Problem z klockami i tarczą, blokada kół po ich wymianie

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

mati241!
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 2
Rejestracja: czw cze 04, 2015 12:17

Problem z klockami i tarczą, blokada kół po ich wymianie

Post autor: mati241! » czw cze 04, 2015 12:39

Witam, posiadam tarczę wentylowane i klocki sport firmy Hart. Podczas ich wymiany między tarczą a klockiem brakowało luzu, więc użyłem młotka i wbiłem zacisk. Niestety podczas próby ruszenia z miejsca koła w ogóle się nie obracały. W jaki sposób zrobić większy luz między tarczą a klockami , aby odblokować koła.
Ostatnio zmieniony czw cze 04, 2015 12:53 przez mati241!, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14090
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Problem z klockami i tarczą, blokada kół po ich wymianie

Post autor: Michał_1977 » czw cze 04, 2015 12:49

mati241! pisze:tarczę wentylowane i klocki firmy Hart.
Nazwa producenta wiele tłumaczy,ale najprawdopodobniej sprzedawca pomylił się i sprzedał ci klocki pod tarcze niewentylowane,a one są grubsze.
Gdybyś nie stawiał na młotek,tylko poszedł i wymienił,to by grało,a teraz to ich pewnie nawet nie oddasz...


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

mati241!
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 2
Rejestracja: czw cze 04, 2015 12:17

Problem z klockami i tarczą, blokada kół po ich wymianie

Post autor: mati241! » czw cze 04, 2015 13:11

A tam w tym zacisku nic się nie reguluje ?



Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14090
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Problem z klockami i tarczą, blokada kół po ich wymianie

Post autor: Michał_1977 » czw cze 04, 2015 14:19

W zacisku wciska się tłoczek i smaruje go. W jarzmie smaruje się samoregulatory i to wszystko.


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

bioly05011
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2824
Rejestracja: ndz lut 13, 2011 21:36
Lokalizacja: Rzepin

Problem z klockami i tarczą, blokada kół po ich wymianie

Post autor: bioly05011 » czw cze 04, 2015 14:28

pierwszy raz słyszę o jakieś regulacji,jedynie co Ci pozostaje przytrzyj je po betonie równo dociskając i mierzac jak sie ścierają czy nie krzywo,tak jest jak ktos chce zaoszczędzić i kupi badziew,nie raz miałem tak że ktoś kupił i założyć musiałem,klocki są normalne ,czly komplet wymieniałem nieraz i tak tez było...


Sprzedam części do pomp wtryskowych,całe pompy 110afn,90 1z, 90 Z górnym przelewem,pompa renault 1.9dti tłok 11

ODPOWIEDZ

Wróć do „Układ Hamulcowy”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 29 gości