tył nie hamuje

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
tabaluga mk2
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 225
Rejestracja: czw wrz 18, 2014 22:41
Lokalizacja: Pomorskie Żukowo-Przyjaźń

tył nie hamuje

Post autor: tabaluga mk2 » czw paź 23, 2014 20:15

a więc urwały mi sie rurki przy wymianie tulei w tylniej belce.. wyżuciłem stary korektor siły hamowania bo i tak był martwy i nowe rurki od pompy pociągnęłem aż do kół . (cylinderki działają) nie mogłem odpowietrrzyć tyłu tzn nawet płyn nie chciał ruszyć rurkami okazało się że pierwsza sekcja pompy nie daje a rurki podłączyłem równolegle tył na pierwszą sekcje a w moim golfie drugim dawcy zauważyłem ze rurki podłącza się na krzyż. podłączyłem na krzyż i prawe tylne koło udało się odpowietrzyć. nadal nie szedł płyn do lewego. wykręciłem pompe s starego golfa i zauważyłem ze ma krótrzy ten ''trzpień''_ na tamtej pompuie udało się odpowietrzyć wszystko ale pedał reaguje bardzo głęboko i tylne koła nawet się nie chcą zatrzymać. a a jak sprawdziłem moją pompe to okazało się że pompuje normalnie na dwie sekcje. myśle że głęboki pedał to wina krótszego trzpienia pompy. ale jak wciskam kilka krotnie pedał to obroty silnika spadają z około1000 na 500 czy to prawidłowe czy to wina serwa. stary golf to 90r 1,6zwykły diesel a mój 91r 1,6b dlaczego pompy są inne
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=558250" onclick="window.open(this.href);return false; golf MKII BY TABALUGA
Obrazek
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=609924" onclick="window.open(this.href);return false; MKII 1985

Awatar użytkownika
tabaluga mk2
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 225
Rejestracja: czw wrz 18, 2014 22:41
Lokalizacja: Pomorskie Żukowo-Przyjaźń

tył nie hamuje

Post autor: tabaluga mk2 » sob paź 25, 2014 17:35

już wiem co jest. Wine ma pompa bo traci ciśnienie po odpaleniu włożyłem ją spowrotem i hamuje tylko prawe przednie koło. chcę włożyć serwo z 1,6d czy będzie pasowało? serwa z diesla i benzyny są takie same?


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=558250" onclick="window.open(this.href);return false; golf MKII BY TABALUGA
Obrazek
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=609924" onclick="window.open(this.href);return false; MKII 1985

Witek.J
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 205
Rejestracja: ndz lut 07, 2010 18:37
Lokalizacja: Pruchnik

tył nie hamuje

Post autor: Witek.J » wt paź 28, 2014 21:24

tabaluga mk2 pisze:chcę włożyć serwo z 1,6d czy będzie pasowało? serwa z diesla i benzyny są takie same?
Będzie pasowało. Ogólnie w mk2 są dwie wielkości serwa 7 i 9" jedno jest zamienne z drugim.



Awatar użytkownika
tabaluga mk2
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 225
Rejestracja: czw wrz 18, 2014 22:41
Lokalizacja: Pomorskie Żukowo-Przyjaźń

tył nie hamuje

Post autor: tabaluga mk2 » śr paź 29, 2014 22:28

ale to od diesla jest mniejsze o połowe prawie. moge wstawic? to bedzie miało wpływa na obroty silnika? bo wąż z serwa jest podłączony do gaźnika czy gdzieś tam w kolektor ...
Dodam że pompa w starego golfa wymiarami przypomina moją i powinna działać identycznie ale i tak pedał hamulca zaczyna brać przy samej podłodze;/ ciężko się tak jeździ bo ma sie wrażenie ze hamulców nie ma. słyszałem że jak wyżuca się kotrektor hamowania to wstawia się inne cylinderki może to prawda?


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=558250" onclick="window.open(this.href);return false; golf MKII BY TABALUGA
Obrazek
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=609924" onclick="window.open(this.href);return false; MKII 1985

Witek.J
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 205
Rejestracja: ndz lut 07, 2010 18:37
Lokalizacja: Pruchnik

tył nie hamuje

Post autor: Witek.J » czw paź 30, 2014 21:03

Jak napisałem wyżej, są dwie średnice serwa. Na tym mniejszym będziesz musiał mocniej naciskać na pedał hamulca. Nie będzie to miało wpływu na obroty silnika. Prawdą jest że są inne cylinderki jeżeli nie ma korektora, wtedy są o mniejszej średnicy. Na razie nie zmieniaj cylinderków. Poskładaj wszystko i pojeździj trochę, jeżeli zauważysz że tylne koła blokują się wcześniej niż przednie to wtedy zmień cylinderki na mniejsze.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Układ Hamulcowy”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 29 gości