Intercooler Golf mk2 1V

Forum o modyfikacjach wszystkich silników TD.Turbiny, pompy, wydechy i wszystko na te tematy

Moderatorzy: Michał_1977, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
grzesiek1524
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 364
Rejestracja: śr mar 03, 2010 00:26
Lokalizacja: cieloszka
Kontakt:

Intercooler Golf mk2 1V

Post autor: grzesiek1524 » śr sty 09, 2013 22:25

bo możesz teraz zwiększyć dawkę paliwa ;) bez niczego :jezor: tylko musisz patrzeć czy nie za mocno puszcza tego dyma :) bo jak wiecej podkręcisz to wtedy trzeba i na turbinie dać ciśnienia ale na początek możesz zwiększyć samej dawki bez zwiększania doładowania turbo :) ja tak na początku zrobiłem bo był straszny muł i nic nie dymił :) i zwiekszyłem mu samej dawki i odrazu inna jazda była no i przy przegazówce takiego małego dymka puszczał :) no a później zmieniłem pompe i dałem wskaźnik to już co innego :) ale wiesz jak zwiekszać dawke? i Regulowac obroty? :jezor: bo przy zwiększeniu dawki wzrosną obroty :) a zderzak masz wąski czy szeroki? ;)


viewtopic.php?f=87&t=382112&start=14" onclick="window.open(this.href);return false;

patrys100
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 101
Rejestracja: sob kwie 14, 2012 17:36

Re: Intercooler Golf mk2 1V

Post autor: patrys100 » śr sty 09, 2013 22:32

grzesiek1524 pisze:bo możesz teraz zwiększyć dawkę paliwa ;) bez niczego :jezor: tylko musisz patrzeć czy nie za mocno puszcza tego dyma :) bo jak wiecej podkręcisz to wtedy trzeba i na turbinie dać ciśnienia ale na początek możesz zwiększyć samej dawki bez zwiększania doładowania turbo :) ja tak na początku zrobiłem bo był straszny muł i nic nie dymił :) i zwiekszyłem mu samej dawki i odrazu inna jazda była no i przy przegazówce takiego małego dymka puszczał :) no a później zmieniłem pompe i dałem wskaźnik to już co innego :) ale wiesz jak zwiekszać dawke? i Regulowac obroty? :jezor: bo przy zwiększeniu dawki wzrosną obroty :) a zderzak masz wąski czy szeroki? ;)
no właśnie nie wiem za bardzo jak :-( może coś na forum znajdę. :-(
zderzak wąski . :)


Mój Golfer MK2 1.6 GTD Calypso Green
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f= ... 8#p6335938" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
grzesiek1524
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 364
Rejestracja: śr mar 03, 2010 00:26
Lokalizacja: cieloszka
Kontakt:

Intercooler Golf mk2 1V

Post autor: grzesiek1524 » śr sty 09, 2013 22:36

hmm.. :) zaraz dam Ci link jak znajde :jezor: no to najlepiej tam gdzie są wloty na chłodnice pod zderzakiem ;) tam jest tak najwiecej miejsca ale i tak będziesz miał troszkę z tym roboty żeby go tam upchać :jezor:


viewtopic.php?f=87&t=382112&start=14" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
grzesiek1524
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 364
Rejestracja: śr mar 03, 2010 00:26
Lokalizacja: cieloszka
Kontakt:

Intercooler Golf mk2 1V

Post autor: grzesiek1524 » śr sty 09, 2013 22:40

http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=101123" onclick="window.open(this.href);return false; tu kolega Zaprzal bardzo dobrze to opisał ;)


viewtopic.php?f=87&t=382112&start=14" onclick="window.open(this.href);return false;

patrys100
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 101
Rejestracja: sob kwie 14, 2012 17:36

Intercooler Golf mk2 1V

Post autor: patrys100 » śr sty 09, 2013 22:43

ooo wielkie dzięki ! :okej:
a jak myślisz wejdzie przed chłodnicę za grill ? :D


Mój Golfer MK2 1.6 GTD Calypso Green
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f= ... 8#p6335938" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
grzesiek1524
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 364
Rejestracja: śr mar 03, 2010 00:26
Lokalizacja: cieloszka
Kontakt:

Intercooler Golf mk2 1V

Post autor: grzesiek1524 » śr sty 09, 2013 22:54

Nie ma za co :grin: hmmm... przed grilla może być troszkę gorzej chyba bo tam ten zamek od maski linka moga przeszkadzać :jezor: myśle że na dole przyspawać jakies mocowania do tego icka i będzie grało :) tylko niewiem czy nie bedziesz musiał cofać chłodnicy :jezor:


viewtopic.php?f=87&t=382112&start=14" onclick="window.open(this.href);return false;

patrys100
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 101
Rejestracja: sob kwie 14, 2012 17:36

Intercooler Golf mk2 1V

Post autor: patrys100 » śr sty 09, 2013 23:05

Wszystko się jeszcze okaże. ;p
Jutro sobie temat zaprzal'a przerobie parę razy i działam. ^^
A i jeszcze jedno pytanie , mocno będzie kopcił po podkręceniu dawki ? :hehe:


