Rozrusznik przestał działać

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

zizel
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 48
Rejestracja: wt kwie 24, 2007 19:37
Lokalizacja: malopolska

Rozrusznik przestał działać

Post autor: zizel » pn gru 21, 2009 11:25

Wiatam

Odpalalem samochod, przekrecilem kluczyk , rozrusznik zakrecil, silnik nie zapalil ale wyglądało to normalne zjawisko jak to przy mrozie czesto mi sie tak zdarzalo.Wiec przekręcam kluczyk drugi raz a tu żadnej reakcji, rozrusznik nie kreci i nawet nic sie nie odzywa.po przekreceniu kluczyka przygasa radio lampy itp.
Co moglo sie stac i gdzie szukac tej przyczyny?

Dodam jescze ze elekromoagnes nie zaskakuje bo nie slychac zadnej reakcji po przekreceniu kluczyka.
Ostatnio zmieniony pn gru 21, 2009 11:33 przez zizel, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
bedza
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 164
Rejestracja: śr lut 04, 2009 22:41
Lokalizacja: wschowa

:)

Post autor: bedza » pn gru 21, 2009 11:30

to moze byc wkladka stacyjki mialem tak kiedys przekrecalem a tu rezo reakcji i byla to wina wkladki stacyjki. cena jakies 25zł nowej.
Ostatnio zmieniony pn gru 21, 2009 11:31 przez bedza, łącznie zmieniany 1 raz.


PRZYGARNE DO MK3
-szeroki hokey gti/vr6 -JEST
-biale kierunki w zderzak
-kierownice z poducha ori. -JEST (inna)

zizel
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 48
Rejestracja: wt kwie 24, 2007 19:37
Lokalizacja: malopolska

Post autor: zizel » pn gru 21, 2009 13:11

Podlaczalem na krotko rozrusznik tzn. dalem plus z aku na pin tam gdzie idzie kabel ze wsuwką i tez nie bylo żadnej reakcji wiec raczej wykluczam kostke stacyjki. inna sprawa ze akumlator jest rozladowany ale laduje go teraz chcociaz watpie ze to ma jakies znaczenie.



Awatar użytkownika
Tomasz Bis
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 592
Rejestracja: sob cze 06, 2009 06:30
Lokalizacja: lubelskie Bychawa
Kontakt:

Post autor: Tomasz Bis » pn gru 21, 2009 13:53

Ta sytuacja wygląda na uszkodzenie elektrowłącznika , nie wciąga rdzenia który najpierw zazębia a później włącza prąd na silnik rozr... Można to sprawdzić łącząc te dwie nakrętki M8 obok tego pinu który podłączałeś , w ten sposób sprawdzisz tylko silnik rozr... Istnieje jeszcze ekstremalna sytuacja że z jakiejś przyczyny zamarzł właśnie ten rdzeń , no ale wspomniałeś że raz się ruszył . przy okazji spr... masę na skrzynię . Powodzenia. :dol: o wlaśnie o tym nie wspomniałem :D
Ostatnio zmieniony pn gru 21, 2009 14:07 przez Tomasz Bis, łącznie zmieniany 1 raz.


Jak się mylę proszę poprawić , nie obrażać .
http://www.youtube.com/watch?v=iatezFC1aFk&NR=1" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
vwEmil
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 170
Rejestracja: wt lip 24, 2007 02:43
Lokalizacja: Konin
Kontakt:

Post autor: vwEmil » pn gru 21, 2009 14:01

naładuj akumualtor i wyczyśc klemy, przy kilku autach juz była taka sytuacja, głowienie się co się stało, na samym końcu okazało się że wystarczyło wyczyścić klemy i wszystko było ok :okej: od tego bym zaczoł...jeśli nie będzie reakcji rozrusznika to tak jak kolega pisał wcześniej



cyrulinski
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 101
Rejestracja: pt lis 21, 2008 20:41
Lokalizacja: ŁÓDŹ

Post autor: cyrulinski » pn gru 21, 2009 14:06

naładuj akumualtor i wyczyśc klemy,



zizel
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 48
Rejestracja: wt kwie 24, 2007 19:37
Lokalizacja: malopolska

Post autor: zizel » pn gru 21, 2009 17:05

A wiec podłaczalem nowy aku i sytuacja sie nie zmienila.
Zwieralem tez te dwie nakrętki i tez nie było żadnej reakcji.
Kolego Tomasz Bis gdzie dokladnie sprawdzic tą mase?
Sam juz nie wiem co w tej sytuacji robic.



