regeneracja zaciskow tył

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

radekrp90
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 868
Rejestracja: pt mar 06, 2009 20:26
Lokalizacja: Tczew

regeneracja zaciskow tył

Post autor: radekrp90 » czw mar 12, 2015 18:36

To już nie wiem, może trafiłem na złe zestawy. Ogólnie zauważyłem, że są dwa zestawy dla zacisku 38 mm D4083 i D4468. Mi podali ten pierwszy może w tym jest problem.
Dużo większy ten o-ring dawać mimo, że ośka jest gładka? Na ośce ma być na ciasno i na ciasno ma być w otworze tak?
Rozumiem, że po zabezpieczeniu Segerem regulatora nie ma możliwości pracy "góra-dół" więc jego wysokość/grubość nie ma większego znaczenia, aby go ścisnąć - dobrze rozumiem :)
Wiem, jestem leniwy mógłbym sobie pomierzyć itp, ale jak wspomniałem wolałbym mieć kogoś konkretny wymiar niż testować samemu :P
Co dziwne, zacisk przez pierwsze hamowania był ok, dopiero po nocy puścił ;/


________________________________________________________________________________
Było: VW Passat B4 Variant GL 1.9 TDI 1Z '96
Jest: VW Passat B6 Sedan Comfortline 1.4 TSI CAXA '09

Awatar użytkownika
waski1
_
_
Posty: 2806
Rejestracja: ndz kwie 12, 2009 13:02
Lokalizacja: Kraków
Auto: Passat B7
Golf II Country
Skoda 1000MB
Golf MK2
Golf IV
Silnik: CFGB
Kontakt:

regeneracja zaciskow tył

Post autor: waski1 » czw mar 12, 2015 18:58

A nie było czasem tak że w zestawie były dwa małe oringi jeden grubszy drugi cieńszy i został zamontowany ten cieńszy?
Najlepiej to wymontuj zacisk rozbierz go na elementy i sprawdź czy nie został popełniony tzw. szkolny błąd.



Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14090
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

regeneracja zaciskow tył

Post autor: Michał_1977 » czw mar 12, 2015 20:20

Bierzesz oryginalny o-ring do sklepu na wzór i kupujesz 0,5mm grubszy :bigok:


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

radekrp90
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 868
Rejestracja: pt mar 06, 2009 20:26
Lokalizacja: Tczew

regeneracja zaciskow tył

Post autor: radekrp90 » pt mar 13, 2015 08:13

Już wyrzuciłem ;/ Tzn spadł mi gdzieś i go nie szukałem, bo myślę sobie - mam w zestawie nowy. Był tam jeden o-ring ale były dwa różne simmeringi (jeden z kołnierzem - taki jak idzie pod dzwigienkę i drugi, którego nie mogłem nigdzie dopasować). Do tłoczka wszystko pasowało, uszczelniacz pomiędzy korpusem, a tłoczkiem również bardzo spasowany (ciężko ruszyć tłoczkiem), a ten o-ring kicha :P
No ale nic, w weekend rozbiorę może ponownie i się zobaczy ;) Wrzucę ewentualnie, jeśli już do czegoś dojdę, wymiary na przyszłość ;)


________________________________________________________________________________
Było: VW Passat B4 Variant GL 1.9 TDI 1Z '96
Jest: VW Passat B6 Sedan Comfortline 1.4 TSI CAXA '09

ODPOWIEDZ

Wróć do „Układ Hamulcowy”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 11 gości