Czujnik temperatury paliwa, co to za ustrojstwo?

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

sebu
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 47
Rejestracja: śr gru 09, 2009 19:44
Lokalizacja: zielonka

Czujnik temperatury paliwa, co to za ustrojstwo?

Post autor: sebu » pn lut 01, 2010 10:28

Witam podłączyłem samochód pod VAGA i pokazało mi taki błąd
pokazało mi na VAGU coś takiego, darade to naprawić :?:
17570- Czujnik temperatury paliwa (G81): zwarcie z masš gdzie go szukać i czy trzeba jechać do mechanika czy można samemu to naprawić P1162 - 35-10 - - - Sporadyczny i jaki koszt :?:
A drugi błąd to 17656 - Regulacja kšta poczštku wtrysku: różnica regulacji też było sporadyczne
dzwoniłem do mechanika żeby ustawić ten kąt wtrysku i powiedział mi żebym najpierw usunął ten pierwszy problem .


Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów, bez podania przyczyny.
octavia 110 km
sprzęgło od G 60 miękka jazda
REGULAMIN CZASAMI SKŁANIA DO REFLEKSJI.

Awatar użytkownika
feniks
Forum Master
Forum Master
Posty: 1761
Rejestracja: pn paź 09, 2006 21:32
Lokalizacja: Zgorzelec

Post autor: feniks » pn lut 01, 2010 14:06

sebu pisze:17570- Czujnik temperatury paliwa (G81): zwarcie z masš gdzie go szukać
kolego GOOGLE nie bolą:
http://www.google.com/search?hl=pl&q=Cz ... =&aq=f&oq=
z tego co przeczytałem to mieści się w pompie paliwowej :bigok:

[ Dodano: 01 Lut 2010 13:07 ]
co do wymiany
"Okręcasz pokrywę pompy i czujnik masz na wierzchu, dwie śrubki na torxa i czujnik wyjmujesz a następnie montujesz nowy"


Obrazek

Awatar użytkownika
Lipek81
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4677
Rejestracja: czw gru 01, 2005 12:20
Lokalizacja: Pruszcz Gdański
Kontakt:

Post autor: Lipek81 » pn lut 01, 2010 15:59

Odłącz najpierw wtyczkę od tego czujnika i sprawdź, czy nadal wyświetla się ten sam błąd, czy może coś w stylu "otwarty lub zwarty do plusa". Jeżeli nic się nie zmieni po odłączeniu wtyczki, to uszkodzona jest instalacja lub sterownik i tam trzeba szukać problemu. Jeżeli rodzaj błędu się zmieni, to wtedy walnięty czujnik. Jak odłączysz wtyczkę i pojawią się jakieś dodatkowe błędy, to je zignoruj.


- naprawa, odnowa i budowa od podstaw wiązek elektrycznych (także clean look);
- swapy silników;
- inne nietypowe usługi elektryczne, których warsztaty nie robią, albo biorą za nie kupę kasy :D
BARDZO niskie ceny, staranne wykonanie - szczegóły priv.

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 68 gości