Jak sprawdzić czujnik spalania stukowego
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
to znaczy musze ten bład usunąć bo zamontowałem sekwencyjny gaz i raz na jakiś czas gaśnie na gazie a na bęzynie nie no i gazownicy mi nic nie zrobią dopóki nie zlikwiduje tego błędu. Popatrze jeszcze w etce co tam są za czujniki i sprubuje odłączyć czujnik i zobacze czy będzie chodził. Szukam też softu z opisem które piny w komputerze za jakie czujniki opowiadają -schamat instalcji. Kiedyś miałem taki fajny program firmy Equiptech problem w tym ze nie pamiętam nazwy (może "caps")
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
workshopCD albo Infotech, tam są uproszczone schematy. Dokładniejesze angielskie na http://volkswagen.msk.ru/
zresztą patrzyłem na schemat ABF - niema czujnika G145, chyba że to oznacza sygnal co idzie do licznika do prędkościomierza, nie mam pojęcia.
zresztą patrzyłem na schemat ABF - niema czujnika G145, chyba że to oznacza sygnal co idzie do licznika do prędkościomierza, nie mam pojęcia.
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
Udało się
Znalałem usterke, kostka przy kopułce była nie zatrzaśnieta-luźna. W kopułce widocznie jest jakiś czujnik predkości czy coś takiego. Wileki dzięki za zainteresowanie.
Także Bosch, Multidiag, VAG wszystkie te programy diagnostyczne mają źle opisany błąd tzn tak że nikt nie wie o co chodzi.
No i ciekawe jest też że komputer w ABFie nie łapie błedów po odłączeniu czujników spalania stukowego.
Znalałem usterke, kostka przy kopułce była nie zatrzaśnieta-luźna. W kopułce widocznie jest jakiś czujnik predkości czy coś takiego. Wileki dzięki za zainteresowanie.
Także Bosch, Multidiag, VAG wszystkie te programy diagnostyczne mają źle opisany błąd tzn tak że nikt nie wie o co chodzi.
No i ciekawe jest też że komputer w ABFie nie łapie błedów po odłączeniu czujników spalania stukowego.
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
To hall w aparacie zapłonowym, zwykle jest jednak prawidłowo diagnozowany, numer błędu chyba 00515 lub 513. Dziwna sprawa. Ale dobrze że wkońcu sie wyjaśniło.
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 61 gości