Błąd 1117 VAG POMOCY

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Tyli

Błąd 1117 VAG POMOCY

Post autor: Tyli » czw maja 19, 2005 00:38

Sprawdziłem dziś swojego GOLFA III Z silnikiem 1.9TDI 110KM (AFN)
i Mam błędy 1117 General Terminal DF Load Signal !!! Co to może być???
Wyskoczył mi jeszcze jeden 1237 Fuel shut OFF valve N109(to prawdopodobnie zaworek w pompie paliwowej ,który tylko odcina lub włącza dopływ paliwka do pompy i nic poza tym).
Golfik nie ma mocy jest w trybie awaryjnym (Czysciłem przepływomierz)
Czy są to Błedy które mogą powodować przejscie w tryb awaryjny???
Moze ktos sie z czyms takim spotkał??? Przedtym sprawdzeniem serwis wymienił mi czujnik regulujący ciśnienie doładowania(Ten przy filtrze paliwa). Co może byc przyczyną ograniczenia mocy ???( 130km/h max i 3000 obr.) POMOCYYYYY



Awatar użytkownika
Corvax
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 2577
Rejestracja: wt wrz 21, 2004 15:21
Lokalizacja: Skierniewice
Kontakt:

Post autor: Corvax » czw maja 19, 2005 02:31

Ten drugi błąd moze byc spowodowany podłączeniem antyzłodziejskiego odcięcia pompy paliwa. Natomiast ten pierwszy (1117) to dokładnie: Alternator Load Signal For Terminal DF i prawdopodobnie jest związany z ładowaniem aku.

Skasuj błędy i zobacz czy znowu wystąpią, natomiast diagnozę zrób pod obciązeniem.

Przyczyną notlaufów moze być równiez nieszczelność w dolocie/układzie podciśnienia, lub zapieczone kierownice spreżarki/uszkodzony siłownik sterujący nimi - a tych uszkodzeń VAG nie wykaze.


Pozdor
Corvax | A4 1.8tQ BEX | MK7 Alltrack 1.8TSI CJSB

Tyli

Post autor: Tyli » czw maja 19, 2005 11:12

Dzięki,Czekam teraz na książki serwisowe z allegro, i sprawdze golfika podczas jazdy. Wiesz może na jakie parametry musze zwrócić szczególną uwagę? Błem ostatnio w autoryzowanym serwisie Bosha w koszalinie,facet ma komputery ,wyposażony warsztat,zapłacilem 800 stówek wymienił mi czujnik doładowania i bez zmian!!! Niemam już siły na tych fachowców!!!



Awatar użytkownika
Bolo_3m
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 70
Rejestracja: ndz maja 15, 2005 11:49
Lokalizacja: Koszalin
Kontakt:

Post autor: Bolo_3m » czw maja 19, 2005 11:17

Tyli pisze:Dzięki,Czekam teraz na książki serwisowe z allegro, i sprawdze golfika podczas jazdy. Wiesz może na jakie parametry musze zwrócić szczególną uwagę? Błem ostatnio w autoryzowanym serwisie Bosha w koszalinie,facet ma komputery ,wyposażony warsztat,zapłacilem 800 stówek wymienił mi czujnik doładowania i bez zmian!!! Niemam już siły na tych fachowców!!!

Jak chcesz to dam ci namairy na goscia u ktorego serwisuje swoje drugie auto a to moj dobruy kolega wiec nigdy przekretow nie robili i nie robi ma warszta dobrze wyposazony wiec nie ebdzie problemu napewno pomoze a nie zaszkodzi oczywiscie namiary w Koszalinie. :bigok:



Awatar użytkownika
Corvax
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 2577
Rejestracja: wt wrz 21, 2004 15:21
Lokalizacja: Skierniewice
Kontakt:

Post autor: Corvax » czw maja 19, 2005 14:56

Tyli pisze:Dzięki,Czekam teraz na książki serwisowe z allegro, i sprawdze golfika podczas jazdy. Wiesz może na jakie parametry musze zwrócić szczególną uwagę? Błem ostatnio w autoryzowanym serwisie Bosha w koszalinie,facet ma komputery ,wyposażony warsztat,zapłacilem 800 stówek wymienił mi czujnik doładowania i bez zmian!!! Niemam już siły na tych fachowców!!!
Jak przypuszczam ksiązki serwisowe z allegro, o których piszesz, pochodzą z tego forum :) i na temat diagnozy nic ciekawego tam nie znajdziesz. Ksiązka wydana przez WKŁ dopiero w ostatniej edycji została wzbogacona o silniki TDI a i tam informacji jest niewiele.

W czasie jazdy diagnozę dokonuje się porównywając wartości mierzone przez poszczególne czujniki/elementy wykonawcze z wartościami spodziewanymi - analiza tych danych (a w zasadzie róznic w danych) powinna naprowadzić na rozwiązanie problemu.

Gośc ładnie Cie skasował :). 800 stów za diagnoze i wymianę N75 :kac:

znajdz dobrego diagnoste/maechanika, i zacznij od sprawdzania rzeczy podstawowych - nieszczelnosci w dolocie/układzie podciśnienia, kierownice i siłownik spręzarki - to możesz zrobić bez VAGa - potem diagnoza dynamicznie.


