Przy niepracującym silniku wskazuję 98 kPa.
Czyli wynika z tego, że coś dławi silnik. Czy jest jakiś sposób dla laika by to sprawdził lub co może być ewentualną przyczyną? Czy to już trzeba powierzyć mechanikowi?
Problem z mocą 1.4 v16 AXP
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 819
- Rejestracja: pn wrz 02, 2013 16:30
- Lokalizacja: Skawina, malopolska
Re: Problem z mocą 1.4 v16 AXP
Powinien wskazywac cisnienie zewnetrzne czyli w okolicach 980mBar(tak jest wyskalowane w VAGu - moj pokazuje 981-985mBar) czyli po przeliczeniu na kPa jest ok.Ile masz podcisnienie na wolnych obrotach przy rozgrzanym silniku?
VW Bora 1.9TDI 01' ASV+sprzedany.
VW Golf 4 1.4 99' LPG -sprzet zony
Seat Leon 1.6 16 05' LPG
VW Golf 4 1.4 99' LPG -sprzet zony
Seat Leon 1.6 16 05' LPG
Re: Problem z mocą 1.4 v16 AXP
Jutro sprawdzę, ale na w miarę ciepłym silniku wskazywało 420mBar. Na rozgrzanym nie sprawdzałem. Jutro ewentualnie zobaczę.
Re: Problem z mocą 1.4 v16 AXP
Czyli map sensor dobrze odczytuje. Najwyraźniej widać że wtedy kiedy już nie chce się rozpędzać masz w pełni lub prawie w pełni otwartą przepustnicę a mimo to nie wkręca się dalej na obroty. Sprawdź ten wydech . Pojeździj bez tłumików jak masz gdzie tak aby nie stracić dowodu z powodu hałasu. Jeżeli to nic nie da to może wałki rozrządu są już wytarte i nie w pełni otwierają się zawory ssące lub wydechowe.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości