Kącik posiadaczy MK4

Wymiana doświadczeń użytkowników poszczególnych modeli VW.

Moderator: VIP

Kącik posiadaczy MK4

Postprzez Jaroslaw.b » Cz paź 12, 2017 14:58

@ up gdzie wysyłałeś do regeneracji? jaki koszt?
"Xenofobia - Strach przed xenonem" :D

Obrazek
Kupię:
- Samopoziomowanie do xenonu, pełny komplet
- Lotka 25th
- Pomarańczowe obrysy us
Jaroslaw.b
Użytkownik
Użytkownik
Avatar użytkownika
 
Dołączył(a): Wt mar 24, 2015 13:16
Lokalizacja: ZGY
Online: 44d 12h 26m
Pomógł: 2
Auto: Golf mkIV
Silnik: AXR

Kącik posiadaczy MK4

Postprzez Craash » Cz paź 12, 2017 15:02

Ma ktoś jakiś pomysł? MI już ręce opadają. :panna:
viewtopic.php?f=143&t=612586
Mój Golf IV Generation - viewtopic.php?f=89&t=517692
Craash
Forum Master
Forum Master
Avatar użytkownika
 
Dołączył(a): Śr lip 03, 2013 20:39
Online: 164d 16h 54m
Pomógł: 18
Auto: Golf IV 2000
Silnik: AJM

Kącik posiadaczy MK4

Postprzez Garrison » Cz paź 12, 2017 18:21

Pany, ja mam takie pytanie... Często jak stoję na światłach, cokolwiek, a obok mnie przejeżdża samochód z prędkością ~30km/h i większą, to czuję, że kołysze mi autem. Odpowiedzialne za to są tylko zmęczone wiekiem amortyzatory i sprężyny, czy może coś jeszcze?
Mój, już nie biedoklep, mkIV AHF do doposażania viewtopic.php?f=89&t=600712 :bajer:

Jeśli ktoś jeszcze ma wątpliwości co do jakości 1.6FSI w Golfie IV, pragnę zaznaczyć, że kod silnika to BAD :E
Garrison
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Avatar użytkownika
 
Dołączył(a): Pt lut 26, 2016 18:07
Lokalizacja: Zgorzelec/Wrocław
Online: 25d 14h 2m
Pomógł: 10
Auto: VW Golf IV Variant
Silnik: AHF

Re: Kącik posiadaczy MK4

Postprzez cinek2004 » Cz paź 12, 2017 20:39

Garrison napisał(a):Pany, ja mam takie pytanie... Często jak stoję na światłach, cokolwiek, a obok mnie przejeżdża samochód z prędkością ~30km/h i większą, to czuję, że kołysze mi autem. Odpowiedzialne za to są tylko zmęczone wiekiem amortyzatory i sprężyny, czy może coś jeszcze?
Moim zdaniem pęd powietrza :)
Obrazek

Elektryka oraz doposażanie pojazdów z grupy VAG
VCDS, VAS, ODIS-E, VCP.
Moje aukcje
cinek2004
"
Avatar użytkownika
 
Dołączył(a): Pn cze 04, 2007 08:01
Lokalizacja: Warszawa - WB
Online: 118d 5h 21m
Pomógł: 86

Kącik posiadaczy MK4

Postprzez Qto » Cz paź 12, 2017 21:42

Jaroslaw.b, rc motorsport - firma kolegi z forum. Piaskowanie + malowanie proszkowe (cztery zaciski + jarzma + osłony tarcz) + złożenie całości na nowych uszczelnieniach (ręczny i tłoczki zostały stare bo stan bdb) wyszło ok 100zł za jedno koło...czyli za cenę jednego zacisku mam komplet zregenerowany i pomalowany :chytry:

Garrison, sztywnego gwinta zakładaj :satan:
Sprzedam:
Cały osprzęt 1.4 APE, skrzynia, zapłon 10kkm, sprzęgło ok 20kkm
Cały osprzęt 2.3 AQN, skrzy

LB5N mk4 3D: maska, drzwi lewe/prawe
LA7W BORA: elementy karoserii
Komplet elektryki 1J pod składane lustra - komfort i cztery silniczki, Pełny FIS 3B0920849 w obudowie z mk4 ze wsadem pod 1.4
Kompletne ESP (serwo 1J1 614 205 + pompa ham + pompa ABS ze sterownikiem 1C0 907 379 + czujniki i wtyczki)
Elementy karoserii odbiór osobisty - północ wlkp. Tel 609 550 114
Qto
_
_
Avatar użytkownika
 
