Strona 3 z 3

Smarowanie prowadnic

: ndz sty 03, 2016 21:28
autor: bioly05011
po tym co piszesz to tak wygląda jakbyś dopiero zaczynał...i nie jeden przyzna mi rację...

Smarowanie prowadnic

: ndz sty 03, 2016 21:41
autor: devastation
a wiesz dlaczego sie tak dzieje ?
bo nikt nie zgłebia tematu, zakłda byle jakie klocki byle jakie tarcze byle jak i byle taniej
nie przygladajac sie istotnym sprawom tego zagadnienia
mam wiedze i sie nia dziele, zdając sobie sprawe z tego że napotkam na krytykę
przerabiam mase zestawów hamuclowych do cąłej grupy VAG PSA BMW mercedes itd itp
SWAPy na wieksze rozmiary to w zasadzie codziennosc, tutaj mała próbka:
https://www.facebook.com/AutoSerwisDEVCAR/" onclick="window.open(this.href);return false;
jezeli ma ktos jakis problem to chetnie pomogę, mój telefon jest czynny 24h
info ponizej

Smarowanie prowadnic

: ndz sty 03, 2016 21:54
autor: bioly05011
ja w jakieś swapy nie bawie bo nie ma na to czasu,regenerowałem nie raz i różne tylko osobowe,zestawy zakladam też różne a wręcz takie jakie ktoś sobie życzy ,sobie jak i tym co chcą dobre zakladam trw,textar,gerling nie byle co...

Smarowanie prowadnic

: ndz sty 03, 2016 21:58
autor: devastation
nie pisze konkretnie o Tobie tylko o tym co widze i co do mnie przyjezdza
a nie raz tylko płakac sie chce, tarcze zero, klocki same wypadaja, zaciski złom, przewody w proszku

https://scontent-fra3-1.xx.fbcdn.net/hp ... e=5749F31F" onclick="window.open(this.href);return false;

Smarowanie prowadnic

: ndz sty 03, 2016 22:17
autor: bioly05011
nowe klocki do tego i heja... :grin:

Smarowanie prowadnic

: wt sty 05, 2016 22:42
autor: BartesWZL
I powiedzenie tarcze żyleta przyjmuje nowe znaczenie :D

Smarowanie prowadnic

: pn kwie 04, 2016 21:57
autor: VWiater
Panowie nie ma się co kłócić, lepiej zerknąć do tego podobnego tematu i się wypowiedzieć: viewtopic.php?f=183&t=571416&p=6950197#p6950197

A do do niesmarowania niczym:
devastation pisze:rozbierz sobie zacisk z nowego auta i sprawdz czy tam cos jest posmarowane, nigdy nic tam nie ma
gumki trzeba czyscic wyciorkiem (jest dostepny firmy Ate) a prowadnicie szczotka drucianą
ostatnio przy wymianie klockow i tarcz oraz regeneracji zacisków wyczyściłem prowadnice zacisków te metalowe na tokarce, gumki nowe, a i tak zapiekło przez co nierówno zdarło klocki więc trzeba czymś smarować tylko nie wiem dokładnie czym.

Smarowanie prowadnic

: wt kwie 05, 2016 06:31
autor: wesol
w fabryce to nic nie jest smarowane. Mysmy przy pierwszym przegladzie tzw przedsprzedaznym smarowali wszelkie polaczenia gwintowe w podwoziu plus polaczenia przewodow hamulcowych. wlasnie powierzchnie krzie klocek hamulcowy sie porusza i te prowadnice co w nich lata ta gumka z zacisku. Smaruje sie i to jaknajbardziej. Fabryka nie jest wyznacznikiem tylko raczje zrwoy rozasadek, życie i to co robia mechanicy. Ja pierwsze co bym smarowal np w zawieszeniu w vectrze C to w jej tylnym zawieszeniu wielowahaczowym te sruby z lbem do ustawiania geometrii. Zawsze tma byly zonki i ukrecanie srub. Dojscie dretwe i potem kupa brzydkich słów padala. Niby tylko geografia do zrobienia a zawsze kupa nerwów byla.

Smarowanie prowadnic

: wt kwie 05, 2016 11:35
autor: VWiater
wesol, czym smarowales
...te prowadnice co w nich lata ta gumka z zacisku...
?

Re: Smarowanie prowadnic

: pn kwie 03, 2017 16:42
autor: fofer
Zarejestrowałem się tylko żeby to napisać..
Na przyszłość: NIE smarować towotem, grafitowym, miedzianym czy jakimkolwiek smalcem na bazie oleju! :banghead:
Każdy z nich "rozpuszcza" gumę, dlatego tak mocno trzyma prowadnice (nie zawsze od razu).
Używać tylko smaru neutralnego dla gumy np. sylikonowego.
Dotyczy to tylko prowadnic pracujących w gumie, w innych typu stal-stal nie ma to znaczenia.
Pozdrawiam i szerzcie słowo :smirk: