Rok produkcji : 1998
Silnik : 1.8 20V AGN
Moc : 125 KM
Kolor : LC9Z Black Magic Perleffekt
Wersja : 3 drzwiowa
wyposażenie : wersja Highline (kierownica trójramienna z regulacją w pionie i poziomie, pokryta skórą, ręczny w skórze, el. szyby, el. regulowane i podgrzewane lusterka, 4x airbag, manualna klimatyzacja, podłokietnik, gniazdo 12V w bagażniku)
Modyfikacje przeprowadzone:
Felgi: BBS RC 336 7,5J 18" et38, dystanse przód 15mm, tył 20mm, obręcze sprzedane po zakończonym sezonie 2010 / koło na sezon 2011, Lorinser RSK4 3tlg 8/9J 18" et44, adaptery 5x100 --> 5x112 4x20mm Artec / sezon zimowy stal 6J 15" et38
Opony: BBS RC 336, 7,5J 4x Dunlop Sp Sport 01 205/40/18, Lorinser RSK4 8J 2x Dunlop Sp Sport 01 205/40/18, 9J 2x Bridgestone Potenza RE 050 A RFT 215/40/18
Zawieszenie: springi Weitec -30mm / zawieszenie gwintowane KW INOX Line V1 po regeneracji przednich kolumn, zwykły stabilizator zastąpiony występującym w wersjach 4Motion/quattro, pełne tuleje wahacza Audi s3
Opis zewnętrzny:
- lampy przednie Hella Black
- lampy tył US Gti
- dokładka przedniego zderzaka z wersji V6
- czarne emblematy
- zaślepki kierunkowskazów WOB Edition
- atrapa anteny Golf V
- duże prawe lusterko
- zaślepka zamka drzwi pasażera
Wnętrze: nakładki na pedały z Audi TT, gałka zmiany biegów z Audi A3 w wersji s-line, wymieniona konsola centralna, rączka pasażera oraz tunel środkowy na nowe
Car Audio: jednostka sterująca ALPINE iDA-X311RR , głośniki seria
 
  
  
 
Golf został sprowadzony z DE pod koniec czerwca 2008r , po ponad dwumiesięcznych poszukiwaniach. Auto przyjechało jako zwyczajna seria na stalówce z poczciwym kołpakiem i służyło dzielnie przez 6 miesięcy, nie wyróżniając się z tłumu Golf'ów
 dopóki nie znalazłem w sieci stron poświęconych modyfikacjom stylistycznym oraz mechanicznym marki. Przewertowałem kilkadziesiąt projektów krajowych jak i zagranicznych i zachorowałem na tym punkcie
 dopóki nie znalazłem w sieci stron poświęconych modyfikacjom stylistycznym oraz mechanicznym marki. Przewertowałem kilkadziesiąt projektów krajowych jak i zagranicznych i zachorowałem na tym punkcie  Choroba ta raczej cały czas postępuje i chyba szybko nie zostanie wyleczona
  Choroba ta raczej cały czas postępuje i chyba szybko nie zostanie wyleczona  
 Fotki ze zmian
springi Weitec -30
 
 
gwint, napis "GOLF" out, emblematy na czarno
 
  
  
 
BBS RC
 
  
  
  
  
  
 dystanse
 
  
 
opony 205/40/18
 
 
stabilizator 4Motion i większa gleba
 
   
 
dokładka V6
 
 
zaślepki WOB i lampy Hella Black
 
  
 
duże lusterko i nowy gwint na przód, nowe ustawienie zawiasu
 
 
 
  
 gałka zmiany biegów s-line
 
 
setup zima 2009/2010
 
  
  
  
 
nowe granie
 
 
zaślepka zamka od strony pasażera, dodatkowo zostało dograne zamykanie drzwi po przekroczeniu 15 km/h

lampy US GTI

KW INOX V1

Lorinser RSK4 3tlg, 8 & 9J 18"
 
 
adaptery 5x100 --> 5x112
 
 
ori stalowe dekielki Lorinser'a

maskownica zbiorniczków z s3
 
 
zbiorniczek 5,5l
 
  
US bumper

spinka od s3
 
 
wkładka Pipercross'a

atrapa anteny Golf V


spinka dolna home made




 
  
 




 w planach chyba brakuje ci jeszcze gwintu
 w planach chyba brakuje ci jeszcze gwintu  
 




 
 
 )
 ) 