Mój Golfer MK2 1.6 GTD Calypso Green
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f= ... 8#p6335938" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
grzesiek1524
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 364
Rejestracja: śr mar 03, 2010 00:26
Lokalizacja: cieloszka
Kontakt:

Intercooler Golf mk2 1V

Post autor: grzesiek1524 » śr sty 09, 2013 23:12

dobrze popatrz na te strzałki po zaznaczane :) no to juz od Ciebie zalezy ile zwiększysz dawki :P jak zwiększysz dawki troszkę i wzrosną obroty ;) to przegazuj i zobacz jak dymi żeby nie za mocno ale żeby bączka puszczał :jezor: i wtedy zmniejszaj obroty i tak dalej :P


viewtopic.php?f=87&t=382112&start=14" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
EnejVW
Diesel Master
Diesel Master
Posty: 746
Rejestracja: czw cze 30, 2011 14:49
Lokalizacja: SCI

Intercooler Golf mk2 1V

Post autor: EnejVW » śr sty 09, 2013 23:15

patrys100, wszystko będzie zależało od stanu wtrysków itp, u mnie w jr na max dawce(już nie zchodził z obrotów )nie było wiele dymu, na 8 raczej tez nie będzie za dużo, ale to się okaże jak podkręcisz, wkręcaj po pełnym obrocie i testuj, ważne żeby za mocno nie kopcił przy pełnym doładowaniu



Awatar użytkownika
grzesiek1524
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 364
Rejestracja: śr mar 03, 2010 00:26
Lokalizacja: cieloszka
Kontakt:

Intercooler Golf mk2 1V

Post autor: grzesiek1524 » śr sty 09, 2013 23:22

no i licz obroty jak będziesz wkręcał to śrubke od dawki paliwa ;) oraz od obrotów silnika żebys później pamietał jak wrócić do stanu przed kręceniem :jezor:
wszystko będzie zależało od stanu wtrysków itp,
ale przy takim przebiegu wtryski nie są raczej zużyte az tak mocno ;)


viewtopic.php?f=87&t=382112&start=14" onclick="window.open(this.href);return false;

patrys100
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 101
Rejestracja: sob kwie 14, 2012 17:36

Intercooler Golf mk2 1V

Post autor: patrys100 » czw sty 10, 2013 23:34

I praca stanęła. :-( jeden otwór wychodzący od intercoolera wychodzi wprost na akumulator, a ta pozycja to jest jedyna najlepsza w całym aucie. Bardzo proszę o jakieś rady co dalej z tym zrobić najlepiej.
a tu foto problemu:
Obrazek

Co dalej zrobić? :?


Mój Golfer MK2 1.6 GTD Calypso Green
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f= ... 8#p6335938" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
EnejVW
Diesel Master
Diesel Master
Posty: 746
Rejestracja: czw cze 30, 2011 14:49
Lokalizacja: SCI

Intercooler Golf mk2 1V

Post autor: EnejVW » czw sty 10, 2013 23:38

chyba będzie trzeba cofnąć aku, a z czego ten icek?



Awatar użytkownika
grzesiek1524
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 364
Rejestracja: śr mar 03, 2010 00:26
Lokalizacja: cieloszka
Kontakt:

Intercooler Golf mk2 1V

Post autor: grzesiek1524 » czw sty 10, 2013 23:48

dawkę zwiększałes? :jezor: hmmm... co tu z tym ickiem wymyslić ale on wszedł Ci tam bez problemu? zamontowałeś go tam bez żadnych przeróbek? no to teraz Ci pozostało albo coś zrobić z aku ale raczej z tym nic nie zdziałasz jedynie chłodnicę przesunąć jakoś w strone filtra powietrza ;)


viewtopic.php?f=87&t=382112&start=14" onclick="window.open(this.href);return false;

patrys100
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 101
Rejestracja: sob kwie 14, 2012 17:36

ntercooler Golf mk2 1V

Post autor: patrys100 » czw sty 10, 2013 23:51

Mercedes w211 2.2CDI. :)
tylko nie wiem za bardzo jak tam z tym aku wymyślić.

Grzesiek1524: dawki jeszcze nie ruszałem bo golfik stoi teraz w garażu i nie chcem się udusić :p tylko też problem w tym że drugi otwór jest już scisniety między filtrem i chłodnicą. A co do przeróbek to posciagalem te plastiki z chłodnicy (prowadnice) ,delikatnie odgiołem pas przedni tutaj zaraz pod zamkiem i chlodnice lekko przestawiłem.
Ostatnio zmieniony pt sty 11, 2013 00:03 przez patrys100, łącznie zmieniany 1 raz.


Mój Golfer MK2 1.6 GTD Calypso Green
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f= ... 8#p6335938" onclick="window.open(this.href);return false;

ODPOWIEDZ

Wróć do „TD”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości