POLO 6N2 problem z zapaleniem... - opis w poscie

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

POLO 6N2 problem z zapaleniem... - opis w poscie

Post autor: Adamm » pt lut 08, 2008 17:39

Sprawa dotyczy Polo 6N2 - silnik 1.4 16V - w oryginale APE zmieniony na AUA

sprawa ma sie tak ze wlasciciel auta zatarl jeden walek rozrzadu, tak ze az urwalo kolo zebate walka, do tego probowal go potem odpalic z rozrusznika oraz z zaciagu

z racji powyzszego postanowiono zmienic silnik, padlo na AUA (wg etki glowne elementy takie same jak APE)

silnik zostal przelozony z calym starym osprzetem (w tym wiazka przewodow od strony silnika, listwa wtryskowa itd)

z nowego silnika pozostala cewka zaplonowa, swiece i przewody WN.

po zalaniu plynami, poskrecaniu wszystkiego nadeszla chwila proby odpalenia, i tu zonk

po przekreceniu kluczyka kontrolki zaczely migac jak szalone, za drugim razem juz nie szalaly, wiec proba odpalenia i nic, rozrusznik nawet nie drgnal, kontrolki nie przygasly.

podlaczylem aku kablami od drugiego auta (bo ten aku byl juz padniety) i dalej to samo :/

sprawdzilem napiecie na kostce cewki zaplonowej (wg serwisowki pin 2 i 4) brak napiecia

sprawdzilem napiecie na kostce z kablem wzbudzeniowym rozrusznika - po przekreceniu kluczyka w pozyce rozruch - brak napiecia

po podaniu napiecia na przewod od rozrusznika (srodkowy z powyzszej kostki) rozrusznik kreci silnikiem lekko - ale silnik nie zapala

zapewne brak jeszcze napiecia na paru elementach - i tu pytanie czym moze byc to sposodowane ?

aku bylo odlaczone przez ogora 2 dni, auto posiada IMMO i antynapad.

ma ktos pomysl co moze byc, czy immo moze byc za to odpowiedzialne, i ewentualnie jak je obejsc / wylaczyc.


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

greg

Post autor: greg » pt lut 08, 2008 20:36

Adamm pisze:czy immo moze byc za to odpowiedzialne
moze być - a jak z kompem silniak - nowy czy ten od APE. Jak nowy to musisz go dopasować do immo



Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

Post autor: Adamm » pt lut 08, 2008 20:49

wlasnie komp i cala instalacja od storny auta jest stara,

zreszta instalacje od strony silnika tez przelozylem stara

generalnie z nowych jest blok, glowica, kolektor dolotowy i cewka zaplonowa :P reszta zostala stara


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

greg

Post autor: greg » pt lut 08, 2008 22:16

a co ztym antynapadem? może tam odłącza całość?



Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

Post autor: Adamm » pt lut 08, 2008 23:00

hmm no wlasnie nie wiem jak

ale antynapad dziala dopiero po odpaleniu auta
ze ma zgasic auto po paru sekunach po odpaleniu jesli nie zostanie deaktywowany

a tu wogole rozrusznik nie kreci :/


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

greg

Post autor: greg » pt lut 08, 2008 23:03

Adamm pisze:a tu wogole rozrusznik nie kreci :/
może masy nie przykręciłeś do silnika



Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

Post autor: Adamm » pt lut 08, 2008 23:35

przykrecilem, wszystkie klable na miejscu

nie wiem czy doczytales ale po podaniu + bezposrednio na kabel od rozrucznika - kreci silnikiem


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

greg

Post autor: greg » pt lut 08, 2008 23:44

Adamm, zaraz - rozumiem że np nie ma napięcia na cewkę ale skoro i z kluczyka na rozrusznik to problem tkwi albo w bezpiecznikach albo w stacyjce

[ Dodano: Pią Lut 08, 2008 10:45 pm ]
bo przecież immo nie działa na rozrusznik - nie wiem jaki tam alarm wsadzałeś



Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

Post autor: Adamm » sob lut 09, 2008 02:19

sek w tym ze to nie moje auto :)

ja robilem tylko wymiane silnika :)

wlasnie zastanawia mnie czemu nie ma napiecia na cewke ani na rozrusznik (i byc moze na jeszcze pare elementow)

byc moze to stacyjka ale czy by mogla pasc tak sama z siebie :/

co do bezpiecznikow to sprawdzilem bezpieczniki i sa ok, chyba ze ktorys przekaznik padl


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

greg

Post autor: greg » sob lut 09, 2008 11:32

Adamm pisze:co do bezpiecznikow to sprawdzilem bezpieczniki i sa ok, chyba ze ktorys przekaznik padl
te na akumulatorze też?



Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

Post autor: Adamm » czw lut 14, 2008 00:43

a wracajac do tematu

ktos wie jak odciac lub obejsc fabryczne immo zeby miec pewnosc ze to nie to??


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 118 gości