Strona 69 z 69

: sob lip 17, 2010 18:43
autor: ukiloki
OxiDizer pisze:A 1J0 920 822B? Pasowałyby?
auto odpalisz ale nie bedzie komunikacji z modulem komfortu

szukaj z cyfra 5, bedzie pelen plug&play

a opis poszczegolnych cyferek juz byl w tym temacie

: pn lip 19, 2010 00:10
autor: malinamk4
Witam, mam mk4 2000r licznik pół fis 1J0 920 825 C mogę założyć pełny???Jeżeli tak to jakiego szukać??

Pozdrawiam

: pn lip 19, 2010 18:45
autor: greg
malinamk4 pisze:Witam, mam mk4 2000r licznik pół fis 1J0 920 825 C mogę założyć pełny???Jeżeli tak to jakiego szukać??
możesz założyć immo2 1J0 920 845(ewentualnie 2) lub 1J5 920 845 oraz immo3 1J0 920 846 lub 1J5 920 846.

: sob lip 24, 2010 11:09
autor: perki
1j0919861b na co zwrocic uwage przy szukaniu zegarow - zarowno z 1=2 fis jak i z calym fisem ??

: sob lip 24, 2010 14:00
autor: krisdo
Witam chcialbym by w miom mk4 tdi 99,klima ,szyber pokazywalo tem i zuzycie paliwa,z czym to sie wiaze i czy gra jest warta swieczki,rowniez mam vaga 409 i po zeskanowaniu wyskakuje mi pae bledow ,czy jest jakas ogolna diagnostyka dla calego auta i jak interpretowac nastepujace bledy dla tego auta chassis type:1J-VW G/J/B MK4 SCAN 01, 02 03, 08, 16,15,17,19,22,35,46,56,ADDRESS 01 ENGINEE CONTROLLER 038 906 012 K,COMPONENT 1,9I R4 0000SG 2526, CODING 0002,SHOP WSC 00028,FAULT FOUND:18047-ACCELERATOR POSITION SENSOR 1/2 (G79/G185) IMPULAUSIBLE SIGNAL P1639-35-00--,ENGINE START BLOCKED BY IMMOBILIZER P1570-35-10--- INTERMITTENT
ADDRESS 03 ABS Brakes
Controller:1J0 907 379 P
Component:ABS 20 IE CAN 0001
Coding:03304

dzieki i prosze o pomoc

: sob lip 24, 2010 14:38
autor: ukiloki
krisdo, ale leniuch
przeczytaj ten watek od początku a znajdziesz odpowiedz na wszystkie pytania

: sob lip 24, 2010 15:01
autor: krisdo
witam kolege sorki ale o ile dobrze zrozumialem to potrzebuje nowy licznik z komp fis tylko pytanie czy z canem czy bez i manetke od wycieraczek z przelacz do kompa tak ,i co potem to uaktywnic w vagu tzn przypisac nowy licznik,i powinno smigac ,jescze pytanie czy moj golf chodzi na canie tak domniemam ale nie na 100% dzieki bardzo i pozdrawiam

Re: Montaż komputera FIS

: czw lip 29, 2010 21:00
autor: zpoe
mam zamiar wreszcie zmienić zegary...aktualnie mam 1J0 920 806G, kupiłem jakiś czas temu 1J5 920 825C...użytkowane więc mają immo3 a zakupione immo2, manetki także mam (sterowanie komp + tempomat)...po przeczytaniu 64 stron :bajer: wnioskuję że jako tako da się je przełożyć, zaadoptować ale będą problemy np. ze spalaniem na postoju i co jeszcze?...w ogóle jest sens w zabawie z tymi zegarami?czy te sprzedać a szukać 826G lub 846G ? jeżeli nie mam aktualnie ani MFA ani FIS to będę musiał pociągnąć przewody wg. porady Greg-a "montaż MFA" ?
Jeszcze jest taka opcja - kupić zegary z Passata które mają ramki jak SE full fis lub 1/2 (VDO) i przelozyć same bebechy do pudła łącznie z przełożeniem tarcz z golfa z VDO 1J5 920 825C które posiadam (osobiście bardziej podobają mi się tarcze z SE golfa)...i teraz tak, przekładam szafę, tarcze, skręcam, podpinam i......robię kopię z eeproma z zegarów do Golfa i wrzucam do tych z Paska? Jakie mogą mnie spotkać niespodzianki? Jak z adaptacją? Będzie to bardziej problematyczne niż przekładka Golf->Golf?

Re: Montaż komputera FIS

: czw lip 29, 2010 21:15
autor: owies
zpoe pisze:będą problemy np. ze spalaniem na postoju i co jeszcze?...w ogóle jest sens w zabawie z tymi zegarami?

jeżeli nie mam aktualnie ani MFA ani FIS to będę musiał pociągnąć przewody wg. porady Greg-a "montaż MFA" ?

Będzie to bardziej problematyczne niż przekładka Golf->Golf?
1. Czujnik oleju w misce może być nieaktywny, szafa nie będzie wyświetlała że masz niedomknięte drzwi, klapę bagażnika. Spalanie to tylko na postoju/jałowym - nie przejmuj się tym
2. dokładnie, no i jeszcze porada grega w sprawie tempomatu
3. tak

Re: Montaż komputera FIS

: pt lip 30, 2010 09:49
autor: zpoe
hmmm czyli najlepszym wyjściem będzie sprzedaż 1J5 920 825C i zakup z immo3...no nic trzeba bedzie wypatrywać :bajer:
a wracając do
kupić zegary z Passata które mają ramki jak SE full fis lub 1/2 (VDO) i przelozyć same bebechy do pudła łącznie z przełożeniem tarcz z golfa z VDO 1J5 920 825C które posiadam (osobiście bardziej podobają mi się tarcze z SE golfa)...i teraz tak, przekładam szafę, tarcze, skręcam, podpinam i.
jak to w praktyce wygląda?

Montaż komputera FIS

: pt lip 30, 2010 11:21
autor: zpoe
ok właśnie kupiłem na alledrogo 1J5 920 826C :bajer: sprzedawca nie ma PINu do nich...jest ktoś ze śląska kto ma vag-tacho i mi go wyciągnie?

Montaż komputera FIS

: pt lip 30, 2010 12:24
autor: owies
zpoe pisze:ktoś ze śląska
będę dzisiaj leciał jedynką w stronę Bielska jeśli Cie to urządza, zawsze mogę wyjechać wcześniej ;)
w razie co -> pw