1.8 RP trochę za wysokie jałowe obroty

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

rafal007
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 10
Rejestracja: czw gru 08, 2016 21:37
Lokalizacja: Bytom

1.8 RP trochę za wysokie jałowe obroty

Post autor: rafal007 » sob gru 31, 2016 00:30

Witajcie, mógłby ktoś doradzić co jest nie tak, co sprawdzić że mój golf na benzynie przy zagrzanym silniku osiąga jakieś 1800Rpm i tak trzyma cały czas przy rozgrzanym, na LPG jest dobrze ale jak przełączam na benzin to obroty od razu lecą na te 1800, generalnie to oczywiście krokówka otwiera przepustnicę po przełączeniu ale czemu... TPS jest świeżo po regulacji bo kiedyś go rozregulowałem przez swoją niewiedzę :grin: , istnieje prawdopodobieństwo że to przez błędy w kompie które nachytał przez LPG?



Awatar użytkownika
Pantediator
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 90
Rejestracja: czw sty 15, 2015 16:03
Lokalizacja: Małopolska

1.8 RP trochę za wysokie jałowe obroty

Post autor: Pantediator » sob gru 31, 2016 18:34

Na pewno ustawileś dobrze napięcia na tps'ie? Mógł się także zaciąć krokowy, albo tez mogłeś za mocno pociągnąć linke gazu i trzyma ci na lince. Może być też za bardzo wyprzedzony zaplon, ale aż takie by nie były raczej. Błędy sprawdzasz za pomocą kodów blyskowych. Przez lpg (np w moim wypadku) nie były zbyt wysokie obroty na benzynie, ale zalewanie na benzynie, i w sumie nadal są i nwm czego jest to winiwajcą. Sprawdź te rzeczy co opisalem jeszcze raz.



rafal007
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 10
Rejestracja: czw gru 08, 2016 21:37
Lokalizacja: Bytom

1.8 RP trochę za wysokie jałowe obroty

Post autor: rafal007 » sob gru 31, 2016 18:48

ok, to jutro jak się obudzę wiadomo trzeźwy i bez kaca jak to ja co roku :grin: to ogarnę te kody i TPS bo linka na pewno nie bo juz nawet kazałem mojej wsiać i przełączyć to widziałem jak krokówka przy przełączeniu na benzin otwiera a przełączasz na LPG i wraca z powrotem



szymin89
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 243
Rejestracja: sob cze 12, 2010 08:21
Lokalizacja: Augustów/Berlin

1.8 RP trochę za wysokie jałowe obroty

Post autor: szymin89 » ndz sty 01, 2017 17:21

Najprawdopodobniej winowajca jest gaz. Bylo juz kilka rp'kow, ktore swirowaly jak byl gaz. Najpierw odlacz akumulator na 10 min. jak wroci do normy to jezdzij i obserwuj.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Volkswagen: Golf - mk2 (1983 - 1992)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 5 gości