Poważny problem z silnikiem

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

piter_golf
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 143
Rejestracja: pn gru 12, 2005 00:15
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

Poważny problem z silnikiem

Post autor: piter_golf » pt paź 19, 2007 21:48

Witam serdecznie. Dzisiaj jadąc samochodem po ok 5 km podczas dodawania gazu coś trzasnęło w silniku i podczas dodawania gazu tak już trzaskało i chodził choćby na trzy cylindry (bardzo szarpała przy dodawaniu gazu i na wolnych obrotach nie równo pracował). Po około 500 m zatrzymałem samochód. Otwarłem maske, odkręciłem korek ze zbiorniczka wyrównawczego i wywaliło mi cała jego zawartość bardzo szybko. Teraz cały czas pracuje tak jakby na trzech garach i przy dodawaniu gazu i podczas jazdy i wciśnięciu pedału gazu trzaska coś w silniku i raczej to nie są zawory. Silnik to 1.8 GU. Proszę o jakieś rady co to może być.



Awatar użytkownika
Mis
Forum Master
Forum Master
Posty: 1126
Rejestracja: pt sie 04, 2006 21:46
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Mis » pt paź 19, 2007 22:24

piter_golf pisze:odkręciłem korek ze zbiorniczka wyrównawczego i wywaliło mi cała jego zawartość bardzo szybko

bardzo madre to bylo, mogles sie mocno poparzyc...


Kable WN sa dobre ? kopulka, palec ?



piter_golf
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 143
Rejestracja: pn gru 12, 2005 00:15
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

Post autor: piter_golf » pt paź 19, 2007 22:30

Jakoś w tym momencie nie przyszło mi do głowy że mogę sie poparzyć i że w ogóle aż tak bardzo wywali mi ten płyn. Świece na szybko wkręciłem nowe, kable i kopułkę pożyczyłem od kolegi. i niestety bez różnicy. A najgorsze moim zdaniem są te stuki w silniku. Dzieje sie tak i na benzynie i na gazie.



Awatar użytkownika
Mis
Forum Master
Forum Master
Posty: 1126
Rejestracja: pt sie 04, 2006 21:46
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Mis » pt paź 19, 2007 22:34

to w takim razie do glowy przychodzi mi tylko problem z rozrzadem. Mozesz tez sprawdzic czy pracuje na 3 cylindrach, wyciagajac po kolei o jednym z kabli ze swiec, i jezeli po sciagnieciu kazdego silnik bedzie zmienial charakterystyke pracy, to oznacza ze pracuje na wszystkich, a jesli po zdjeciu np 3 kabla silnik bedzie pracowal bez zmian, to prawdopobnie bedzie wina swiecy lub przewodu. Zrob ten latwy tescik.



piter_golf
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 143
Rejestracja: pn gru 12, 2005 00:15
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

Post autor: piter_golf » pt paź 19, 2007 22:37

Próbowałem przed wymianą świeć i po wyciągnięciu po kolei na każdej spadały obroty. I nie mam pojęcia co dalej robić z tym



Awatar użytkownika
norek111
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5456
Rejestracja: wt sie 07, 2007 21:30
Lokalizacja: POLSKA

Post autor: norek111 » sob paź 20, 2007 07:55

zrob prube olejowa na garach to moze cos wyjdzie z wora



piter_golf
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 143
Rejestracja: pn gru 12, 2005 00:15
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

Post autor: piter_golf » sob paź 20, 2007 10:54

A możesz mi jaśniej wytłumaczyć co powinienem zrobić?



Awatar użytkownika
norek111
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5456
Rejestracja: wt sie 07, 2007 21:30
Lokalizacja: POLSKA

Post autor: norek111 » sob paź 20, 2007 11:46

bylo zobacz w szukajce



piter_golf
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 143
Rejestracja: pn gru 12, 2005 00:15
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

Post autor: piter_golf » ndz paź 21, 2007 22:47

Czy możliwe żeby takie objawy dawała uszczelka pod głowicą?



Awatar użytkownika
norek111
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5456
Rejestracja: wt sie 07, 2007 21:30
Lokalizacja: POLSKA

Re: Poważny problem z silnikiem

Post autor: norek111 » ndz paź 21, 2007 23:28

sprawdz cisnienie na cylindrach moze cos wyjdzie



dnadna
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 161
Rejestracja: ndz wrz 23, 2007 13:07
Lokalizacja: lodz

Post autor: dnadna » ndz paź 21, 2007 23:33

zazwyczaj to sie nie jedzie tylko gasi motor od razu



Awatar użytkownika
shift
Forum Master
Forum Master
Posty: 1494
Rejestracja: sob lip 07, 2007 23:10
Lokalizacja: pomorze środkowe

Post autor: shift » ndz paź 21, 2007 23:41

mógło się coś ukruszyć przy zaworach tego jednego cylindra, przykro mi to mówić, ale bez zdjęcia głowicy chyba sie nie dowiesz co sie stało.



Awatar użytkownika
GTI KR
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 498
Rejestracja: ndz paź 21, 2007 16:40
Lokalizacja: Nysa
Kontakt:

Post autor: GTI KR » pn paź 22, 2007 00:19

sprawdź cisnienie to wtedy bedzie jaśniej. Posprawdzaj czy rozrząd dobrze pospinany.
A potem jak coś to ściągnij głowice


BB (borówka, bandit ...)

Awatar użytkownika
zeton
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 650
Rejestracja: śr paź 10, 2007 13:23
Lokalizacja: NoVWa Sól
Kontakt:

Post autor: zeton » pn paź 22, 2007 00:43

witam jak koledzy pisza sprawdz cisnienie moze to cos wyjasni ale jednak chyba cza bedzie zdjac glowice i na przyszlosc jak cos zastuka w silniku to raczej wskazane aby sie zatrzymac i wylaczyc zaplon pozdro

[ Dodano: 22 Paź 2007 00:44 ]
a narazie to pozostaje tylko :partyman:



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 56 gości