Kącik posiadaczy MK4

Wymiana doświadczeń użytkowników poszczególnych modeli VW.

Moderator: VIP

Re: Kącik posiadaczy MK4

Postprzez logiac » Cz gru 07, 2017 10:45

Peran napisał(a):
logiac napisał(a):Czyli zostaje tylko kupno używanej stacyjki razem z kluczykiem i zaprogramowanie jej do auta i nie ma sensu rozbierania plastików przy kierownicy, aby się upewniać? Trochę lipa jeśli stacyjka z kluczykiem do wymiany, bo będzie problem z zamkami jak kluczyk będzie inny. A czy jest możliwość przełożenia bębenka stacyjki z mojej starej do tej nowej, aby był ten sam kluczyk?
Kupno nowej stacyjki to tak ale po co ja programować do auta??
Przekładasz swój bębenek i klucz ja na filmiku.

https://youtu.be/LvsEvxzZkZk

Ok, dzięki. Na co mam zwrócić uwagę przy kupnie używanej stacyjki, aby na 100% pasowała? Czy stacyjki w zależności od wersji golfa IV czymś się różniły?



logiac
Nowicjusz
Nowicjusz
 
Dołączył(a): Śr gru 06, 2017 19:35
Online: 3h 38m
Auto: Golf IV
Silnik: 2.0

Re: Kącik posiadaczy MK4

Postprzez Peran » Cz gru 07, 2017 15:35

logiac napisał(a):
Peran napisał(a):
logiac napisał(a):Czyli zostaje tylko kupno używanej stacyjki razem z kluczykiem i zaprogramowanie jej do auta i nie ma sensu rozbierania plastików przy kierownicy, aby się upewniać? Trochę lipa jeśli stacyjka z kluczykiem do wymiany, bo będzie problem z zamkami jak kluczyk będzie inny. A czy jest możliwość przełożenia bębenka stacyjki z mojej starej do tej nowej, aby był ten sam kluczyk?
Kupno nowej stacyjki to tak ale po co ja programować do auta??
Przekładasz swój bębenek i klucz ja na filmiku.

https://youtu.be/LvsEvxzZkZk

Ok, dzięki. Na co mam zwrócić uwagę przy kupnie używanej stacyjki, aby na 100% pasowała? Czy stacyjki w zależności od wersji golfa IV czymś się różniły?
Inna będzie gdy auto miało automatyczną skrzynie biegów. Bedzie miała dodatkowa linkę do wybieraka.



Peran
Użytkownik
Użytkownik
Avatar użytkownika
 
Dołączył(a): So gru 20, 2014 14:05
Lokalizacja: LBL
Online: 37d 15h 51m
Pomógł: 2
Auto: mk IV
Silnik: AHF

Kącik posiadaczy MK4

Postprzez lwlw » Cz gru 07, 2017 22:27

Panowie, taki temat... Chciałem w ALH sprawdzić świece żarowe i mi popękały te śmieszne fajki na świece. Szukać używki czy co z tym można zrobić?
Lepsze były te starsze świece z gwintem i przykręcaną taka szyną, ale po pierwsze nie wiem czy dałoby się tutaj takie świece zastosować, a po drugie nie bardzo chcę mi się chce wymieniać sprawne świece.



lwlw
Forum Master
Forum Master
 
Dołączył(a): N lis 25, 2007 13:08
Lokalizacja: ERW/WPI
Online: 22d 9h 29m
Pomógł: 12
Auto: MK4 Variant
Silnik: ALH+

Re: Kącik posiadaczy MK4

Postprzez logiac » Pt gru 08, 2017 12:45

Peran napisał(a):
Inna będzie gdy auto miało automatyczną skrzynie biegów. Bedzie miała dodatkowa linkę do wybieraka.[/quote]

Auto jednak oddam do mechanika, żeby to ogarnął, ponieważ jest problem z okręceniem stacyjki, bo śruby, które ją trzymają trzeba wcześniej naciąć, żeby je wykręcić. Ile mechanik może sobie zaśpiewać za naprawę?



