Witam powymieniałem w komorze silnika, wszystkie te plastikowe łączniki (cięgna) , oraz ten bolec z plastikowym jabłuszkiem bo był też wyje-chany , oczywiście luz się zmniejszył, ale dalej jest jak widać na filmikach poniżej, palcem pokazałem w których miejscach , pytania moje są następujące:
Jak zlikwidować luz w miejscach pokazanych palcem , jeżeli trza coś wymienić to co ? i jaki jest tego koszt , i jak wymienić te części ??"
Jak widać tez jest gdzie luz w komorze silnika, jak się rusza wajchą to widać ze t4z ma luz - przód tył gdzie tam może być luz?
Czy od tego w czasie jazdy lewarek może drżeć ?
Czy od tego mogę mieć problem w rzucaniem biegów, chodzi i 1 bieg , ciężko się
wbija , jak by coś blokowało.
Załączam filmiki:
[youtube][/youtube]
[youtube][/youtube]
[youtube][/youtube]
Ciągle luzy lewarka dzwigni zmiany biegów MK3 1.8 AAM
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
Całkiem małe te luzy, ale możesz wyminić jabłko czyli kulkę na dole . Opisy naprawy na forum dużo roboty bo od dołu po wyjęciu wydechu, zestawy naprawcze w każdym sklepie czy na allegro.
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 94 gości