problem z dokręceniem zacisku Vw II

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

mcgregor1988
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 35
Rejestracja: ndz mar 22, 2009 17:35
Lokalizacja: ESK, Łódź
Kontakt:

problem z dokręceniem zacisku Vw II

Post autor: mcgregor1988 » wt lip 23, 2013 21:19

Witam. Dziś przymierzyłem się do wymiany tarcz i klocków z przodu v golfiku brata (mk3 1.9td w hatchback-u). Z tego co sprawdziłem w instrukcji, są to zaciski VW IIObrazekObrazek
Kiedy odkręcałem zacisk, te 2 śruby, którymi przykręcony jest zacisk, były głęboko w tych gumowych osłonach (część nr 7). Po zamontowaniu nowej tarczy z jednej strony zauważyłem, że śruby są jakby mniej schowane w tych osłonach gumowych. Zacisk jest przykręcony myślę na maksa. Tylko wkurza mnie to, bo było trochę inaczej, zresztą po drugiej stronie te śruby są głębiej schowane. Zacisk nie jest luźny, nie wiem czy to tak zostawić, czy jeszcze raz rozbierać.


Pozdrawiam, Grzesiek

kris300896
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 46
Rejestracja: pt lis 02, 2012 19:13
Lokalizacja: Giżycko

problem z dokręceniem zacisku Vw II

Post autor: kris300896 » wt lip 23, 2013 21:52

Śruby te są mniej schowane w gumach, bo są grubsze klocki. A z drugiej strony no to nie wiem. Może przypadkiem stare włożyłeś? :hmm: Albo ci się wydaje tylko że jest różnica między stronami :D



mcgregor1988
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 35
Rejestracja: ndz mar 22, 2009 17:35
Lokalizacja: ESK, Łódź
Kontakt:

problem z dokręceniem zacisku Vw II

Post autor: mcgregor1988 » wt lip 23, 2013 22:39

Czyli mam rozumieć że tak ma być? No na pewno mi się wydaje i stare klocki włożyłem:) Z drugiej strony jeszcze nie wymieniłem klocków, a więc można powiedzieć że włożyłem stare:)


Pozdrawiam, Grzesiek

kris300896
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 46
Rejestracja: pt lis 02, 2012 19:13
Lokalizacja: Giżycko

problem z dokręceniem zacisku Vw II

Post autor: kris300896 » śr lip 24, 2013 10:37

Więc mam rozumieć że włożyłeś tylko z jednej strony nowe klocki?



mcgregor1988
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 35
Rejestracja: ndz mar 22, 2009 17:35
Lokalizacja: ESK, Łódź
Kontakt:

problem z dokręceniem zacisku Vw II

Post autor: mcgregor1988 » pt lip 26, 2013 14:48

tak bo najpierw wymieniłem klocki z lewej strony a potem dopiero wziąłem się za prawą stronę. Stąd widziałem różnicę jak było wcześniej a jak po wymianie. To był żarcik i miał oznaczać tyle, że jeszcze nie wymieniłem z drugiej strony klocków czyli tak samo wygląda jakbym stare włożył:P


Pozdrawiam, Grzesiek

Awatar użytkownika
OsteR9019
Forum Master
Forum Master
Posty: 1072
Rejestracja: czw gru 02, 2010 17:02
Lokalizacja: Toruń

problem z dokręceniem zacisku Vw II

Post autor: OsteR9019 » pt lip 26, 2013 17:58

Nie rób sobie jaj, wymieniaj od razu dwie strony, tu chodzi o bezpieczeństwo, nie tylko Twoje.


Cały mój kraj >> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=519472" onclick="window.open(this.href);return false;

kris300896
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 46
Rejestracja: pt lis 02, 2012 19:13
Lokalizacja: Giżycko

problem z dokręceniem zacisku Vw II

Post autor: kris300896 » pt lip 26, 2013 23:01

jak masz stare/zużyte klocki to one zawsze będą cieńsze. Stąd ta różnica na śrubach. Jak wymienisz z dwóch stron na nowe to będzie ok. No i też zwracam uwagę. Jak wymieniasz to wymieniaj od razu na całej osi. Z jednej bedą nowe, a z drugiej stare to może ściągać w bok. Jak nie opanujesz to może źle to się skończyć :bajer:



ODPOWIEDZ

Wróć do „Układ Hamulcowy”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości