[GOLF MK1] by KLASSIK Anodized Aluminium

Moderator: G0 Karcio

Poncek17
Forum Master
Forum Master
Posty: 1809
Rejestracja: pn sty 23, 2006 01:02
Lokalizacja: Dziwnów
Kontakt:

Post autor: Poncek17 » pn paź 26, 2009 20:02

przeciez to autko to sredniak :green_fuck: :green_fuck: i na dodatek wolne :P:P:P
Ostatnio zmieniony pn paź 26, 2009 20:02 przez Poncek17, łącznie zmieniany 1 raz.


Nord-vag.pl

Awatar użytkownika
paw3ł mk2 GTI
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 468
Rejestracja: śr maja 14, 2008 11:57
Lokalizacja: hajnówka
Kontakt:

Post autor: paw3ł mk2 GTI » pn paź 26, 2009 20:16

wolne to wolne ale zrobione ze smakiem i w orginale no i ta buda zdrowa


mkII http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=311901&postdays=0&postorder=asc&start=30 MK I http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=270410t=168720&postdays=0&postorder=asc&start=15 [url=http://img43.imageshack.us/i/vwer.jpg/][img]http://img43.imageshack.us/img43/350/vwer.th.jpg[/img][/url]

bandyta mk1love
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 437
Rejestracja: wt sty 20, 2009 21:59
Lokalizacja: Sanok/ Trepcza/ Katowice

Post autor: bandyta mk1love » czw paź 29, 2009 16:41

KLASSIK, mam jak zwykle kilka pytanek :P

- w setupie silnika pisałeś o mocniejszych korbach z audi...mowa o tych na śrubki tak? Z jakiego to audi i czy da się te albo mocniejsze od seryjnych korb zamontować w innym 8V a konkretnie w PF ?

- wiem na czym polega frez gniazd pod zawory większe ale o co come on z tą przeróbką sport?i co z szlifem zaworów w dwóch kątach?

- dużo razy słyszałem że wałek powyżej 270 st to już typowy sport i na codzień auto gaśnie na takim...a Ty wariacie ( w dobrym tego słowa znaczeniu) masz 290 st i chyba bangla Ci wszystko dobrze,co? wytłumacz mi tą anomalię :D

- gdzie kupiłeś tą pompke i jaka cena (nie musisz tu odp moze byc na pw jak nie chcesz się wszystkim chwalic ;p ), to jest przepływowa...w sensie że nie wkładasz jej do baku tylko może być sobie gdzieś w komorze silnika,np ?

czekam na info i pozdrawiam ;)


Moja ,, gitarka " na sprzedaż - sprawdź !

Polecam i pozdrawiam wszystkich ! - Maciek (bandyta)

Awatar użytkownika
KLASSIK
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 292
Rejestracja: czw mar 30, 2006 13:55
Lokalizacja: Józefów

Post autor: KLASSIK » pt paź 30, 2009 13:51

bandyta mk1love pisze:w setupie silnika pisałeś o mocniejszych korbach z audi...mowa o tych na śrubki tak? Z jakiego to audi i czy da się te albo mocniejsze od seryjnych korb zamontować w innym 8V a konkretnie w PF ?
korby te wystepowaly w silnikach 1.6 GTI EG oraz w Audi GTE i innych pewnie ale nie pamietam teraz w jakich
nie beda pasowac do PF-a
bandyta mk1love pisze:dużo razy słyszałem że wałek powyżej 270 st to już typowy sport i na codzień auto gaśnie na takim...a Ty wariacie ( w dobrym tego słowa znaczeniu) masz 290 st i chyba bangla Ci wszystko dobrze,co? wytłumacz mi tą anomalię
to zle slyszales
tak mam 290 stopni i nie mam problemu z obrotami itp,wszystko jest ok
Ostatnio zmieniony pt paź 30, 2009 13:56 przez KLASSIK, łącznie zmieniany 1 raz.


www.cultstyle.pl

Awatar użytkownika
KLASSIK
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 292
Rejestracja: czw mar 30, 2006 13:55
Lokalizacja: Józefów

Post autor: KLASSIK » pt paź 30, 2009 13:57

bandyta mk1love pisze:gdzie kupiłeś tą pompke i jaka cena (nie musisz tu odp moze byc na pw jak nie chcesz się wszystkim chwalic ;p ), to jest przepływowa...w sensie że nie wkładasz jej do baku tylko może być sobie gdzieś w komorze silnika,np ?
pompe kupilem od kolegi,jest firmy MTM
wpisz w google i znajdziesz
cena nowej 120zeta
ja mam ja zamontowana w tym miejscu gdzie byla pompa w GTI
pzdr


www.cultstyle.pl

bandyta mk1love
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 437
Rejestracja: wt sty 20, 2009 21:59
Lokalizacja: Sanok/ Trepcza/ Katowice

Post autor: bandyta mk1love » sob paź 31, 2009 03:59

KLASSIK, dzięki wielkie za odpowiedź.
Co do tych wałków to gdzie nie spojrzę pisze że powyżej 270 st to już harcore i się nie nadaje wogóle do jazdy normalnej ale widzę że jeśli nie masz z tym problemu to bd dobrzem jednym słowem jestem zadowolony :)

pozdrawiam :)


Moja ,, gitarka " na sprzedaż - sprawdź !

