Vw golf 4 1.8t 20v

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Pawel8000
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 4
Rejestracja: sob lip 04, 2020 21:02

Vw golf 4 1.8t 20v

Post autor: Pawel8000 » sob lip 04, 2020 21:15

Witam wszystkich wiąże się z takim problemem spadają mi obroty w moim golfie i nie ma mocy wogle podczas jazdy przy zmianie jakiegokolwiek biegu spada poniżej 600-700 obrotów dodam że jestem w trakcie wymiany przepływki bo zauważyłem jej mechaniczne uszkodzenie to jest pierwsza sprawa druga z kolei nie działa mi podciśnienie gruszki turbo wymieniłem zawór n75 na nowy stary podejrzewam ze tez był dobry podłączałem na krotko zawór cyka po odpaleniu auta czy na zapłonie cykania nie słychać czy uszkodzona przepływka steruje jakoś tym zaworem? Czy jest gdzieś jakiś bezpiecznik od tego zaworka skrzynka bezpieczników sprawdzona widać ze ktoś wcześniej grzebał w wężykach nie wiem czy tez one nie są źle podłączone. Auto z początku ładnie się zbierało teraz jakbym przesiadł się na 1.6 lub 1.4 dziękuje wszystkim za pomoc.

Takie błędy mam na VCDS:

Address 01: Engine
Controller: 06A 906 018 R
Component: 1.8L R4/5VT MOTR HS D03
Coding: 04000
Shop #: WSC 00000
6 Faults Found:
16486 - Mass Air Flow Sensor (G70): Signal too Low
P0102 - 35-00 - -
18259 - Powertrain Data Bus: Missing Message from ABS Controller
P1851 - 35-10 - - - Intermittent
16514 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S1: Malfunction in Circuit
P0130 - 35-10 - - - Intermittent
16497 - Intake Air Temp. Sensor (G42): Signal too High
P0113 - 35-10 - - - Intermittent
01247 - Activated Charcoal Filter (EVAP) System Solenoid Valve 1 (N80)
26-10 - Output Open - Intermittent
01262 - Solenoid Valve for Boost Pressure Control (N75)
26-10 - Output Open - Intermittent
Readiness: N/A



Awatar użytkownika
marcin7x5
_
_
Posty: 8880
Rejestracja: śr lut 23, 2011 13:14

Re: Vw golf 4 1.8t 20v

Post autor: marcin7x5 » sob lip 04, 2020 21:41

Sporo błędów z różnych źródeł. Proponuję wykasować i poczekać kiedy i jakie powrócą...



Pawel8000
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 4
Rejestracja: sob lip 04, 2020 21:02

Re: Vw golf 4 1.8t 20v

Post autor: Pawel8000 » pn lip 06, 2020 09:03

Pokasowałem błędy i o dziwo tylko 1 juz wyskakuje P0102 gdy usunę to powraca po odpaleniu silnika.



Awatar użytkownika
marcin7x5
_
_
Posty: 8880
Rejestracja: śr lut 23, 2011 13:14

Re: Vw golf 4 1.8t 20v

Post autor: marcin7x5 » pn lip 06, 2020 19:49




Pawel8000
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 4
Rejestracja: sob lip 04, 2020 21:02

Re: Vw golf 4 1.8t 20v

Post autor: Pawel8000 » wt lip 07, 2020 22:15

Podpowie ktoś jeszcze gdzie ma być podpiety drugi koniec wezyka od regulatora cisnienia paliwa? U mnie jest zaslepiony wkrecona sruba w wezyk nie wiem jaki mialo to cel u poprzedniego wlasciciela ale juz jak robie porzadek k to i z tym podpytam.Obrazek



Awatar użytkownika
marcin7x5
_
_
Posty: 8880
Rejestracja: śr lut 23, 2011 13:14

Re: Vw golf 4 1.8t 20v

Post autor: marcin7x5 » czw lip 09, 2020 19:01

Szukaj krućca z podciśnieniem .



Pawel8000
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 4
Rejestracja: sob lip 04, 2020 21:02

Re: Vw golf 4 1.8t 20v

Post autor: Pawel8000 » śr sie 12, 2020 21:16

Witam po długiej przerwie okazało się że ma do wymoany jeszcze przepływomierz stary nie wiem czy to fabryczny bosh był wstawiony ale jest mechanicznie uszkodzony zastanawiam się nad jakimś zamiennikiem gdyż za orginalny bosha w sklepie krzykneli mi 1500zl czy takie firmy jak magnetti marelli lub pirburg zdadzą egzamin ? Myślałem gdzieś znalezc uzywana bosha lub regenerowana bo ponoc te bosha sa najlepsze ale czekam na wasze opinie odnosnie tych dwoch firm jw.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Volkswagen: Golf - mk4 (1997 - 2005)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości