Pompa paliwa

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Stalu
_
_
Posty: 3904
Rejestracja: pn lut 18, 2008 16:45
Lokalizacja: Pacanów
Kontakt:

Pompa paliwa

Post autor: Stalu » sob paź 18, 2008 17:52

Mam problem z pompą paliwa nie wyłącza się tylko pompuje paliwo cały czas i zalewa cylindry benzyną do pełna!!!!!!!!!!!!!!! aż rozrusznik blokuje :crazy: :crazy:
jaki numer ma przekaźnik od pompy ????
Silnik to 1.8 rv
i jeszcze jedno pompa paliwa z silnika 1.8 RP pasuje do RV????


„Nie umiera ten, kto trwa w sercach i pamięci naszej”

Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » sob paź 18, 2008 18:07

pompa ma działać cały czas jak silnik jest wlączony a twój problem to otwarte non stop wtryskiwacze, co jest spowodowane uszkodzeniem sterownika silnika lub co się tu niedawno komuś zdarzyło - brak kontaktu na kablu masowym do tego sterwnika lub jego wtyczce.
Albo jakieś zwarcie powodujące że wtryskiwacze są cały czas otwarte.


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Awatar użytkownika
Stalu
_
_
Posty: 3904
Rejestracja: pn lut 18, 2008 16:45
Lokalizacja: Pacanów
Kontakt:

Post autor: Stalu » sob paź 18, 2008 18:37

ale moja pompa działa cały czas od momentu włączenia zapłonu bez zapalania auta,a powinna chyba za pompować i się wyłączyć do momentu odpalenia.
Ostatnio zmieniony sob paź 18, 2008 18:39 przez Stalu, łącznie zmieniany 1 raz.


„Nie umiera ten, kto trwa w sercach i pamięci naszej”

Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » sob paź 18, 2008 18:51

zgadza się, tak powinno być, ale to nie powód żeby się silnik się zalewał paliwem. Jaki masz wtrysk, RV może mieć wtrysk mechaniczny albo elktroniczny digifant?

[ Dodano: Sob Paź 18, 2008 6:53 pm ]
Gdyby zwarł się przekaźnik pompy to pompa kręciła by się cały czas aż do skończenia aku, bez kluczyka, jest przekaźnik jest podpięty pod stały plus.


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Awatar użytkownika
Stalu
_
_
Posty: 3904
Rejestracja: pn lut 18, 2008 16:45
Lokalizacja: Pacanów
Kontakt:

Post autor: Stalu » sob paź 18, 2008 18:56

jest to digi , pompka chodzi tylko po przekręceniu kluczyka, możliwe że coś pomotałem bo jestem w trakcie swapu z rp na rv i wyszły takie dziwne rzeczy :crazy:przekaźnik na którym chodzi pompka ma numer 32 , czy taki ma być???
Ostatnio zmieniony sob paź 18, 2008 18:57 przez Stalu, łącznie zmieniany 1 raz.


„Nie umiera ten, kto trwa w sercach i pamięci naszej”

Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » sob paź 18, 2008 19:01

32 nie jest od pompki tylko od zasilania zespołu wtryskowego, pozycja 3 po 89 roku. Od pompy pozycja 12 (dolny prawy róg). W starszych są to pozycje odpowiedni 1 i chyba 2


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Awatar użytkownika
Stalu
_
_
Posty: 3904
Rejestracja: pn lut 18, 2008 16:45
Lokalizacja: Pacanów
Kontakt:

Post autor: Stalu » sob paź 18, 2008 19:05

jak wyjmę 32 to pompka się wyłącza :crazy: jet to autko po 89 roku, dawca silnika rv też.


„Nie umiera ten, kto trwa w sercach i pamięci naszej”

Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » sob paź 18, 2008 19:14

.Tomek. pisze:jak wyjmę 32 to pompka się wyłącza
bo odłączasz zasilanie od sterownika silnika który uruchamia z kolei przekaźnik pompy, więc tu jest wszystko ok.
Równocześnie masz cały czas otwarte wtryski. W sumie albo jest uwalony sterownik albo źle podłączony - pisałem - brak masy na styku 13 (najpewniej) lub 19 sterownika


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Awatar użytkownika
Stalu
_
_
Posty: 3904
Rejestracja: pn lut 18, 2008 16:45
Lokalizacja: Pacanów
Kontakt:

Post autor: Stalu » sob paź 18, 2008 19:23

ok dzięki za pomoc jutro sprawdzę wszystko,może się uda rozwiązać problem


„Nie umiera ten, kto trwa w sercach i pamięci naszej”

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 74 gości