Skrzynka z przekaznikami, dziwny przekaznik
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Skrzynka z przekaznikami, dziwny przekaznik
Witam,
Zajrzalem dzisiaj do mojej skrzynki z bezpiecznikami i przekaznikami, i zacikawily mnie dwie rzeczy.
Posiadam w miejscu przekaznika od podwojnego klaskosn przekaznik, wiec co powinienem miec dwa klaksony ? Mam jeden, jak to jest rozwiazane, czt po prostu jest sobie jakis i koniec bajki?
I mam jeszcze przekaznik w miejscu w ktorym ma byc przekaznik "przekaznik odciążający styków X" wg serwisowki. Co to znaczy
I jeszcze jedno, co robi przekaznik w "sterownik odlaczajacy przyspiesznie dla pierburga 2e2"
Wszytkie naznwy sterownikow, wzialem z krazacej po forum serwisowki.
Moj golf jest z 1984r. Gaznik 2E2 EZ
Zajrzalem dzisiaj do mojej skrzynki z bezpiecznikami i przekaznikami, i zacikawily mnie dwie rzeczy.
Posiadam w miejscu przekaznika od podwojnego klaskosn przekaznik, wiec co powinienem miec dwa klaksony ? Mam jeden, jak to jest rozwiazane, czt po prostu jest sobie jakis i koniec bajki?
I mam jeszcze przekaznik w miejscu w ktorym ma byc przekaznik "przekaznik odciążający styków X" wg serwisowki. Co to znaczy
I jeszcze jedno, co robi przekaznik w "sterownik odlaczajacy przyspiesznie dla pierburga 2e2"
Wszytkie naznwy sterownikow, wzialem z krazacej po forum serwisowki.
Moj golf jest z 1984r. Gaznik 2E2 EZ
Ostatnio zmieniony wt lut 26, 2008 20:54 przez Mis, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4119
- Rejestracja: czw lip 19, 2007 18:55
- Lokalizacja: Kalisz
- Kontakt:
u mnie nie ma przekaznika od klaksonu tylko miedziana blaszka ktora laczy styki w gniezdzie. Podejzewam ze poprostu u ciebie zamiast tej blaszki jest wlozony przekaznik. moze poprzedni wlasciciel go tam wlozyl lub fabryka.
Przeekaznik odciazajacy styk x to przekaznik ktory odciaza stacyjke, czyli przewod na ktorym pojawia sie napiecie po przekreceniu kluczyka.
Przeekaznik odciazajacy styk x to przekaznik ktory odciaza stacyjke, czyli przewod na ktorym pojawia sie napiecie po przekreceniu kluczyka.
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
był montowany w silnikach 1,8 GU. Ma nadruk 61 Podpięty jest do niego zawór sterujący siłownikiem 3 położeniowym, taki zawór u Ciebie też jest ale jest podpięty zwyczajnie pod plus po stacyjce.Mis pisze:a ten, coz on takiego robi w tym mechanicznym 2e2 ?
ten sterowniczek powoduje domknięcie przepustnicy (poprzez wciągnięcie siłownika 3 położeniowego) w momentach jak jedziesz bez naciskania gazu. Jeśli dojeżdzasz bez gazu np do świateł to po spadku obrotów poniżej chyba 1500 sterowniczek puszcza ponownioe prąd na zawór, siłownik przyjmuje pozycję właściwą dla obrotów biegu jałowego coby silnik nie zgasł. Czyli jest to jakby "odcięcie paliwa" i daje niewielkie oszczędności w zużyciu.
[ Dodano: Wto Lut 26, 2008 10:23 pm ]
mam taki pod ręką
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
Ano opcja, wg serwisówki tylko w 1,8, a widzę że ty masz 1,6. No ale licho wie, może i 1.6 też miały. W każdym razie nic nie stoi na przeszkodzie założyć sobie toto w dowolnym Pierburgu 2E2.
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
niestety nie wiem, przekaźniki i bezpieczniki montowane nad skrzynką często są w nietypowych miejscach. Napisz jeszcze rocznik auta i oklory kabli z tego bezpiecznika.
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
golfer pochodzi z 1984r, jest to silnik EZ 1.6. Cale auto to czysta fabryka. NIe ma zadnych samorobek, no chyba, ze moje Auto mialo jednego wlasciela od nowosci, tak wiec nikt inny lapek nie wkladal do niego.Paweł Marek pisze:Napisz jeszcze rocznik auta i oklory kabli z tego bezpiecznika.
Do tego bezpiecznika dochodza dwa kabelki szaro-biale, o srednicy i wygladzie fabrycznych, taie jak inne.
[ Dodano: 27 Lut 2008 12:15 ]
niestety ale nie moge powiedziec dokad ida te kabelki od bezpiecznika, bo tam jest ciasno kurcze a nie chce aby mi zostaly w rekach wpadaja do ktores wiazki
- Maćkooo
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2032
- Rejestracja: pn cze 25, 2007 11:39
- Lokalizacja: Ostrów Wielkopolski
Słuchaj mistrzuniu . Zdejmij skrzynke bezpieczników im sprawdz jakie przewody wychodza z tego gniazda. Jestem prawie pewien ze takie same beda wychodziły z elektrozaworu. Sprawdz . Przekaznik to z niem. drehzahlrelais (przekaznik obrotów) nr 96 na moim foto. Jednak musi byc gwarancja ze działa. Warunki sa 2 : sprawny siłownik 3 połozeniowy oraz odpowiednio działajacy wax element. Wtedy bedzie odcinał paliwo przy hamowaniu silnikiem.Mis pisze:niestety ale nie moge powiedziec dokad ida te kabelki od bezpiecznika, bo tam jest ciasno kurcze a nie chce aby mi zostaly w rekach
Oto fotka>>
Ostatnio zmieniony śr lut 27, 2008 16:17 przez Maćkooo, łącznie zmieniany 2 razy.
Pomagają Tobie , pomagaj innym - pisz jak rozwiązałeś swój problem.
Zawsze do przodu :D
http://pl.youtube.com/watch?v=eT0MHN827hs&feature=related
Zawsze do przodu :D
http://pl.youtube.com/watch?v=eT0MHN827hs&feature=related
Otoz nie Z elektrozaworu wychodzi brazowy i czarnobialy.Maćkooo pisze:Jestem prawie pewien ze takie same beda wychodziły z elektrozaworu. Sprawdz .
U mnie zawor temperaturowo-czasowy jest odlaczony, po przez zaslepienie wezykow od niego. Wax elementu oraz 3 polozeniowego generalnie nei sprawdzalem, czy dzialaja poprawnie, ale zauwazylem przez dlugi czas juz jak mam moje wozidlo, ze 3 polozeniowy czasem jest schowany, czasem maksymalnie wyciagniety a czasem nie do konca, wiec mniemam, ze dziala lub sprawia takie wrazenie. Powiedzcie jak sprawdzic oba te elementy to sprawdze.
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
znaczy działa dobrze, niestety, nie doszedłem pokolorach kabli, nie mam kompletnego schematuMis pisze:3 polozeniowy czasem jest schowany, czasem maksymalnie wyciagniety a czasem nie do konca
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 146 gości