008 18:28
Lokalizacja: Olkusz

Post autor: owies » czw mar 18, 2010 10:20

Licznik full fis do beny i na upartego do tdi za 400zł:
http://allegro.pl/item964495984_licznik ... y_fis.html


Grzana multifunkcja, FIS, Delta 6 + USB w łokciu, Fotochrom z kompasem, Pikowana deska, PDC
ThermoTop E, Xen, Gwint, 312 heble, Thule, mało mocy, dużo rdzy i trochę zadrapań...

Awatar użytkownika
pepu12
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 349
Rejestracja: sob kwie 23, 2005 23:26
Lokalizacja: Lub
Kontakt:

Post autor: pepu12 » czw mar 18, 2010 13:52

greg napisał pepu12, ale za to jak miałeś format 12 godzinny to miałeś sygnał otwartych drzwi przy włożonym kluczyku (jak nie są włączone światła)

Tak masz racje ale jakos nie moglem sie przyzwyczaić do formatu na 12 h i troche drazniacy ten gong pozdro :bigok: :)



-rafaello-
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 10
Rejestracja: ndz lis 16, 2008 13:21
Lokalizacja: Poland

Post autor: -rafaello- » pt mar 19, 2010 12:27

Panowie nastal umnie powazny problem z radiem , auto jest rocznika 2000/11 Golf 4
zmienilem licznik na pelny fis 1J5 920 842 A . Licznik funkcjonuje doskonale , pomyslalem zarazem o zmianie radia na DELTA6 aby mniec na fisie radio inforacje (RDS) .Zakupilem radio
i podloczylem wedlug dolnego schematu ,kabelki pociagnelem od licznika do radia .Radio funkcionuje ale tylko bez CAN :( nie reaguje na Can : Podswietlenie , wylacza sie co godzine ,nie wlacza sie na stacyjke, tylko recznie no i oczywiscie nie przekazuje na fis informacji RDS gdzie moze lezec przyczyna ? .

Obrazek

Delta
Kontakt 9 = CAN/High = B229 = or/gn
Kontakt 10 = CAN/Low = B230 = or/br

T32a
Kontakt 8 - CAN/High - or/gn
Kontakt 9 - CAN/Low - or/br

Pozdrawiam
Ostatnio zmieniony pt mar 19, 2010 12:32 przez -rafaello-, łącznie zmieniany 1 raz.



Bora_TDI
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 101
Rejestracja: wt paź 06, 2009 22:19
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Bora_TDI » pt mar 19, 2010 14:46

-rafaello- pisze:Panowie nastal umnie powazny problem z radiem , auto jest rocznika 2000/11 Golf 4
zmienilem licznik na pelny fis 1J5 920 842 A . Licznik funkcjonuje doskonale , pomyslalem zarazem o zmianie radia na DELTA6 aby mniec na fisie radio inforacje (RDS) .Zakupilem radio
i podloczylem wedlug dolnego schematu ,kabelki pociagnelem od licznika do radia .Radio funkcionuje ale tylko bez CAN :( nie reaguje na Can : Podswietlenie , wylacza sie co godzine ,nie wlacza sie na stacyjke, tylko recznie no i oczywiscie nie przekazuje na fis informacji RDS gdzie moze lezec przyczyna ? .

Obrazek

Delta
Kontakt 9 = CAN/High = B229 = or/gn
Kontakt 10 = CAN/Low = B230 = or/br

T32a
Kontakt 8 - CAN/High - or/gn
Kontakt 9 - CAN/Low - or/br

Pozdrawiam
Twoje zegary to immo2. Spojrz tu http://www.vwgolf.pl/porady/passat-b5-1 ... -licznika/ na zegary od 1999.05 – 04.2001. Zielona wtyczka:
8 – Niewykorzystane
9 – Niewykorzystane

Czyli nie obsluguja CCM`a,radia itd po CAN`ie. Aby samo wyswietlanie stacji na pelnym fisie po canie dzialalo musisz zakupic zegary immo3, oczywiscie pelny fis. Co do pozostalych funkcji podswietlenie itd musisz miec modul komofrtu po CAN`ie (zaczynaja sie od 1C0). Ale zeby wymienic stary modul komofrtu 1J0 na 1C0 musisz wymienic takze silniczki do szyb i kluczyki na czestotliwosc 434Mhz.

Pozdrawiam



-rafaello-
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 10
Rejestracja: ndz lis 16, 2008 13:21
Lokalizacja: Poland

Post autor: -rafaello- » ndz mar 21, 2010 20:04

Bora_TDI
Dziekuje za porade oraz odpowiedz .

