AAZ brak regulacji cisnienia i pompa od D

Forum o modyfikacjach wszystkich silników TD.Turbiny, pompy, wydechy i wszystko na te tematy

Moderatorzy: Michał_1977, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14109
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

AAZ brak regulacji cisnienia i pompa od D

Post autor: Michał_1977 » wt paź 09, 2012 06:14

kawalarz13579 pisze:oblecial czyli co?
Odleciał.
Czasami zdarza się w zimie,że komuś "płyn" przymarznie i podczas uruchamiania silnika,wyłamie łopatki.
Wystarczy.Temat jest o czym innym :chytry:


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

biznes88
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 281
Rejestracja: ndz sie 05, 2012 13:23
Lokalizacja: Bochnia

AAZ brak regulacji cisnienia i pompa od D

Post autor: biznes88 » śr paź 10, 2012 20:42

kawalarz13579, kolego jesli faktycznie masz pompe 8mm to kupuj odrazu pompe ale od JRa Sa duzo tansze niz aaz a rownie dobre nawet nie wiem czy nie lepsze od SBkowych (JR mial w oryginale duza turbine takze musialo to byc czyms napedzane), no chyba ze w przyszlosci chcesz robic 140KM to inna sprawa . . .



kawalarz13579
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 19
Rejestracja: śr mar 23, 2011 01:14
Lokalizacja: Suwałki

AAZ brak regulacji cisnienia i pompa od D

Post autor: kawalarz13579 » wt paź 23, 2012 18:24

Pompa jest ok. Teraz zauważyłem że ogrzewania też brak czyli możliwe jest że mam bardzo zakamieniony układ chłodzenia + nagrzewnica. Kupie ''doktorka'' do chłodnic który odkamienia i odrdzewia i napiszę czy coś to dało bo lada chwila trzeba zalewać borygo, a mam jeszcze nie skończony remont całgo przedniego zawieszenia wiec troche to potrwa. Dzieki za rady :] Odezwę się jeszcze.



biznes88
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 281
Rejestracja: ndz sie 05, 2012 13:23
Lokalizacja: Bochnia

AAZ brak regulacji cisnienia i pompa od D

Post autor: biznes88 » wt paź 23, 2012 19:28

kawalarz13579, Odpowietrzyles uklad?



kawalarz13579
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 19
Rejestracja: śr mar 23, 2011 01:14
Lokalizacja: Suwałki

AAZ brak regulacji cisnienia i pompa od D

Post autor: kawalarz13579 » pt lis 02, 2012 23:48

Oczyściłem układ ''doktorkiem odkamieniaczem'' zalałem borygo i ogzewania zero. Okazało się że posypała sie gąbka na regulacjach przy nagrzewnicy. Rozebrałem pouszczelniałem i jest sauna w aucie. Przednie zawieszenie mam zrobione(amorki wszystkie elementy wachaczy drązki. Teraz mogę brać się za lekkie dłubanie od strony mechanicznej czli poprawa dynamiki. Co polecacie tanim kosztem zrobić? Rozrząd i olej zmieniony,turbo zdrowe(garret) pompa z wolnossącego(1Y). W planach mam pompe od AAZ i zamówienie do niej tego: http://allegro.pl/boost-pin-do-1-9-td-a ... 64926.html" onclick="window.open(this.href);return false; miał ktos to, porównywał do pina oryginalnego i tego z SB? Warto?



biznes88
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 281
Rejestracja: ndz sie 05, 2012 13:23
Lokalizacja: Bochnia

AAZ brak regulacji cisnienia i pompa od D

Post autor: biznes88 » sob lis 03, 2012 10:04

Najlepiej jakbys mial gore pompy odrazu z pinem z 1.6TD tam chodzi wszystko cacy a te piny z allegro... nie wiem z jakiego jest materialu - mialem na poczatku takiego jesli chcesz moge oddac (ale to na PW)



ciepek
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 190
Rejestracja: wt gru 13, 2011 15:52
Lokalizacja: BOMBONIERKOWO UL.CZEKOLADOWA NR WYLIZANY

Re: AAZ brak regulacji cisnienia i pompa od D

Post autor: ciepek » sob lis 03, 2012 15:02

0
Ostatnio zmieniony ndz gru 02, 2012 19:52 przez ciepek, łącznie zmieniany 1 raz.



biznes88
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 281
Rejestracja: ndz sie 05, 2012 13:23
Lokalizacja: Bochnia

AAZ brak regulacji cisnienia i pompa od D

Post autor: biznes88 » sob lis 03, 2012 18:03

No tylko faktycznie musialby wyczuc gaz (kolego jak wywalisz pina to bedzie tzw ECOpompa - taka jak bez grzyba) tam nic nie blokuje dawki :hmm:



ciepek
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 190
Rejestracja: wt gru 13, 2011 15:52
Lokalizacja: BOMBONIERKOWO UL.CZEKOLADOWA NR WYLIZANY

Re: AAZ brak regulacji cisnienia i pompa od D

Post autor: ciepek » sob lis 03, 2012 18:43

0
Ostatnio zmieniony ndz gru 02, 2012 19:52 przez ciepek, łącznie zmieniany 1 raz.



biznes88
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 281
Rejestracja: ndz sie 05, 2012 13:23
Lokalizacja: Bochnia

AAZ brak regulacji cisnienia i pompa od D

Post autor: biznes88 » sob lis 03, 2012 19:28

no ale ten bolec w ecopompie byl na korpusie pompy a nie na "gorze" :jezor:



ciepek
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 190
Rejestracja: wt gru 13, 2011 15:52
Lokalizacja: BOMBONIERKOWO UL.CZEKOLADOWA NR WYLIZANY

Re: AAZ brak regulacji cisnienia i pompa od D

Post autor: ciepek » sob lis 03, 2012 21:03

0
Ostatnio zmieniony ndz gru 02, 2012 19:52 przez ciepek, łącznie zmieniany 1 raz.



arwam

AAZ brak regulacji cisnienia i pompa od D

Post autor: arwam » ndz lis 04, 2012 11:09

ciepek pisze:jedno i drugie to hamulec dla silnika

z tym że LDA pozwala ograniczyć dymienie przy mniejszym doładowaniu.

jeśli chcemy zbudować pompe pod kątem max wydajności paliwowej, to ucinamy bolec ogranicznika i zakładamy górę bądź od eco lub nawet od zwykłego Diesla.


w kazdym bądź razie podchodząc pod moce 250KM przy pompie 11mm LDA jeszcze nie jest ogranicznikiem. przynajmniej ja próbując przełamać tą granicę nie stwierdziłem zbyt małej wydajności pompy, nawet przy ciśnieniu 2.5bara...

żeby nie było boost pin coostom a nie żaden oryginał bardzo dobry jest też boost pin z rover'a 200.



biznes88
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 281
Rejestracja: ndz sie 05, 2012 13:23
Lokalizacja: Bochnia

AAZ brak regulacji cisnienia i pompa od D

Post autor: biznes88 » ndz lis 04, 2012 13:28

arwam, masz foto tego pina z rovera?... Ciepkowi chodzi o to ze dymienie na niskim doladowaniu operujemy NOGA!!! ;p



arwam

AAZ brak regulacji cisnienia i pompa od D

Post autor: arwam » ndz lis 04, 2012 14:41

biznes88 pisze:arwam, masz foto tego pina z rovera?... Ciepkowi chodzi o to ze dymienie na niskim doladowaniu operujemy NOGA!!! ;p

wiem o co mu chodziło w tym wypadku...
jak dla mnie jeśli nie budujemy pompy do próby pobicia rekordu mocy z takiego silnika to nie ma sensu robić takigo fardcore'a

a tu foto:


Obrazek



ODPOWIEDZ

Wróć do „TD”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości