Strona 1 z 1

Regeneracja recznego, tarcze tyl

: śr sie 01, 2007 00:05
autor: lenek5
Witam mam problem z recznym z zaciskami jeden nieodbija a drugi po zaćągnięću nietrzyma Wlewałem cuda WD nafta ,rozruszałem i dalej tosamo.Czy można rozebrać machanizm recznego tarczowe?? I jak zregenerować i gdzie dostać części.? I czy zaciski zwykłe można wymienić na lukasa czy będom pasować.? Prosze o pomoc

: śr sie 01, 2007 00:28
autor: malolat
zestaw regeneracyjny tylnich zaciskow i jazda (intercars, autopartner itp po ok 20pln)
fotoporada byla kiedys na forum scirocco-corrado...

: śr sie 01, 2007 00:34
autor: michal0604
Kpl. naprawczy kupisz w każdym szanującym się sklepie motoryzacyjnym. Musisz tylko podać śr. tłoczka. jest tam wszysyko do zacisku(oprucz tłoczka). Rozbierz całość wymień elementy, zluzuj linki ręcznego, odpowietrz układ, wyreguluj linki recznego. Jak linki są sprawne, to musi być dobrze. Pozdrawiam, i powodzenia w naprawie. :bajer: :bajer:

: śr sie 01, 2007 00:55
autor: lenek5
Właśnie jest problem , hamulce sprawne tylko ręczny niedział .Mechanizm hamulca ręcznego jest mechaniczny ,a hamulca nożnego hydrauliczny .Chodzi o naprawe samego mechanizmu do ręcznego ?? a nie same uszczelki i simeringi. Przypominam że tył tarczowy :panna:

: śr sie 01, 2007 01:04
autor: michal0604
Jeżeli w zaciskach ręczny działa to zluzuj linki ręcznego całkowicie, pojeździj trochę(wtedy samoregulacja się ustawi) wyreguluj linki, i powinno być OK. Jakby co to dzwoń 602430068. Bo do kompa mogę zasiąść jak mam czas(prywatny warsztat), albo jak mnie syn wpuści. Pozdrawiam. :bigok: :bigok:

: pt sie 03, 2007 22:20
autor: lenek5
Tak poluzowałem całkowicie linkę mimo tego jest strasznie naćągnieta ledwo wsadziłem linkę, Nieodbija

: sob paź 06, 2007 01:23
autor: Cosar 33GT
tez mam problem z tymi zaciskami... ktoś coś wie może wiecej na ten temat?

: sob paź 06, 2007 14:41
autor: sas_gti
nie odbija wam dzwigienka ręcznego w zacisku. Nozny hamule moze dzialc sobie super sprawnie a jak tylko zaciagniesz reczny to nie obija zacisk i hamuje koło. Winą jest zatarta/zabadźgana dźwigienka recznego w zacisku. Trzeba zacisk wyjac rozebrac po wyjęciu tłoczka ropinajac pierścien seegera w jego wnętrzu. Zestaw autofern zawiera potrzebne elmenty gumowe do regeneracji. Aczkolwiek bywa ze dzwigienka jest skorodowna i juz na tyle "zjedzona" , ze jest zbyt cienka i po zamontowaniu nowcch simeringów zacisk zaczyna cieknąć. Odbijanie dzwigienki ręcznego jest powodowane przez sprezynę ale ona raczej nie ma prawa sie zepsuć :). jesli nie odbija to przez zatarcie dzwigienki tylko i wyłącznie no albo ewentualnie linka w pancerzu sie zaciera no ale to chyba oczywiste.

: sob paź 06, 2007 15:50
autor: Cosar 33GT
dzieki :pub:

: sob paź 06, 2007 15:53
autor: sas_gti
ładny nowy nabytek ale lusterka bee :grin:

: sob paź 06, 2007 16:00
autor: Cosar 33GT
sas_gti pisze:ładny nowy nabytek ale lusterka bee
dzieki :) ..no lusterka to w sumie niespełniają zabardzo swojej funkcji nawet :D ...nad tym pomyśle ale najpierw musze duzo innych rzeczy pogrzebać w nim jeszcze :bigok:

Re: Regeneracja recznego, tarcze tyl

: ndz paź 07, 2007 10:51
autor: norek111
kup zestaw naprawczy zaciski rozbierasz na czynniki pierwsze skladasz z nowymi czesciami na paste i powinno byc git daj troszke wiecej pasty w oslone tłoka a naprawa tylko jednego zacisku to jest dobra ale jak auto oddajesz do ludzi

: ndz paź 07, 2007 16:31
autor: sas_gti
norek111, nic nowego nie napisałeś

: pn paź 08, 2007 07:47
autor: norek111
moze nic nowego ale poparlem twoja teorie