Pozdor
Corvax | A4 1.8tQ BEX | MK7 Alltrack 1.8TSI CJSB

Tyli

Post autor: Tyli » czw maja 19, 2005 15:56

No już przyszło z allegro. Okazuje sie ,że to autodata cd2 ,oczywiscie opisu silnika :)), ale co tam 20zł to nie 800 :)) przyda sie.
Mam jeszce jeden problem z klimą błąd 00792 A/C Presure switch F129.Czy to ten czujnik jest walnięty (wiem gdzie on jest -autodata - hehe) czy tez to moze byc normalnie brak cisnienia w układzie klimy?



Tyli

Post autor: Tyli » czw maja 19, 2005 17:00

No błąd 01117 zlokalizowałem .Był to urwany kabelek wychodzączy z alternatora.

DZIĘKI BARDZO ZA NAPROWADZENIE.

A Skasował mnie tak słono pan Andrychowski w swoim Bosch Serwisie w Koszalinie SERDECZNIE odradzam tego pana!!!



Awatar użytkownika
Bolo_3m
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 70
Rejestracja: ndz maja 15, 2005 11:49
Lokalizacja: Koszalin
Kontakt:

Post autor: Bolo_3m » czw maja 19, 2005 21:24

Tyli pisze:No błąd 01117 zlokalizowałem .Był to urwany kabelek wychodzączy z alternatora.

DZIĘKI BARDZO ZA NAPROWADZENIE.

A Skasował mnie tak słono pan Andrychowski w swoim Bosch Serwisie w Koszalinie SERDECZNIE odradzam tego pana!!!
Kasowanie błedu z kompa w kazdym innym zakladnie to koszt 50 zeta wiec szkoda ze sie nie zapytales wczesniej i dales sie naciagnac. :goof:



Awatar użytkownika
piotrsrokosz
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 126
Rejestracja: wt kwie 05, 2005 20:12
Lokalizacja: KIELCE
Kontakt:

Re: Błąd 1117 VAG POMOCY

Post autor: piotrsrokosz » czw maja 19, 2005 22:01

Tyli pisze:Sprawdziłem dziś swojego GOLFA III Z silnikiem 1.9TDI 110KM (AFN)
i Mam błędy 1117 General Terminal DF Load Signal !!! Co to może być???
Wyskoczył mi jeszcze jeden 1237 Fuel shut OFF valve N109(to prawdopodobnie zaworek w pompie paliwowej ,który tylko odcina lub włącza dopływ paliwka do pompy i nic poza tym).
Golfik nie ma mocy jest w trybie awaryjnym (Czysciłem przepływomierz)
Czy są to Błedy które mogą powodować przejscie w tryb awaryjny???
Moze ktos sie z czyms takim spotkał??? Przedtym sprawdzeniem serwis wymienił mi czujnik regulujący ciśnienie doładowania(Ten przy filtrze paliwa). Co może byc przyczyną ograniczenia mocy ???( 130km/h max i 3000 obr.) POMOCYYYYY
01117 KOD OK!

Sygnał obciążenia z zacisku alternatora DF
01237 KOD OK!

Zawór odcinania dopływu paliwa - N109

A na tej stronie masz dekoder ONLINE wpisujesz kod i masz odpowiedź



Tyli

Post autor: Tyli » czw maja 19, 2005 22:19

No teraz mam już swojego VAGa i sam testuje auto! Czekam na laptop i sprawdze go w trakcie jazdy.Mam fajny programik , który zapisuje podczas jazdy wszystkie parametry, a pózniej można spokojnie sprawdzic co jest nie tak (programik nazywa sie AutoTap Diagnostic Scan Tool. mam nadzieje , że wszystko pójdzie ok)

Piotrsrokosz , możesz mi podać jeszcze raz adres tej strony z błędami bo sie nie wyświetliła, ew. prosze o maila



techon
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 31
Rejestracja: czw sie 25, 2005 13:53
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: techon » śr paź 19, 2005 13:06

Tyli pisze:No teraz mam już swojego VAGa i sam testuje auto! Czekam na laptop i sprawdze go w trakcie jazdy.Mam fajny programik , który zapisuje podczas jazdy wszystkie parametry, a pózniej można spokojnie sprawdzic co jest nie tak (programik nazywa sie AutoTap Diagnostic Scan Tool
Witam, Co to jest za programik ten AutoTap Diag.... ???
Gdzie można sciągnąc ten program? i jak on działa? Czy on działa z VAG-iem



Awatar użytkownika
xxx9191
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 82
Rejestracja: wt cze 16, 2009 00:22
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: xxx9191 » sob mar 06, 2010 23:35

koledzy ale przez co wyskakuje ten bład co sie takiego dzieje błąd 1117??



Awatar użytkownika
Zico63b
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4241
Rejestracja: pt cze 06, 2008 21:45
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Post autor: Zico63b » ndz mar 07, 2010 01:20

To błąd złego podłączenia wtyczki z cienkimi przewodami na alternatorze, zaśniedzenia styków tej wtyczki bądź urwania kabelka.
Wyjąć, obejrzeć, włożyć ponownie, wykasować błąd i pojeździć. Po jakimś czasie - sprawdzić.
Jak zachowuje się lampka akumulatora?



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 87 gości