Dołączył(a): Pt wrz 01, 2006 19:14
Lokalizacja: Guadalajara
Online: 357d 20h 35m
Pomógł: 1446
Auto: MK4
Silnik: brak

Kącik posiadaczy MK4

Postprzez lwlw » Cz paź 12, 2017 21:51

U mnie ręczny blokował z jednej strony, kupiłem zacisk używkę, teraz nic nie blokuje, ale ten mi chyba płyn trochę puszcza no i tak się zastanawiam który zacisk lepiej robić? Chyba ten uszczelnić tylko że auto cały czas jeździ i z tym drugim byłoby o tyle wygodniej, że jest już wyjęty i można by było zrobić po jego naprawie tylko szybką przekładkę + odpowietrzenie.
lwlw
Forum Master
Forum Master
 
Dołączył(a): N lis 25, 2007 13:08
Lokalizacja: ERW/WPI
Online: 21d 20h 34m
Pomógł: 12
Auto: MK4 Variant
Silnik: ALH+

Re: Kącik posiadaczy MK4

Postprzez piotrek233 » Cz paź 12, 2017 22:28

Qto napisał(a):piotrek233, zależy...ja miałem pękniętą gumkę wkoło tłoczka i to wystarczyło aby było piszczenie - dziurka średnicy może 1mm...jakby gumka była bardziej zmęczona to pewnie byłoby jak wyżej. Ręczny też można zrobić...nie wiem co i jak ale kilka tygodni temu wysłałem zaciski do malowania i regeneracji - gość pytał czy ręczny też wymieniać.


Zgadzam się z Tobą, trzeba zdiagnozować problem w zacisku. Oczywiście może być tak ze jest strzelona osłona przeciwpyłowa, syf sie nazbierał i tłoczek skorodował. Wtedy możemy spokojnie zregenerować, problem jest w przypadku gdy sworzeń zardzewiał.. To mam na myśli viewtopic.php?f=183&p=6862582

Ja chyba bym się nie bawił tylko kupił nowy zacisk. Bo nie mogę sobie pozwolić żeby auto mi stało. Trzeba ściągnąć zacisk, rozebrać żeby zdiagnozować problem. Kupić zestaw naprawczy, czy trzpień, wymienić i poskładać. Łatwiej jeżeli mamy sklep pod nosem, jak trzeba zamawiać z internetu części to dwa trzy dniu auto stoi...
piotrek233
Forum Master
Forum Master
 
Dołączył(a): Wt wrz 11, 2007 19:09
Lokalizacja: Bielsko
Online: 226d 13h 56m
Pomógł: 19
Ostrzeżenia: 1
Auto: MK4
Silnik: AJM

Re: Kącik posiadaczy MK4

Postprzez Garrison » Pt paź 13, 2017 06:50

cinek2004 napisał(a):
Garrison napisał(a):Pany, ja mam takie pytanie... Często jak stoję na światłach, cokolwiek, a obok mnie przejeżdża samochód z prędkością ~30km/h i większą, to czuję, że kołysze mi autem. Odpowiedzialne za to są tylko zmęczone wiekiem amortyzatory i sprężyny, czy może coś jeszcze?
Moim zdaniem pęd powietrza :)


Ale żeby bujało jak łajbą jeszcze chwilę, gdy sobie pojedzie? To muszę mieć faktycznie miękkie zawieszenie i trzeba posłuchać Qto :D Najgorzej jest, gdy jestem na moście, a zbliża się tramwaj. Ja wiem, że drgania wynikają z konstrukcji, ale za pierwszym razem patrzyłem spanikowany na zegary, czy mi zaraz silnik nie wyskoczy :helm: Po innych użytkownikach drogi nie widziałem, by nimi kołysało. Trochę wstyd :los2:
Mój, już nie biedoklep, mkIV AHF do doposażania viewtopic.php?f=89&t=600712 :bajer:

Jeśli ktoś jeszcze ma wątpliwości co do jakości 1.6FSI w Golfie IV, pragnę zaznaczyć, że kod silnika to BAD :E
Garrison
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Avatar użytkownika
 
Dołączył(a): Pt lut 26, 2016 18:07
Lokalizacja: Zgorzelec/Wrocław
Online: 25d 14h 2m
Pomógł: 10
Auto: VW Golf IV Variant
Silnik: AHF

