Jak sprawdzić czujnik spalania stukowego

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

rydza
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 6
Rejestracja: czw sie 23, 2007 22:31
Lokalizacja: Rumia
Kontakt:

Post autor: rydza » wt wrz 11, 2007 23:00

to znaczy musze ten bład usunąć bo zamontowałem sekwencyjny gaz i raz na jakiś czas gaśnie na gazie a na bęzynie nie no i gazownicy mi nic nie zrobią dopóki nie zlikwiduje tego błędu. Popatrze jeszcze w etce co tam są za czujniki i sprubuje odłączyć czujnik i zobacze czy będzie chodził. Szukam też softu z opisem które piny w komputerze za jakie czujniki opowiadają -schamat instalcji. Kiedyś miałem taki fajny program firmy Equiptech problem w tym ze nie pamiętam nazwy (może "caps")



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » wt wrz 11, 2007 23:07

workshopCD albo Infotech, tam są uproszczone schematy. Dokładniejesze angielskie na http://volkswagen.msk.ru/
zresztą patrzyłem na schemat ABF - niema czujnika G145, chyba że to oznacza sygnal co idzie do licznika do prędkościomierza, nie mam pojęcia.


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

rydza
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 6
Rejestracja: czw sie 23, 2007 22:31
Lokalizacja: Rumia
Kontakt:

Post autor: rydza » śr wrz 12, 2007 17:39

Udało się :pub:

Znalałem usterke, kostka przy kopułce była nie zatrzaśnieta-luźna. W kopułce widocznie jest jakiś czujnik predkości czy coś takiego. Wileki dzięki za zainteresowanie.

Także Bosch, Multidiag, VAG wszystkie te programy diagnostyczne mają źle opisany błąd tzn tak że nikt nie wie o co chodzi.

No i ciekawe jest też że komputer w ABFie nie łapie błedów po odłączeniu czujników spalania stukowego. :okej:



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » śr wrz 12, 2007 18:19

To hall w aparacie zapłonowym, zwykle jest jednak prawidłowo diagnozowany, numer błędu chyba 00515 lub 513. Dziwna sprawa. Ale dobrze że wkońcu sie wyjaśniło.


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 133 gości