Tłumik przelotowy, jak zrobić, z czego
Moderatorzy: Michał_1977, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
U siebie mam zamontowany IC od forda escorta 1,8 TD z 1996r.
Musisz odkręcić cały przód- zderzak i grill.
Na zdjęciu poniżej czerwonymi kółkami oznaczyłem miejsca cięć i spawów, które trzeba wykonać, tak, żeby to środkowe mocowanie otrzymało takie własnie wygięcie. Orginalnie to wzmocnienie jest proste. Przeróbka ta była mi potrzebna do tego, żeby miedzy tym wzmocnieniem a chłodnica poprowadzić przewody od IC, oraz aby ten intercooler wogóle sie tam zmieścił...
Na zdjęciu poniżej efekt końcowy prac - po lewej ja w środku golfik i mój tata
Widok ogólny silnika
tomcio666 jeżeli chcesz więcej zdjęć to podaj mi swój email...
Musisz odkręcić cały przód- zderzak i grill.
Na zdjęciu poniżej czerwonymi kółkami oznaczyłem miejsca cięć i spawów, które trzeba wykonać, tak, żeby to środkowe mocowanie otrzymało takie własnie wygięcie. Orginalnie to wzmocnienie jest proste. Przeróbka ta była mi potrzebna do tego, żeby miedzy tym wzmocnieniem a chłodnica poprowadzić przewody od IC, oraz aby ten intercooler wogóle sie tam zmieścił...
Na zdjęciu poniżej efekt końcowy prac - po lewej ja w środku golfik i mój tata
Widok ogólny silnika
tomcio666 jeżeli chcesz więcej zdjęć to podaj mi swój email...
tomcio666 więc zdjęcia prześlę Ci jutro wieczorem, a jesli chodzi o te rury to kupiłem za 66 zł 3m długości (ale wykorzystałem okolo 1,6m) - średnica wewnętrzna 53mm- w sklepie meblowym... a co do tych gum łączących to w sklepie z częściami do samochodów ciężarowych 7zł za sztukę, ale nie pamietam ile ich potrzebowałem wiem, że były o rożnych kątach i nie miałem najmniejszego problemu z połączeniami - średnica wewnęrzna 55mm- więc pasowały do rury metalowej idealnie od jakiegoś Stara chyba były...
- piotrek1712
- Ma gadane
- Posty: 174
- Rejestracja: pn wrz 05, 2005 18:38
- Lokalizacja: Gdańsk
ooo, ja od razu tez mam pytanko odnosnie wydechu... po zwiekszeniu dawki paliwa... i to juz 1 dnia po modach.. okazalo sie ze moj leciwy uklad wydechowy jest do wymiany... wypalil sie juz na samym poczatku, zdaje sie, ze zaraz przed katalizatorem... dlatego teraz sie zastanawiam jaki najlepiej wlozyc... czy oryginalny od TD ale bez katalizatora... czy moze pokusic sie o cos innego? jakies sugestie? (sry za odkopywanie tematu, ale nie chcialem robic nowego)
VW Golf II '90 1,6 TDic 2005 - 2007
VW Golf III cabrio US '97 2,0 8v 2007 - ?
VW Golf III cabrio US '97 2,0 8v 2007 - ?
- piotrek1712
- Ma gadane
- Posty: 174
- Rejestracja: pn wrz 05, 2005 18:38
- Lokalizacja: Gdańsk
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 14 gości