POLO 6N2 problem z zapaleniem... - opis w poscie
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
- Adamm
- V.I.P.
- Posty: 4753
- Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
- Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
- Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
- Kontakt:
POLO 6N2 problem z zapaleniem... - opis w poscie
Sprawa dotyczy Polo 6N2 - silnik 1.4 16V - w oryginale APE zmieniony na AUA
sprawa ma sie tak ze wlasciciel auta zatarl jeden walek rozrzadu, tak ze az urwalo kolo zebate walka, do tego probowal go potem odpalic z rozrusznika oraz z zaciagu
z racji powyzszego postanowiono zmienic silnik, padlo na AUA (wg etki glowne elementy takie same jak APE)
silnik zostal przelozony z calym starym osprzetem (w tym wiazka przewodow od strony silnika, listwa wtryskowa itd)
z nowego silnika pozostala cewka zaplonowa, swiece i przewody WN.
po zalaniu plynami, poskrecaniu wszystkiego nadeszla chwila proby odpalenia, i tu zonk
po przekreceniu kluczyka kontrolki zaczely migac jak szalone, za drugim razem juz nie szalaly, wiec proba odpalenia i nic, rozrusznik nawet nie drgnal, kontrolki nie przygasly.
podlaczylem aku kablami od drugiego auta (bo ten aku byl juz padniety) i dalej to samo :/
sprawdzilem napiecie na kostce cewki zaplonowej (wg serwisowki pin 2 i 4) brak napiecia
sprawdzilem napiecie na kostce z kablem wzbudzeniowym rozrusznika - po przekreceniu kluczyka w pozyce rozruch - brak napiecia
po podaniu napiecia na przewod od rozrusznika (srodkowy z powyzszej kostki) rozrusznik kreci silnikiem lekko - ale silnik nie zapala
zapewne brak jeszcze napiecia na paru elementach - i tu pytanie czym moze byc to sposodowane ?
aku bylo odlaczone przez ogora 2 dni, auto posiada IMMO i antynapad.
ma ktos pomysl co moze byc, czy immo moze byc za to odpowiedzialne, i ewentualnie jak je obejsc / wylaczyc.
sprawa ma sie tak ze wlasciciel auta zatarl jeden walek rozrzadu, tak ze az urwalo kolo zebate walka, do tego probowal go potem odpalic z rozrusznika oraz z zaciagu
z racji powyzszego postanowiono zmienic silnik, padlo na AUA (wg etki glowne elementy takie same jak APE)
silnik zostal przelozony z calym starym osprzetem (w tym wiazka przewodow od strony silnika, listwa wtryskowa itd)
z nowego silnika pozostala cewka zaplonowa, swiece i przewody WN.
po zalaniu plynami, poskrecaniu wszystkiego nadeszla chwila proby odpalenia, i tu zonk
po przekreceniu kluczyka kontrolki zaczely migac jak szalone, za drugim razem juz nie szalaly, wiec proba odpalenia i nic, rozrusznik nawet nie drgnal, kontrolki nie przygasly.
podlaczylem aku kablami od drugiego auta (bo ten aku byl juz padniety) i dalej to samo :/
sprawdzilem napiecie na kostce cewki zaplonowej (wg serwisowki pin 2 i 4) brak napiecia
sprawdzilem napiecie na kostce z kablem wzbudzeniowym rozrusznika - po przekreceniu kluczyka w pozyce rozruch - brak napiecia
po podaniu napiecia na przewod od rozrusznika (srodkowy z powyzszej kostki) rozrusznik kreci silnikiem lekko - ale silnik nie zapala
zapewne brak jeszcze napiecia na paru elementach - i tu pytanie czym moze byc to sposodowane ?
aku bylo odlaczone przez ogora 2 dni, auto posiada IMMO i antynapad.
ma ktos pomysl co moze byc, czy immo moze byc za to odpowiedzialne, i ewentualnie jak je obejsc / wylaczyc.
Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG
- Adamm
- V.I.P.
- Posty: 4753
- Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
- Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
- Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
- Kontakt:
wlasnie komp i cala instalacja od storny auta jest stara,
zreszta instalacje od strony silnika tez przelozylem stara
generalnie z nowych jest blok, glowica, kolektor dolotowy i cewka zaplonowa reszta zostala stara
zreszta instalacje od strony silnika tez przelozylem stara
generalnie z nowych jest blok, glowica, kolektor dolotowy i cewka zaplonowa reszta zostala stara
Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG
- Adamm
- V.I.P.
- Posty: 4753
- Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
- Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
- Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
- Kontakt:
hmm no wlasnie nie wiem jak
ale antynapad dziala dopiero po odpaleniu auta
ze ma zgasic auto po paru sekunach po odpaleniu jesli nie zostanie deaktywowany
a tu wogole rozrusznik nie kreci :/
ale antynapad dziala dopiero po odpaleniu auta
ze ma zgasic auto po paru sekunach po odpaleniu jesli nie zostanie deaktywowany
a tu wogole rozrusznik nie kreci :/
Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG
- Adamm
- V.I.P.
- Posty: 4753
- Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
- Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
- Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
- Kontakt:
sek w tym ze to nie moje auto
ja robilem tylko wymiane silnika
wlasnie zastanawia mnie czemu nie ma napiecia na cewke ani na rozrusznik (i byc moze na jeszcze pare elementow)
byc moze to stacyjka ale czy by mogla pasc tak sama z siebie :/
co do bezpiecznikow to sprawdzilem bezpieczniki i sa ok, chyba ze ktorys przekaznik padl
ja robilem tylko wymiane silnika
wlasnie zastanawia mnie czemu nie ma napiecia na cewke ani na rozrusznik (i byc moze na jeszcze pare elementow)
byc moze to stacyjka ale czy by mogla pasc tak sama z siebie :/
co do bezpiecznikow to sprawdzilem bezpieczniki i sa ok, chyba ze ktorys przekaznik padl
Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 118 gości