Wachania obrotow na cieplym silniku

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
FIRERS
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 432
Rejestracja: czw lis 22, 2007 10:47
Lokalizacja: BYTOM
Kontakt:

Wachania obrotow na cieplym silniku

Post autor: FIRERS » czw lis 22, 2007 11:33

KUPILEM Z NIEMCA GOLFA 3 I OD POCZATKU MAM PROBLEM OBROTAMI NA CIEPLYM SILNIKU, CZASAMI ZGASNIE NA WOLNYCH PRZY WCHODZENIU W ZAKRET NA SPRZEGLE,
A CZASAMI NIE MA MOCY PRZY SPOKOJNYM RUSZANIU ALE TO ZADKO,A JAK JEST ZIMNY TO CHODZI IDEALNIE I PRZY 0 STOPNI PALI DOBRZE.COS TO MOZE BYS?? BO JA WYMIEKAM:):):)
nie pisz capsem!!!!!!!!!!!!!!!
Ostatnio zmieniony czw lis 22, 2007 17:13 przez FIRERS, łącznie zmieniany 2 razy.



Awatar użytkownika
Lukasz_mk2
Forum Master
Forum Master
Posty: 1300
Rejestracja: sob lut 17, 2007 16:47
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Lukasz_mk2 » czw lis 22, 2007 12:31

Po pierwsze nie KRZYCZ!! A po drugie to podłącz auto do vag'a, Posprawdzaj też czy nie masz gdzieś dziury w wężach doprowadzających powietrza, nieszczelności przewodów powodują takie usterki. Sprawdź też czy wydech jest szczelny od silnika po samą końcówkę wydechu.
PS A tak w ogóle to witaj w gronie VW maniaków :okej:
Ostatnio zmieniony czw lis 22, 2007 12:32 przez Lukasz_mk2, łącznie zmieniany 1 raz.


Obrazek

Awatar użytkownika
FIRERS
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 432
Rejestracja: czw lis 22, 2007 10:47
Lokalizacja: BYTOM
Kontakt:

Post autor: FIRERS » czw lis 22, 2007 12:52

SPRAWDZALEM OD PRZEPLYWKI TE RURY, ODMY I NIC, JESZCZE MIALEM ROZRZAD PRZESAWIONY O ZABEK DO TYLU



Awatar użytkownika
Lukasz_mk2
Forum Master
Forum Master
Posty: 1300
Rejestracja: sob lut 17, 2007 16:47
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Lukasz_mk2 » czw lis 22, 2007 13:10

To zrób porządek z roZrządem i jak pisałem wcześniej sprawdź wydech czy nie ma nigdzie jakiejś dziurki i WYłąCZ CAPS LOCK!


Obrazek

Gitner
VW Baron
VW Baron
Posty: 3209
Rejestracja: śr lis 03, 2004 21:07
Lokalizacja: Z tłumu
Auto: Szukam... i NC700X

Post autor: Gitner » czw lis 22, 2007 13:33

1. Wylacz capslocka w temacie i tresci postu
2. Temat niesprecyzowany


2004 - 2010 był MK3 Variant . . . od 2010 jest Variant służbowy . . .
Wykres 1Z seria + R
FAQ - Tempomat za grosze !!!

Awatar użytkownika
FIRERS
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 432
Rejestracja: czw lis 22, 2007 10:47
Lokalizacja: BYTOM
Kontakt:

Post autor: FIRERS » czw lis 22, 2007 13:50

ok juz zajazylem z capslockiem poprostu silnik pracuje nierowno, obrotomiesz na cieplym silniku wacha sobie jak mu sie podoba do 1400obrotów potem spada do 500 przygraja zawory cisnienie oleju sie zaswieci potem znowu ponad 1000 i tak caly czas ale tylko na cieplym motorze czasem bardziej czasem mniej sie wachaja. a jak jest zimny to obroty sa rowno okolo 1000 i nawet nie drgna ma moc nic sie nie dzieje tylko sie zagrzeje do 70 stopni i kapa



Awatar użytkownika
Lukasz_mk2
Forum Master
Forum Master
Posty: 1300
Rejestracja: sob lut 17, 2007 16:47
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Lukasz_mk2 » czw lis 22, 2007 14:14

nie wiem jak w silniku 2l ale jest takie coś co się nazywa regulator biegu jałowego może ta część daje w kość, na vag'u by wszystko wyszło


Obrazek

Awatar użytkownika
FIRERS
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 432
Rejestracja: czw lis 22, 2007 10:47
Lokalizacja: BYTOM
Kontakt:

Post autor: FIRERS » czw lis 22, 2007 14:21

podlaczali mi go ma warsztacie i nie bylo bledow jedynie wyskoczyl potencjometr przepustnicy i zaraz to zrobilismy potem test na dwoch programach i nic nie pokazywalo ale nazw programow nie znam euroscan?? i jakis drugi ale tego to nie wiem mozliwe ze ten wydech bo mam katalizator. moze to laczenie ruchome to przy silniku jest podobno mam takie co jest w corrado g60 jest jakas dziurka. jest to mozliwe???



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » czw lis 22, 2007 16:59

Typ silnika musisz podać, nie wiesz to poszukaj goglami fotki silnika 2e i ADY i porównaj z tym co masz. Póki co stawiam na to że ustawiając rozrząd poprawnie nie przestawiłeś zapłonu i masz za wczesny. Tego Vag nie wykaże i poleć to sprawdzić mkechainkowi. Jeśli to 2E ma być -6 stopni


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Awatar użytkownika
FIRERS
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 432
Rejestracja: czw lis 22, 2007 10:47
Lokalizacja: BYTOM
Kontakt:

Post autor: FIRERS » pt lis 23, 2007 10:03

ja mam 2.0e abk przestawialem zaplon i nic nie pomagalo. przed wogole jakimi kolwiek rozbiurkami rozrzadu jak odkrecilem kurek oliu to obroty wzrosly do2500 i staly. a jak zrobilem tak u kumpla w passacie to sie u niego dzialo to co u mnie przy zakreconym kurku. no i na stroboskopie punkt o.t wypalal sobie jak totolotek .teraz jest lepiej po przestawieniu rozrzadu kat jest okolo10 stopni ale juz nie wiem czy jest to dobrze. tez mam dylemat bo jedni mowili za rozrzad ustawia sie do wciecia na kole zamachowym a ja mam jeszcze obok namalowanu kreske i ona sie pokrywa z punktami o.t po druie stronie walu. a drudzy ze jak ustawisz na cechy i obrucisz walem pare razy i sie cechy zgadzaja to jest ok. ja juz nie wiem

[ Dodano: 30 Sty 2008 12:48 ]
panowie trudny temat ale piszcie co myslicie :):)



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 140 gości