Awatar użytkownika
flatron316
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 868
Rejestracja: sob cze 18, 2005 19:34
Lokalizacja: 3miasto
Kontakt:

Post autor: flatron316 » pn gru 21, 2009 18:35

zizel pisze:Sam juz nie wiem co w tej sytuacji robic.
Weź kawał rury-oprzyj jeden koniec na słupku minus aku-drugi koniec na jakiejś masie -nie malowanej silnika -mocno dociśnij -a druga osoba niech spróbuje zapalić

i tyle -jak to wina masy -musi ruszyć.
Ale moze też to być wina + wtedy musisz sprawdzic styki i kable plusowe -tam się rura nie podeprzesz :chytry:



zizel
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 48
Rejestracja: wt kwie 24, 2007 19:37
Lokalizacja: malopolska

Post autor: zizel » pn gru 21, 2009 18:54

kolego flatron316 nie bardzo zrozumialem tego motywu z rura jakbys mógł to opisz troszke dokładniej jak mam to wykonac :)



Awatar użytkownika
flatron316
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 868
Rejestracja: sob cze 18, 2005 19:34
Lokalizacja: 3miasto
Kontakt:

Post autor: flatron316 » pn gru 21, 2009 19:02

zizel pisze:kolego flatron316 nie bardzo zrozumialem tego motywu z rura jakbys mógł to opisz troszke dokładniej jak mam to wykonac :)
no połaczyc taką "dodatkową masą" słupek ujemny akumulatora z blokiem silnika
przez coś co prad przewodzi -ja do tego używam rury .

dotknąć do słupka minus i do silnika -to samo jeest realizowane za pomocą tych prrzewodów/plecionek masowych. - a ty dasz dodatkowo na moment rozruchu-jakby one nie stykały.

Jasniej juz nie potrafie :chytry:



Awatar użytkownika
Tomasz Bis
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 592
Rejestracja: sob cze 06, 2009 06:30
Lokalizacja: lubelskie Bychawa
Kontakt:

Post autor: Tomasz Bis » pn gru 21, 2009 20:22

Minus jest poprowadzony wspomnianą wcześniej plecionką od aku do nadwozia a następnie do silnika a dokładniej łapy skrzyni biegów , nie wspominałeś czy elektrowłącznik pyka /nawet przy slaby aku...powinien się odzywać/


Jak się mylę proszę poprawić , nie obrażać .
http://www.youtube.com/watch?v=iatezFC1aFk&NR=1" onclick="window.open(this.href);return false;

zizel
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 48
Rejestracja: wt kwie 24, 2007 19:37
Lokalizacja: malopolska

Post autor: zizel » pn gru 21, 2009 21:00

ok juz rozumiem o co chodzi ale sprawdze to dopiero jutro bo teraz laduje aku.
a eloktrowlacznik nie pyka w ogole.



Awatar użytkownika
Tomasz Bis
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 592
Rejestracja: sob cze 06, 2009 06:30
Lokalizacja: lubelskie Bychawa
Kontakt:

Post autor: Tomasz Bis » pn gru 21, 2009 21:08

http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=149224 no to jest problem elektrowłącznika na 90%


Jak się mylę proszę poprawić , nie obrażać .
http://www.youtube.com/watch?v=iatezFC1aFk&NR=1" onclick="window.open(this.href);return false;

zizel
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 48
Rejestracja: wt kwie 24, 2007 19:37
Lokalizacja: malopolska

Post autor: zizel » wt gru 22, 2009 12:31

A wiec koledzy po sprawdzeniu tego wszystkiego tez uważacie tak jak kolega Tomasz Bis ze prawdopodobnie jest to wina elektrowlacznika?
Co w tej sytuacji, wymienic na nowy czy da rade go jakos zregenerować?



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot], Google Adsense [Bot] i 90 gości