Tak sie domyslalem ze nie bedzie funkcjonowac , jedyna alternatywa na RDS na fise, pozostaje mi anologowe locze i gamma 5 radyjko .

Pozdrawiam



Bora_TDI
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 101
Rejestracja: wt paź 06, 2009 22:19
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Bora_TDI » ndz mar 21, 2010 20:42

-rafaello- pisze:
Bora_TDI
Dziekuje za porade oraz odpowiedz .

Tak sie domyslalem ze nie bedzie funkcjonowac , jedyna alternatywa na RDS na fise, pozostaje mi anologowe locze i gamma 5 radyjko .

Pozdrawiam
Dokladnie. Ewentualnie cos nowego w stylu VW Rhapsody Obrazek



Awatar użytkownika
cinek2004
"
Posty: 1795
Rejestracja: pn cze 04, 2007 08:01
Lokalizacja: Warszawa - WB

Post autor: cinek2004 » śr mar 24, 2010 12:32

Witam!
Kupilem nowe zegary, chcialem zmienic kodowanie na takie jak w starych ale nie przyjmuja tej nowej wartosci.
Stare zegary - 1J0919881C kodowanie 04143
Nowe zegary - 1J0919890 kodowanie 23141 VDO v34

Mam cz poziomu plynu spryskiwaczy, nie mam na klocki. Silnik 1,6

Jakie kodowanie wklepac do nowej szafy?



ukiloki
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 207
Rejestracja: wt sty 29, 2008 00:05
Lokalizacja: łódź
Kontakt:

Post autor: ukiloki » śr mar 24, 2010 12:59

cinek2004 pisze:Witam!
Kupilem nowe zegary, chcialem zmienic kodowanie na takie jak w starych ale nie przyjmuja tej nowej wartosci.
Stare zegary - 1J0919881C kodowanie 04143
Nowe zegary - 1J0919890 kodowanie 23141 VDO v34

Mam cz poziomu plynu spryskiwaczy, nie mam na klocki. Silnik 1,6

Jakie kodowanie wklepac do nowej szafy?
20143 lub 04143
Ostatnio zmieniony śr mar 24, 2010 13:00 przez ukiloki, łącznie zmieniany 2 razy.



Awatar użytkownika
ThoMass
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 118
Rejestracja: śr mar 12, 2008 07:33
Lokalizacja: Koszalin
Kontakt:

Post autor: ThoMass » czw mar 25, 2010 20:39

Jedno mnie męczy, czy jak wprowadza się zmiany w kodowaniu licznika, który już jest w aucie, to trzeba będzie od nowa dogrywać klucze do immo. Chciałem dodać czujnik spryskiwacza i go aktywować.



ukiloki
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 207
Rejestracja: wt sty 29, 2008 00:05
Lokalizacja: łódź
Kontakt:

Post autor: ukiloki » czw mar 25, 2010 20:42

ThoMass pisze:Jedno mnie męczy, czy jak wprowadza się zmiany w kodowaniu licznika, który już jest w aucie, to trzeba będzie od nowa dogrywać klucze do immo. Chciałem dodać czujnik spryskiwacza i go aktywować.

po zmianie kodowania nie trzeba kodowac kluczy



Awatar użytkownika
ThoMass
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 118
Rejestracja: śr mar 12, 2008 07:33
Lokalizacja: Koszalin
Kontakt:

Post autor: ThoMass » czw mar 25, 2010 21:16

ukiloki pisze:
ThoMass pisze:Jedno mnie męczy, czy jak wprowadza się zmiany w kodowaniu licznika, który już jest w aucie, to trzeba będzie od nowa dogrywać klucze do immo. Chciałem dodać czujnik spryskiwacza i go aktywować.

po zmianie kodowania nie trzeba kodowac kluczy
Czyli nie jest tak zle,
obecnie mam kodowanie 01112, aby dodać zbiorniczek(czujnik) muszę dodać +04, czyli kodowanie 05112 ??



Awatar użytkownika
Qto
_
_
Posty: 19378
Rejestracja: pt wrz 01, 2006 19:14
Lokalizacja: Guadalajara
Auto: MK 4
Silnik: ASZ
Kontakt:

Post autor: Qto » czw mar 25, 2010 22:18

ThoMass pisze:obecnie mam kodowanie 01112, aby dodać zbiorniczek(czujnik) muszę dodać +04, czyli kodowanie 05112 ??
nie inaczej



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 84 gości