Kącik posiadaczy MK4

Postprzez dany_47 » So paź 14, 2017 11:59

Panowie a czy MFD1 w MK4 można zastąpić jakimś nowszym radyjkiem oem VW/AUDI zachowując kontakt z zegarami itp?
Sprzedam sonde szer-pasm. Prawie nówka!
Sprzedam sterownik i wiązke 2.8 VR6!
371KM i 463Nm :) ale zrobimy więcej ;)

Obrazek
KLIK -> Śledź mój projekt na Facebook'u! <- KLIK
dany_47
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
 
Dołączył(a): So mar 14, 2015 17:24
Lokalizacja: Międzyrzec Podlaski
Online: 14d 12h 56m
Pomógł: 2
Auto: MK4
Silnik: BAM

Kącik posiadaczy MK4

Postprzez hayperekpo » So paź 14, 2017 17:44

dany_47, nope :-(
Obrazek
Zanim zapytasz na PW, skorzystaj z forumowej szukajki, FAQ i wujaszka Google
hayperekpo
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Avatar użytkownika
 
Dołączył(a): So kwi 07, 2007 13:41
Lokalizacja: Kraków/GOP
Online: 189d 23h 3m
Pomógł: 70
Auto: mk IV
Silnik: AKQ+

Kącik posiadaczy MK4

Postprzez dany_47 » So paź 14, 2017 19:10

kurde...

Mam pierwszy wypust tych radyjek i nie da rady angielskiego wgrać
I w dodatku problemy z LCD bo się różowy robi albo paski skaczą.....

I tak myślę co z tym zrobić...
Sprzedam sonde szer-pasm. Prawie nówka!
Sprzedam sterownik i wiązke 2.8 VR6!
371KM i 463Nm :) ale zrobimy więcej ;)

Obrazek
KLIK -> Śledź mój projekt na Facebook'u! <- KLIK
dany_47
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
 
Dołączył(a): So mar 14, 2015 17:24
Lokalizacja: Międzyrzec Podlaski
Online: 14d 12h 56m
Pomógł: 2
Auto: MK4
Silnik: BAM

Kącik posiadaczy MK4

Postprzez Barton_ » So paź 14, 2017 21:07

Pany. Ma ktoś dostęp do danych jak kodowana jest data produkcji a akumulatorach Duracell?
________________________
Wysłane ze schabowego przy użyciu widelca.
Barton_
Użytkownik
Użytkownik
Avatar użytkownika
 
Dołączył(a): Śr sty 14, 2015 13:18
Lokalizacja: Tu i Tam
Online: 13d 3h 4m
Pomógł: 4
Auto: VW Golf Mk4
Silnik: ATD

Kącik posiadaczy MK4

Postprzez trepson_vlcrew » So paź 14, 2017 21:16

Sluchajcie bo juz glupi jestem z tego wszystkiego. Lewy kierunkowskaz nie dziala.
Awaryjne dzialaja, mametka przeczyszczona, przerywacz byl podmieniany. Objawia sie to tak ze przerywacz szybko tyka a zarowki w ogole nie swieca. W prawo i awaryjne jest ok. Idzie do mnir drugi wklad tylnej lampy i nastepny przerywacz. Gdzie jeszcze moge szukac przyczyny bo zatrabia mnie te ludzie jak nie mam lewego kierunku
Obrazek

http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=413934
#vlcrew #bagged #12_5j #widebody #1.8t #custom #LY3D #mk4
trepson_vlcrew
VAG ŁOWICZ
VAG ŁOWICZ
Avatar użytkownika
 
Dołączył(a): Śr gru 08, 2010 19:53
Lokalizacja: Łowicz
Online: 108d 8h 47m
Pomógł: 3
Auto: VW Golf IV
Silnik: 1.8t

Kącik posiadaczy MK4

Postprzez mat06 » So paź 14, 2017 21:19

Stawiałbym na manetkę. Spróbuj na włączonym kierunkowskazie włączyć drogowe, zamigać światłami, może wtedy zaskoczy kierunkowskaz.
mat06
-
-
Avatar użytkownika
 
Dołączył(a): Pn maja 18, 2009 21:08
Lokalizacja: Małopolska
Online: 70d 18m
Pomógł: 6
Auto: VW Golf IV
Silnik: AZD

Poprzednia stronaNastępna strona



Powrót do Kąciki

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość