Ktory mechanizm zmiany biegow - Etka

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Goofi
VW Baron
VW Baron
Posty: 3209
Rejestracja: ndz lip 03, 2005 19:10
Lokalizacja: WarszaVWa
Kontakt:

Ktory mechanizm zmiany biegow - Etka

Post autor: Goofi » sob lip 14, 2007 01:36

Witam,

Ktory mechanizm zmiany biegow jest w moim golfiku TDI 96 1z, w Etce sa dwa do 1.9, przy drugim jest 1z, ale cos mi mowi, ze to pierwszy...

Obrazek

Obrazek

Obrazek



Awatar użytkownika
djtom
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 32748
Rejestracja: wt sty 10, 2006 14:51
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: djtom » sob lip 14, 2007 07:38

no oczywiście że drugi - masz skrzynię na linki, zobacz element 52 z drugiego rysunku (przeciwwaga) i zajrzyj pod maskę ;)


Nocne Mary Squad :partyman:
djtom w 2009 pisze:Sebastian.... gratuluję. :prayer:

Zlot w Nysie na dzień dzisiejszy jest najlepszym zlotem w kraju w całorocznym kalendarzu.

Awatar użytkownika
damcio151
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9190
Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: damcio151 » sob lip 14, 2007 08:15

no oczywiście że drugi - masz skrzynię na linki, zobacz element 52 z drugiego rysunku (przeciwwaga) i zajrzyj pod maskę
dokładnie :pub:



Awatar użytkownika
Goofi
VW Baron
VW Baron
Posty: 3209
Rejestracja: ndz lip 03, 2005 19:10
Lokalizacja: WarszaVWa
Kontakt:

Post autor: Goofi » ndz lip 15, 2007 16:31

Dzieki Panowie, rzeczywiscie drugi rysunek, ida tam dwie linki i jest ten ciezarek...

Kurcze, to niepotrzebnie kupilem to jablko przy dzwigni zmieny biegow, bo widze ze u mnie go nie ma :panna: co musze zmienic, jak mi drazek ciezko chodzi i przy wrzucaniu jedynki sie zacina :?:



Gitner
VW Baron
VW Baron
Posty: 3207
Rejestracja: śr lis 03, 2004 21:07
Lokalizacja: Z tłumu
Auto: Szukam... i NC700X

Post autor: Gitner » ndz lip 15, 2007 16:36

Goofi pisze:co musze zmienic, jak mi drazek ciezko chodzi i przy wrzucaniu jedynki sie zacina :?:
Wymienic sprzeglo ;)

Gitner


2004 - 2010 był MK3 Variant . . . od 2010 jest Variant służbowy . . .
Wykres 1Z seria + R
FAQ - Tempomat za grosze !!!

Awatar użytkownika
djtom
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 32748
Rejestracja: wt sty 10, 2006 14:51
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: djtom » ndz lip 15, 2007 16:38

mam to samo, jest kilka wersji, od wysprzęglika, przez synchronizatory, wybierak na skrzyni aż do odpowietrzenia sprzęgła... i każdy mówi co innego..


Nocne Mary Squad :partyman:
djtom w 2009 pisze:Sebastian.... gratuluję. :prayer:

Zlot w Nysie na dzień dzisiejszy jest najlepszym zlotem w kraju w całorocznym kalendarzu.

Awatar użytkownika
damcio151
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9190
Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: damcio151 » ndz lip 15, 2007 17:12

Goofi pisze:Kurcze, to niepotrzebnie kupilem to jablko przy dzwigni zmieny biegow, bo widze ze u mnie go nie ma :panna: co musze zmienic, jak mi drazek ciezko chodzi i przy wrzucaniu jedynki sie zacina :?:
pokombinuj z zabierakiem , poluzuj nakrętkę nr 36 ( na schemacie ) i go lekko przesuwaj w jedną ze stron



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 75 gości