Polecam i pozdrawiam wszystkich ! - Maciek (bandyta)

Awatar użytkownika
Tomek Pirelli
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 76
Rejestracja: wt mar 11, 2008 21:58
Lokalizacja: Ustroń
Kontakt:

Post autor: Tomek Pirelli » ndz lut 07, 2010 22:52

bandyta mk1love, tylko ty masz 16v ,a nie 8-kę ... do 16-tki wałki sie inaczej liczy,dobiera innaczej trochę to jedzie :grin:
KLASSIK, kolektor pod gaźniki skąd załatwiłeś???


Naprawa ,serwis Motocykli Cross-owych i
skuterów
Spawanie aluminium i plastików!!

Części samochodowe nowe i używane oraz części do skuterów,motocykli i quadów!

AEROGRAF!!!!!!!!!!

Awatar użytkownika
KLASSIK
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 292
Rejestracja: czw mar 30, 2006 13:55
Lokalizacja: Józefów

Post autor: KLASSIK » pn lut 08, 2010 22:11

Tomek Pirelli pisze:KLASSIK, kolektor pod gaźniki skąd załatwiłeś???
kupilem razem z gaznikami


www.cultstyle.pl

Awatar użytkownika
Tomek Pirelli
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 76
Rejestracja: wt mar 11, 2008 21:58
Lokalizacja: Ustroń
Kontakt:

Post autor: Tomek Pirelli » śr lut 17, 2010 16:37

Mam jeszcze jedno pytanko...Jak długi jest twój kolektor???I silnik lepiej teraz idzie górą ,czy dołem???


Naprawa ,serwis Motocykli Cross-owych i
skuterów
Spawanie aluminium i plastików!!

Części samochodowe nowe i używane oraz części do skuterów,motocykli i quadów!

AEROGRAF!!!!!!!!!!

Awatar użytkownika
KLASSIK
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 292
Rejestracja: czw mar 30, 2006 13:55
Lokalizacja: Józefów

Post autor: KLASSIK » śr lut 17, 2010 23:09

Tomek Pirelli pisze:Mam jeszcze jedno pytanko...Jak długi jest twój kolektor???I silnik lepiej teraz idzie górą ,czy dołem???
krotki jest i chyba lepiej jedzie gora chociaz na dol nie moge narzekac bo tak mam ustawiony walek ze z dolu jakos jedzie i na gorze tez jest ok
wiecej bede mogl napisac jak wyreguluje i pojezdze bo teraz jezdzilem raptem ze 3 razy i za wiele nie moge powiedziec chociaz dalo sie zauwazyc ze auto jedzie na wyzszych obrotach :)


www.cultstyle.pl

Awatar użytkownika
Walus
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 660
Rejestracja: ndz maja 07, 2006 22:34
Lokalizacja: Piaseczno / W-wa

Post autor: Walus » czw lut 18, 2010 17:56

Czyli wsio bangla :) no i git. Sławek a kto Ci łape spawał ? bo nosze sie z zamiarem kupienia kolejnego MK I i w dobrym stanie sa tylko male jednostki lub diesle i szukam kogos kto dobrze to zrobi.


White Rally R16 MK I -viewtopic.php?t=67498
Pussy Wagon MK IV - viewtopic.php?p=3646082#3646082

slonek69
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 301
Rejestracja: pn mar 27, 2006 18:14
Lokalizacja: WWL

Post autor: slonek69 » czw lut 18, 2010 23:45

Walus, kupuj Diesla i obejdzie się bez spawania łapy, tylko do diagnosty będziesz musiał podjechać i do urzędu.



Awatar użytkownika
Walus
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 660
Rejestracja: ndz maja 07, 2006 22:34
Lokalizacja: Piaseczno / W-wa

Post autor: Walus » pt lut 19, 2010 01:28

Juz mialem diesla wiec wiem jak to wyglada. Ciekawy jestem jak to u Sławka wyglada co prawda kiedys widzialem na majóvwce ale nie pamietam :/


White Rally R16 MK I -viewtopic.php?t=67498
Pussy Wagon MK IV - viewtopic.php?p=3646082#3646082

Awatar użytkownika
Tomek Pirelli
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 76
Rejestracja: wt mar 11, 2008 21:58
Lokalizacja: Ustroń
Kontakt:

Post autor: Tomek Pirelli » pt lut 19, 2010 10:37

Walus, przespawanie łapy to pikuś....


Naprawa ,serwis Motocykli Cross-owych i
skuterów
Spawanie aluminium i plastików!!

Części samochodowe nowe i używane oraz części do skuterów,motocykli i quadów!

AEROGRAF!!!!!!!!!!

ODPOWIEDZ

Wróć do „Nasze auta - Projekty”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 16 gości