logiac
Nowicjusz
Nowicjusz
 
Dołączył(a): Śr gru 06, 2017 19:35
Online: 3h 38m
Auto: Golf IV
Silnik: 2.0

Kącik posiadaczy MK4

Postprzez Qto » Pt gru 08, 2017 13:46

logiac, ostry przecinak, młotek i walisz po rancie śruby



Sprzedam:
Cały osprzęt 1.4 APE, skrzynia DUW, sprzęgło ok 20kkm
LB5N mk4 3D: maska, drzwi lewe/prawe
LA7W BORA: wszystkie furtki, klapa bagażnika
Komplet elektryki 1J pod składane lustra - komfort i cztery silniczki, Pełny FIS 3B0920849 w obudowie z mk4 ze wsadem pod 1.4
Kompletne ESP (serwo 1J1 614 205 + pompa ham + pompa ABS ze sterownikiem 1C0 907 379 + czujniki)
Elementy karoserii odbiór osobisty - północ wlkp
Qto
_
_
Avatar użytkownika
 
Dołączył(a): Pt wrz 01, 2006 19:14
Lokalizacja: Guadalajara
Online: 359d 22h 11m
Pomógł: 1450
Auto: MK4
Silnik: brak

Re: Kącik posiadaczy MK4

Postprzez Peran » Pt gru 08, 2017 15:24

Ja śruby potraktowalem brzeszczotem i puściły.



Peran
Użytkownik
Użytkownik
Avatar użytkownika
 
Dołączył(a): So gru 20, 2014 14:05
Lokalizacja: LBL
Online: 37d 15h 51m
Pomógł: 2
Auto: mk IV
Silnik: AHF

Kącik posiadaczy MK4

Postprzez kewinpol » Pt gru 08, 2017 15:31

Jednak zdecydowałem się zakupić nowy przepływomierz z Boscha, tak jak zalecaliście. Jak przyjdzie to napiszę czy pomogło.



kewinpol
Ma gadane
Ma gadane
 
Dołączył(a): Cz mar 09, 2017 16:16
Online: 3d 22h 45m
Auto: VW Golf IV
Silnik: 2.0APK

Kącik posiadaczy MK4

Postprzez logiac » Pt gru 08, 2017 15:39

Ok chłopaki, ale nie mam 100% pewności czy mój bębenek jest ok, skoro kluczyk jest taki luźny w stacyjce. A jak wygląda sprawa z immobilizerem, gdzie on się znajduje? Jeśli będę miał nową stacyjkę z moim starym bębenkiem to wtedy nie mam problemu z immobilizerem?



logiac
Nowicjusz
Nowicjusz
 
Dołączył(a): Śr gru 06, 2017 19:35
Online: 3h 38m
Auto: Golf IV
Silnik: 2.0

Re: Kącik posiadaczy MK4

Postprzez Peran » Pt gru 08, 2017 15:45

logiac napisał(a):Ok chłopaki, ale nie mam 100% pewności czy mój bębenek jest ok, skoro kluczyk jest taki luźny w stacyjce. A jak wygląda sprawa z immobilizerem, gdzie on się znajduje? Jeśli będę miał nową stacyjkę z moim starym bębenkiem to wtedy nie mam problemu z immobilizerem?
Immobiliser jest w liczniku. A pastylki immo w kluczu. Jeśli zdecydujesz się na nowy klucz to przekładasz pastylek że starego i nie bawisz się w programowanie.



Peran
Użytkownik
Użytkownik
Avatar użytkownika
 
Dołączył(a): So gru 20, 2014 14:05
Lokalizacja: LBL
Online: 37d 15h 51m
Pomógł: 2
Auto: mk IV
Silnik: AHF

Re: Kącik posiadaczy MK4

Postprzez logiac » Pt gru 08, 2017 17:19

Peran napisał(a):
logiac napisał(a):Ok chłopaki, ale nie mam 100% pewności czy mój bębenek jest ok, skoro kluczyk jest taki luźny w stacyjce. A jak wygląda sprawa z immobilizerem, gdzie on się znajduje? Jeśli będę miał nową stacyjkę z moim starym bębenkiem to wtedy nie mam problemu z immobilizerem?
Immobiliser jest w liczniku. A pastylki immo w kluczu. Jeśli zdecydujesz się na nowy klucz to przekładasz pastylek że starego i nie bawisz się w programowanie.

Dzięki za konkretną odpowiedź. Jutro zabiorę się za to, ale już wiem, że zdjęcie airbaga trochę mi zajmie czasu :grin:



logiac
Nowicjusz
Nowicjusz
 
Dołączył(a): Śr gru 06, 2017 19:35
Online: 3h 38m
Auto: Golf IV
Silnik: 2.0

Re: Kącik posiadaczy MK4

Postprzez joseph82 » So gru 09, 2017 02:20

logiac napisał(a):
Peran napisał(a):
logiac napisał(a):Ok chłopaki, ale nie mam 100% pewności czy mój bębenek jest ok, skoro kluczyk jest taki luźny w stacyjce. A jak wygląda sprawa z immobilizerem, gdzie on się znajduje? Jeśli będę miał nową stacyjkę z moim starym bębenkiem to wtedy nie mam problemu z immobilizerem?
Immobiliser jest w liczniku. A pastylki immo w kluczu. Jeśli zdecydujesz się na nowy klucz to przekładasz pastylek że starego i nie bawisz się w programowanie.

Dzięki za konkretną odpowiedź. Jutro zabiorę się za to, ale już wiem, że zdjęcie airbaga trochę mi zajmie czasu :grin:

NIEKONIECZNIE. Byle by pamiętać jeśli nie odłączysz aku, by nie przekręcać kluczyka w pozycję zapłon... Podważasz od spodu by wyskoczyła z zatrzasków i odłączasz poduchę od kiery. Ot i cała historyja



meine Golf LW5Z 3D AJM viewtopic.php?f=89&t=442730
joseph82
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Avatar użytkownika
 
Dołączył(a): Pn sty 09, 2012 21:09
Lokalizacja: CTU
Online: 75d 23h 45m
Pomógł: 3
Auto: Golf IV
Silnik: AJM

Kącik posiadaczy MK4

Postprzez logiac » So gru 09, 2017 18:24

Poduszka z kierownicą już demontowane, ale zabrałem się za to zbyt późno i jutro muszę skończyć demontaż stacyjki. Jest możliwość po zdjęciach sprawdzenie ile ma przelatana stacyjka km, żeby nie kupić używki na 6 miesięcy i znowu się zepsuje?



logiac
Nowicjusz
Nowicjusz
 
Dołączył(a): Śr gru 06, 2017 19:35
Online: 3h 38m
Auto: Golf IV
Silnik: 2.0

Kącik posiadaczy MK4

Postprzez Qto » N gru 10, 2017 00:04

logiac napisał(a):Jest możliwość po zdjęciach sprawdzenie ile ma przelatana stacyjka km

hehe
a co jak stacyjka jest z auta które ma 500 000km ale była przekręcana 2x dziennie...a druga jest z auta z przebiegiem 180 000km ale była przekręcana 20x dziennie :chytry: Tak samo kierownica...mogę Ci pokazać kierownicę nadającą się na śmietnik a przelatane ma 150kkm...i drugą wyglądającą na nową a przelatane ma 2x więcej :bajer:



Sprzedam:
Cały osprzęt 1.4 APE, skrzynia DUW, sprzęgło ok 20kkm
LB5N mk4 3D: maska, drzwi lewe/prawe
LA7W BORA: wszystkie furtki, klapa bagażnika
Komplet elektryki 1J pod składane lustra - komfort i cztery silniczki, Pełny FIS 3B0920849 w obudowie z mk4 ze wsadem pod 1.4
Kompletne ESP (serwo 1J1 614 205 + pompa ham + pompa ABS ze sterownikiem 1C0 907 379 + czujniki)
Elementy karoserii odbiór osobisty - północ wlkp
Qto
_
_
Avatar użytkownika
 
Dołączył(a): Pt wrz 01, 2006 19:14
Lokalizacja: Guadalajara
Online: 359d 22h 11m
Pomógł: 1450
Auto: MK4
Silnik: brak

Kącik posiadaczy MK4

Postprzez logiac » N gru 10, 2017 01:24

Bardziej mi chodziło o jej zużycie czyli ile razy była przekręcana niż przebieg auta w km, w którym była :grin: Czyli za bardzo wizualnie niema sposobu, żeby określić zużycie stacyjki?
Edit.
Udało się zdemontować stacyjkę :)
Obrazek
Edit.
Jeśli się nie mylę to uszkodził się wałek stacyjki, który widać, że lata po zdjęciu kostki.
Obrazek
Lepiej jest wymienić sam wałek i zostawić swoją stacyjkę czy kupić kompletną stacyjkę i zamienić bębenki? Trochę boję się, że ten zamiennik wałka będzie bublem i szybko się rozpadnie: http://allegro.pl/vw-golf-iv-4-t5-bora- ... 53865.html. Kupował ktoś z was taki wałek do stacyjki?



logiac
Nowicjusz
Nowicjusz
 
Dołączył(a): Śr gru 06, 2017 19:35
Online: 3h 38m
Auto: Golf IV
Silnik: 2.0

Poprzednia stronaNastępna strona



Powrót do Kąciki

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości