Kącik posiadaczy MK4

Wymiana doświadczeń użytkowników poszczególnych modeli VW.

Moderator: VIP

Awatar użytkownika
Craash
Forum Master
Forum Master
Posty: 1706
Rejestracja: śr lip 03, 2013 20:39

Kącik posiadaczy MK4

Post autor: Craash » pn gru 18, 2017 15:39

A zrobiłeś adaptację po wymianie przepływki? Podobno w benzynie trzeba.


Mój Golf IV Generation - http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=517692" onclick="window.open(this.href);return false;
Mercedes W205 C180
Audi A3 8P

Awatar użytkownika
Garrison
Forum Master
Forum Master
Posty: 1450
Rejestracja: pt lut 26, 2016 18:07
Lokalizacja: Wrocław
Auto: Leon 5F Xperience
Silnik: CZCA

Re: Kącik posiadaczy MK4

Post autor: Garrison » pn gru 18, 2017 16:10

Craash pisze:Przecież skasowanie inspekcji trwa 5 sekund z poziomu liczników. :helm:
Jo wiym, ale zawsze jakoś odpalam i jadę, bez bawienia się :bigok:
Qto pisze:Garrison, ma ograniczenia i jak odliczanie dojdzie do 0km to nie odpalisz auta :grrr:
Ty śmieszku :helm:



kewinpol
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 709
Rejestracja: czw mar 09, 2017 16:16
Lokalizacja: Katowice/Zabrze
Auto: Volkswagen Golf

Re: Kącik posiadaczy MK4

Post autor: kewinpol » pn gru 18, 2017 19:28

Craash pisze:A zrobiłeś adaptację po wymianie przepływki? Podobno w benzynie trzeba.
Adaptacji nie robiłem, bo ktoś pisał, że nie trzeba, ale warto spróbować może akurat w tym tkwi problem.



Awatar użytkownika
Craash
Forum Master
Forum Master
Posty: 1706
Rejestracja: śr lip 03, 2013 20:39

Kącik posiadaczy MK4

Post autor: Craash » pn gru 18, 2017 19:57

Ja tak mówiłem, bo tak jest w dieslu. Wymieniasz i działa. Jednak potem ktoś dopowiedział, że w benzynie wymagana jest adaptacja.


Mój Golf IV Generation - http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=517692" onclick="window.open(this.href);return false;
Mercedes W205 C180
Audi A3 8P

kewinpol
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 709
Rejestracja: czw mar 09, 2017 16:16
Lokalizacja: Katowice/Zabrze
Auto: Volkswagen Golf

Kącik posiadaczy MK4

Post autor: kewinpol » pn gru 18, 2017 20:01

Dzięki.
A jak przeprowadzić adaptację za pomocą: VCDS-Lite, bo na internecie nie znalazłem niczego?



Awatar użytkownika
Craash
Forum Master
Forum Master
Posty: 1706
Rejestracja: śr lip 03, 2013 20:39

Kącik posiadaczy MK4

Post autor: Craash » pn gru 18, 2017 20:33

Nie mam pojęcia, bo mam TDI.


Mój Golf IV Generation - http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=517692" onclick="window.open(this.href);return false;
Mercedes W205 C180
Audi A3 8P

kewinpol
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 709
Rejestracja: czw mar 09, 2017 16:16
Lokalizacja: Katowice/Zabrze
Auto: Volkswagen Golf

Kącik posiadaczy MK4

Post autor: kewinpol » pn gru 18, 2017 21:11

Może ktoś inny wie, jak przeprowadza się adaptację przepływomierza w benzynie za pomocą VCDS-Lite?



Awatar użytkownika
cinek2004
"
Posty: 1795
Rejestracja: pn cze 04, 2007 08:01
Lokalizacja: Warszawa - WB

Kącik posiadaczy MK4

Post autor: cinek2004 » pn gru 18, 2017 22:17

Przepływomierza się nie adaptuje. To przepustnica wymaga adaptacji.



kewinpol
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 709
Rejestracja: czw mar 09, 2017 16:16
Lokalizacja: Katowice/Zabrze
Auto: Volkswagen Golf

Kącik posiadaczy MK4

Post autor: kewinpol » pn gru 18, 2017 22:58

To jak jest w końcu z tym przepływomierzem? Jeśli się nie adaptuje, to problemem nie był przepływomierz.



dany_47
Forum Master
Forum Master
Posty: 1026
Rejestracja: sob mar 14, 2015 17:24
Lokalizacja: Międzyrzec Podlaski

Kącik posiadaczy MK4

Post autor: dany_47 » wt gru 19, 2017 01:15

Tak.
Przepustnice trzeba zaadaptować.
A MAF jest tego powodem. Zresztą robiłeś test i widziałeś jak reagował na odpiecie przeplywki


Było: MK4 1.8 BIG TURBO 370KM i 470Nm

Obrazek

Jest: Passat B5.5 R32 TURBO 740KM i 790Nm

kewinpol
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 709
Rejestracja: czw mar 09, 2017 16:16
Lokalizacja: Katowice/Zabrze
Auto: Volkswagen Golf

Kącik posiadaczy MK4

Post autor: kewinpol » wt gru 19, 2017 10:23

W takim razie w czym dalej problem? Przepływka nowa, ta sama z boscha, a problem nadal jest. Może coś jest nie tak z wtyczką?



dany_47
Forum Master
Forum Master
Posty: 1026
Rejestracja: sob mar 14, 2015 17:24
Lokalizacja: Międzyrzec Podlaski

Kącik posiadaczy MK4

Post autor: dany_47 » wt gru 19, 2017 11:31

Zrób poprostu adaptacje przepustnicy bo to jest element bezpośrednio z MAF'em powiązany :)
Zmieniłeś przepływkę to zrób adaptacje przepustnicy


Było: MK4 1.8 BIG TURBO 370KM i 470Nm

Obrazek

Jest: Passat B5.5 R32 TURBO 740KM i 790Nm

kewinpol
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 709
Rejestracja: czw mar 09, 2017 16:16
Lokalizacja: Katowice/Zabrze
Auto: Volkswagen Golf

Kącik posiadaczy MK4

Post autor: kewinpol » wt gru 19, 2017 18:46

Dzięki, w takim razie jutro zrobię adaptację przepustnicy i dodatkowo spryskam wytyczę wiązki przepływomierza sprejem kontakt PR i mam nadzieję, że zadziała :grin:



Awatar użytkownika
Qto
_
_
Posty: 19378
Rejestracja: pt wrz 01, 2006 19:14
Lokalizacja: Guadalajara
Auto: MK 4
Silnik: ASZ
Kontakt:

Kącik posiadaczy MK4

Post autor: Qto » wt gru 19, 2017 19:29

kewinpol, nie wiem jak PR (używałem wewnątrz auta i było ok) ale używałem S do wtyczek pod maską i niestety tam gdzie psiknąłem, to wtyczki już nie wcisnąłem na miejsce - gumki uszczelniające spuchły...dobrze że tylko dwie wtyczki psiknąłem :grrr:



ODPOWIEDZ

Wróć do „Kąciki”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości