Strona 2 z 2

: śr lip 11, 2007 22:35
autor: Jacenty85
Dokładnie wyczyść miejsca przed założeniem uszczelki (rogi, ranty) i nie smaruj zadnym silikonem. Jeśli kupisz Elringa to nie będzie leciało.
Jesli chcesz pomalować to zaszlifuj powierzchnię drobnym papierem, odtłuść benzyną ekstrakcyjną i pomaluj farbą tzw samochodówką w spreju. Temperatura tego nie ruszy

: śr lip 11, 2007 22:52
autor: toffic
Ja jak malowałem cały stary silnik to był czyszczony, potraktowany kwasem fosforowym potem CR-em podkładem akrylowym i niebieską perła :bajer: Efekt jak na zdjęciu, po roku żadnych odprysków itp
Obrazek

: czw lip 12, 2007 14:07
autor: Kowal_
Uszczelka pod pokrywą wymieniona :)

Nic trudnego. Roboty właściwie na 10minut, ale najwiecej czasu schodzi na doczyszczenie tego.

Zobaczymy czy będzie ciekło.

Dzięki za pomoc. Rozdałem punkciki :)

: czw lip 12, 2007 15:17
autor: KUSTO
tylko nie zamień uszczelki stronami bo z jednej strony jest szersza znam to z doswiadczenia a potem sie zastanawiałem jak ją załozyć hehe pamietaj by po zrobieniu browarka hlapnac :kufel:

: czw lip 12, 2007 19:47
autor: kinek86
ja dzis wymienilem uszczelke na korkowa Elring i nic mi nie cieknie jak narazie i pomalowalem pokrywe na czarno i jest git:)

: czw lip 12, 2007 22:03
autor: Jacenty85
toffic bardzo ładnie to zrobiłeś! Podoba mi się!

: czw lip 12, 2007 22:42
autor: PinkFloyd
Ja tez byłem przeciwnikiem silikonu do momentu jak w rodzinie nie mieliśmy MK IV TDI ALH. Co sie okazało fabrycznie do pokrywy zaworów i miski olejowej nie ma uszczelek tylko przewidziany jest wyłącznie silikon :bajer: to potwierdził mój kolega z ASO VW i tak robia. Tylko musi byc silikon nie tylko odp. na wys. temp. ale musi byc bezoctowy przeznaczony do silników ( ponieważ inne ropzuszcza olej mimo ze jest odporny na wys temp. i przez to dalej leci i dostaja sie resztki do oleju)- np. dobry teraz jest firmy K2 do silników.

: pn kwie 14, 2008 19:06
autor: smoked
Czy odkrecajac korek od oleju w 1,3 na wlaczony silnku widzicie obrajacace sie w srodku mechanizmy ??
Bo wczesiej zdawalo mi sie, ze bylo to czyms przesloniete a teraz jak odebralem auto po wymianie uszczelki to zagladam, a tam sie kreci i chlapie olejem (po zdjeciu korka oczywiscie).

Nie jestem cholera pewien czy wczesniej bylo zasloniete, wiec jesli technicznie bylo to mozliwe to dajcie pls info zanim pojade do mechanika ...

: pn kwie 14, 2008 19:27
autor: spray
łooooooooo. powinna tam być taka "chyba plastikowa" osłona... napewno!!

: pn kwie 14, 2008 19:27
autor: Kowal_
smoked, fabrycznie są plastikowe osłony. Widocznie mechanik zapomniał założyć.

Nie powinno być widać obracającego się wałka i nie powinno chlapać olejem.

: pn kwie 14, 2008 19:27
autor: spray
łooooooooo. powinna tam być taka "chyba plastikowa" osłona... napewno!!

: pn kwie 14, 2008 19:42
autor: Feniks333
Tak na bank jest tam osłona.
Kiedyś ktoś mi powiedział że ona jest tam wcale nie potrzebna, ale wątpie żeby to była prawda i chyba lepiej ją mieć.

: pn kwie 14, 2008 19:47
autor: smoked
Pewnie je polamal i myslal ze nie zauwaze braku ech... Jutro sie tam wybiore i sprobuje cos wywalczyc. Dzieki za informacje !

Acha,
mkowalm pisze:Nie powinno być widać obracającego się wałka i nie powinno chlapać olejem.
- to znaczy ze jak by mialo tak zostac to zle? Ten plastik bardzo potrzebny, czy tylko kosmetyczny ?

: pn kwie 14, 2008 20:06
autor: Kowal_
smoked pisze:Pewnie je polamal i myslal ze nie zauwaze braku ech... Jutro sie tam wybiore i sprobuje cos wywalczyc. Dzieki za informacje !

Acha,
mkowalm pisze:Nie powinno być widać obracającego się wałka i nie powinno chlapać olejem.
- to znaczy ze jak by mialo tak zostac to zle? Ten plastik bardzo potrzebny, czy tylko kosmetyczny ?
wydaje mi się, że to jest tylko sprawa kosmetyczna.