Strona 1 z 2

Jakie są objawy jak padnie pompa wodna?

: czw lut 07, 2008 19:45
autor: Brejna
Co sie dzieje jak padnie pąpa wodna?
Z moim golfem dzieje sie cos dziwnego i nie moge dojść co mu jest!
Teraz tak pomyslałem ze moze to wina pąpy?!
Mam silknik 1,3 NZ

: czw lut 07, 2008 19:52
autor: ==MADISON==mk2
koleszko co sie dzieje?ja mam ten sam silnik.kiedys mialem problem z skaczacymi obrotami na biegu jalowym,do tego strasznie dawal para z wydechu.wymiana uszczelki pod glowica,spalanowanie i cyka jak igielka!a jesli chodzi o pompe wody to zaden problem ja wymienialem u siebie pzy okazji wymiany rozrzadu,70 zl nowa i to nie najgorszej firmy

: czw lut 07, 2008 19:55
autor: coyot
jak padnie pompa wody to przegrzeje się silnik i daleko nie zajedziesz,a skoro jeździsz to pompa jest sprawna

: czw lut 07, 2008 19:57
autor: ==MADISON==mk2
czyli glowica

: czw lut 07, 2008 19:57
autor: Brejna
Dziwnie sie zachowuje,chodzi na wysokich obrotach,wogule nie spadaja tak jak by był cały czas zimny i chodził na ssaniu. ,po 15 minutach jak sie nagrzeje płyn sie podnosi w zbiorniczku i wypływa.waz u góry w chłodnicy jest goracy ze dotknac nie mozna a na dole odpływowy jest zimny jak lód no i temperatura na wskazniku szybko rosnie

: czw lut 07, 2008 19:58
autor: ==MADISON==mk2
nA 100 procent uszczelka to samo mialem

[ Dodano: 07 Lut 2008 18:59 ]
a waz od chlodnicy jest napecznialy gruby i twardy?

: czw lut 07, 2008 20:02
autor: Brejna
Duzo Cie to kosztowało???

: czw lut 07, 2008 20:17
autor: ==MADISON==mk2
uszczelka pod glow ok 40 zl pod pokrywe zaworow chyba 20 a planowanie glowicy 60 zl i petrygo nie pamietam chyba z 40 zl

: czw lut 07, 2008 20:19
autor: Brejna
Wczoraj był twardy,dzisiaj nie peczniały

: czw lut 07, 2008 22:31
autor: myster
a sprawdzales termostat????????????????/

: pt lut 08, 2008 01:39
autor: grandi
Odkręcasz korek od zbiorniczka i odpalasz silnik i patrzysz czy woda lleci jak tak to pompa jest oki

: pt lut 08, 2008 03:24
autor: truskawaa
częstym powodem wypływania wody ze zbioniczka jest po prostu zle ułozona uszczelka na korku od zbiorniczka(mogła spaćś)
Jesli masz uszcelke pod głowica walnieta to na pewno bedziesz miał tłusta wode w zbiorniczku albo wode w oleju.
Odkręć korek od wlewu oleju (albo wyciągnij bagnet) i sprawdz czy nie ma tam bialego nalotu. Jesli jest to znaczy ze na pewno uszczelka pod gł.

: pt lut 08, 2008 03:40
autor: Sztomel
truskawaa pisze:Jesli masz uszcelke pod głowica walnieta to na pewno bedziesz miał tłusta wode w zbiorniczku albo wode w oleju.
Nie w każdym przypadku a już na pewno nie w tym jak wywala wodę przez korek ze zbiorniczka wyrównawczego tak jak to się dzieje i Brejny
Jeżeli to będzie wina uszczelki pod głowicą to uszczelka poszła w miejscu gdzie uszczelnia w bloku kanały chłodzenia z cylindrem bo to gazy spalinowe powodują, że przedostają się przez pieprzniętą uszczelkę pod głowicą do kanału z cieczą chłodzącą głowicy albo bloku i powodują wylewanie płynu przez zbiorniczek wyrównawczy.
Można to zaobserwować po pewnym czasie od uruchomienia silnika a konkretnie od osiągnięcia temperatury roboczej gdyż w zbiorniczku wyrównawczym będą się pokazywać bąbelki powietrza tak jak przy wrzącej wodzie.

: pt lut 08, 2008 17:52
autor: Brejna
Termostat jest dobry ,sprawedziłem go domowym sposobem.Dzisiaj go odpaliłem i chodził sobie z 15,20 minut no i tak sie zagrzał az wentylator sie właczył-to normalne po takim czasie czy jednak to nie naturalne ze po 20 minutach sie tak zagrzał??
i dlaczego cały czas chodzi na wysokich obrotach tak jak by był zimny?????