Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów.

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Jacenty85
Forum Master
Forum Master
Posty: 1019
Rejestracja: wt mar 21, 2006 22:07
Lokalizacja: Włocławek
Kontakt:

Post autor: Jacenty85 » śr lip 11, 2007 22:35

Dokładnie wyczyść miejsca przed założeniem uszczelki (rogi, ranty) i nie smaruj zadnym silikonem. Jeśli kupisz Elringa to nie będzie leciało.
Jesli chcesz pomalować to zaszlifuj powierzchnię drobnym papierem, odtłuść benzyną ekstrakcyjną i pomaluj farbą tzw samochodówką w spreju. Temperatura tego nie ruszy



Awatar użytkownika
toffic
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3845
Rejestracja: pn gru 25, 2006 14:35
Lokalizacja: RKR
Kontakt:

Post autor: toffic » śr lip 11, 2007 22:52

Ja jak malowałem cały stary silnik to był czyszczony, potraktowany kwasem fosforowym potem CR-em podkładem akrylowym i niebieską perła :bajer: Efekt jak na zdjęciu, po roku żadnych odprysków itp
Obrazek
Ostatnio zmieniony śr lip 11, 2007 22:53 przez toffic, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
Kowal_
płk Gleba
płk Gleba
Posty: 1736
Rejestracja: ndz mar 19, 2006 00:06
Lokalizacja: Gliwice
Auto: VW Passat CC
Silnik: CCZA

Post autor: Kowal_ » czw lip 12, 2007 14:07

Uszczelka pod pokrywą wymieniona :)

Nic trudnego. Roboty właściwie na 10minut, ale najwiecej czasu schodzi na doczyszczenie tego.

Zobaczymy czy będzie ciekło.

Dzięki za pomoc. Rozdałem punkciki :)
Ostatnio zmieniony czw lip 12, 2007 14:08 przez Kowal_, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
KUSTO
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 159
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 09:17
Lokalizacja: Włocławek
Kontakt:

Post autor: KUSTO » czw lip 12, 2007 15:17

tylko nie zamień uszczelki stronami bo z jednej strony jest szersza znam to z doswiadczenia a potem sie zastanawiałem jak ją załozyć hehe pamietaj by po zrobieniu browarka hlapnac :kufel:



kinek86
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 101
Rejestracja: śr lis 29, 2006 13:25
Lokalizacja: Radomsko
Kontakt:

Post autor: kinek86 » czw lip 12, 2007 19:47

ja dzis wymienilem uszczelke na korkowa Elring i nic mi nie cieknie jak narazie i pomalowalem pokrywe na czarno i jest git:)


Krzysiek

Awatar użytkownika
Jacenty85
Forum Master
Forum Master
Posty: 1019
Rejestracja: wt mar 21, 2006 22:07
Lokalizacja: Włocławek
Kontakt:

Post autor: Jacenty85 » czw lip 12, 2007 22:03

toffic bardzo ładnie to zrobiłeś! Podoba mi się!



Awatar użytkownika
PinkFloyd
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3551
Rejestracja: wt paź 17, 2006 08:53
Lokalizacja: USA

Post autor: PinkFloyd » czw lip 12, 2007 22:42

Ja tez byłem przeciwnikiem silikonu do momentu jak w rodzinie nie mieliśmy MK IV TDI ALH. Co sie okazało fabrycznie do pokrywy zaworów i miski olejowej nie ma uszczelek tylko przewidziany jest wyłącznie silikon :bajer: to potwierdził mój kolega z ASO VW i tak robia. Tylko musi byc silikon nie tylko odp. na wys. temp. ale musi byc bezoctowy przeznaczony do silników ( ponieważ inne ropzuszcza olej mimo ze jest odporny na wys temp. i przez to dalej leci i dostaja sie resztki do oleju)- np. dobry teraz jest firmy K2 do silników.



Awatar użytkownika
smoked
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 86
Rejestracja: pt sie 04, 2006 09:28
Lokalizacja: Radzymin k.W-wy
Kontakt:

Post autor: smoked » pn kwie 14, 2008 19:06

Czy odkrecajac korek od oleju w 1,3 na wlaczony silnku widzicie obrajacace sie w srodku mechanizmy ??
Bo wczesiej zdawalo mi sie, ze bylo to czyms przesloniete a teraz jak odebralem auto po wymianie uszczelki to zagladam, a tam sie kreci i chlapie olejem (po zdjeciu korka oczywiscie).

Nie jestem cholera pewien czy wczesniej bylo zasloniete, wiec jesli technicznie bylo to mozliwe to dajcie pls info zanim pojade do mechanika ...



spray
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 66
Rejestracja: wt paź 11, 2005 02:40
Lokalizacja: Rzeszów
Kontakt:

Post autor: spray » pn kwie 14, 2008 19:27

łooooooooo. powinna tam być taka "chyba plastikowa" osłona... napewno!!



Awatar użytkownika
Kowal_
płk Gleba
płk Gleba
Posty: 1736
Rejestracja: ndz mar 19, 2006 00:06
Lokalizacja: Gliwice
Auto: VW Passat CC
Silnik: CCZA

Post autor: Kowal_ » pn kwie 14, 2008 19:27

smoked, fabrycznie są plastikowe osłony. Widocznie mechanik zapomniał założyć.

Nie powinno być widać obracającego się wałka i nie powinno chlapać olejem.


330KM/450Nm

spray
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 66
Rejestracja: wt paź 11, 2005 02:40
Lokalizacja: Rzeszów
Kontakt:

Post autor: spray » pn kwie 14, 2008 19:27

łooooooooo. powinna tam być taka "chyba plastikowa" osłona... napewno!!



Feniks333
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 69
Rejestracja: pt lut 01, 2008 21:55
Lokalizacja: Piątek

Post autor: Feniks333 » pn kwie 14, 2008 19:42

Tak na bank jest tam osłona.
Kiedyś ktoś mi powiedział że ona jest tam wcale nie potrzebna, ale wątpie żeby to była prawda i chyba lepiej ją mieć.



Awatar użytkownika
smoked
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 86
Rejestracja: pt sie 04, 2006 09:28
Lokalizacja: Radzymin k.W-wy
Kontakt:

Post autor: smoked » pn kwie 14, 2008 19:47

Pewnie je polamal i myslal ze nie zauwaze braku ech... Jutro sie tam wybiore i sprobuje cos wywalczyc. Dzieki za informacje !

Acha,
mkowalm pisze:Nie powinno być widać obracającego się wałka i nie powinno chlapać olejem.
- to znaczy ze jak by mialo tak zostac to zle? Ten plastik bardzo potrzebny, czy tylko kosmetyczny ?



Awatar użytkownika
Kowal_
płk Gleba
płk Gleba
Posty: 1736
Rejestracja: ndz mar 19, 2006 00:06
Lokalizacja: Gliwice
Auto: VW Passat CC
Silnik: CCZA

Post autor: Kowal_ » pn kwie 14, 2008 20:06

smoked pisze:Pewnie je polamal i myslal ze nie zauwaze braku ech... Jutro sie tam wybiore i sprobuje cos wywalczyc. Dzieki za informacje !

Acha,
mkowalm pisze:Nie powinno być widać obracającego się wałka i nie powinno chlapać olejem.
- to znaczy ze jak by mialo tak zostac to zle? Ten plastik bardzo potrzebny, czy tylko kosmetyczny ?
wydaje mi się, że to jest tylko sprawa kosmetyczna.


330KM/450Nm

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 47 gości