Przerobka centralnego na pilota
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
- Dystans6
- Gadatliwa bestia
- Posty: 629
- Rejestracja: sob gru 03, 2005 23:57
- Lokalizacja: warszawa
- Kontakt:
Przerobka centralnego na pilota
Mam oryginalny c.zamek w golfie II na jeden kluczyk zmyka dzwwi,klape i wlew paliwa chcialem dopytac czy da sie jakos go przerobic zeby byla mozliwosc otwierania i zamykania z pilota ????
Ostatnio zmieniony wt lip 10, 2007 15:46 przez Dystans6, łącznie zmieniany 1 raz.
- Dystans6
- Gadatliwa bestia
- Posty: 629
- Rejestracja: sob gru 03, 2005 23:57
- Lokalizacja: warszawa
- Kontakt:
spoko bo jakby to byl koszt ok 100 to bym zrobil bo to meczace troche zmyaknie takie z kluczyka ale jak 200zll to nowa instalacje c.zamka mozna kupicVwDarek pisze:Dystans6, Podobno sie da...Zapytaj jakiegos elektryka moj sasiad w Pasku B2 chcial to zrobic ale mu kolo krzyknal CHYBA cos kolo 200pln...Nie jestem pewien czy tyle ale wiem ze troche drogo
wsyztsko sie da
jezeli masz juz osobne sterowanie z pilota to szukasz centralki sterujacej centralnym zamkiem.....
i tu kolejne pytanie: czy masz centralny zamek pneumatyczny czy elektryczny....
jak znajdziesz centralke to na pewno beda w niej 2 kabelki ktore steruja zamykaniem i otwieraniem.... i do nich podpinasz sterowanie z pilota....

i tu kolejne pytanie: czy masz centralny zamek pneumatyczny czy elektryczny....
jak znajdziesz centralke to na pewno beda w niej 2 kabelki ktore steruja zamykaniem i otwieraniem.... i do nich podpinasz sterowanie z pilota....

Służę pomocą z VAG
- Dystans6
- Gadatliwa bestia
- Posty: 629
- Rejestracja: sob gru 03, 2005 23:57
- Lokalizacja: warszawa
- Kontakt:
Mampneumatyka to co raczej sie nie da co ?? ztylu w bagazniku jest pompkapekol pisze:wsyztsko sie dajezeli masz juz osobne sterowanie z pilota to szukasz centralki sterujacej centralnym zamkiem.....
i tu kolejne pytanie: czy masz centralny zamek pneumatyczny czy elektryczny....
jak znajdziesz centralke to na pewno beda w niej 2 kabelki ktore steruja zamykaniem i otwieraniem.... i do nich podpinasz sterowanie z pilota....
Koło pompy będą 2 kabelki nie podpięte które sterują otwieraniem/zamykaniem. Sterowanie jest masą więc jak kupisz centralkę alarmu to sprawdź czy też jest sterowanie masą.
Ale najpierw zobacz czy masz te kabelki
Ale najpierw zobacz czy masz te kabelki

German Car - German Style ;-)
Gofer: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=153467 Zapraszam
[img]http://img14.imageshack.us/img14/5457/ostry.jpg[/img]
Gofer: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=153467 Zapraszam
[img]http://img14.imageshack.us/img14/5457/ostry.jpg[/img]
Dystans6, jezeli sa tam 2 kabelki tak jak mowi VW Maniak,
to w sterowniku powinienes miec 2 kabelki sterujacy (bialy/brazowy) lub (bialy/zolty), musialbys dokladnie sprawdzic w instrukcji i mozesz wyczucie podlaczyc do tych 2 kabelkow.... jak ruszy ale bedize odwrotnie zamykal i otwieral zamien kabelki...
jak chcesz sprawdzic czy centralka jest sterowana Minusem Badz Plusem wtedy:
dolacz jakikolwiek kabele jeden koniec przylacz do masy auta a drugim koncem dotykaj tych 2 kabelkow po kolei ( jak ruszy to bedizesz tez wiedzial ktory to zamykanie a ktory otwieranie....
Jezeli w oogle nie ruszy to dolacz w/w kabelek do +12 V....
jak juz to zrobisz daj znac jaki efekt....

jak chcesz sprawdzic czy centralka jest sterowana Minusem Badz Plusem wtedy:
dolacz jakikolwiek kabele jeden koniec przylacz do masy auta a drugim koncem dotykaj tych 2 kabelkow po kolei ( jak ruszy to bedizesz tez wiedzial ktory to zamykanie a ktory otwieranie....
Jezeli w oogle nie ruszy to dolacz w/w kabelek do +12 V....
jak juz to zrobisz daj znac jaki efekt....


Służę pomocą z VAG

W Mk2 oryginalny centralny jest sterowany plusem anie masa

Sterowanie jest tylko z drzwi kierowcy. Tam jest stycznik ktory laczy przewody sterujace ze stalym plusem. Nie pamietam kolorow, ale mozesz sprawdzic jakie wchodza do drzwi. Mozesz tez miernikiem zlokalizowac plus przy pomce i metoda prob i bledow laczyc z innymi, oprocz brazowego (masa).
[ Dodano: Wto Lip 10, 2007 19:18 ]
No i jedna podstawowa rzecz. Musialbys zamontowac jeden silownik elektryczny w drzwiach kierowcy, bo tam jak wczesniej pisalem nie ma silownika w ogole. Te drzwi zamykaja sie poprostu mechanicznie - kluczykiem, reszte zamykaja silowniki pneumatyczne.
[img]http://img413.imageshack.us/img413/3990/naklejkalogopodpistt1.jpg[/img] Bye, bye Mk3...
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 183 gości