Przyrost mocy w RP 90PS >>> 100PS >>> 110P

Tuning, swapy, modyfikacje mechaniczne, poprawa osiągów auta i wszystko na te tematy...

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
guti
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 7379
Rejestracja: wt wrz 14, 2004 10:35
Lokalizacja: T-Mobile
Kontakt:

Post autor: guti » ndz lut 22, 2009 16:19

muscular pisze:ktos jeszcze wie jak inaczej moze podniesc moc w RP
wyciagasz silnik , wsadzasz mocniejszy , a w papierach masz nadal RP :)
nie opłaca sie modyfikowac RPka :) nierozwojowy, , wół roboczy :) ma jezdic i jezdzic :D
kolega ma w pasku b3 variant, ma nalatane cos kolo 500 tys, na liczniku jest 360 tys, ale na bank jest wiecej , znalezlismy na słupku naklejke kiedys i tam wychodziło ze polowe prebiegu tego co ma to mial ladnych pare lat temu , liczac po 30 tys km na rok to wychodzi nam kolo 500 tys lekko :)
wiec jak widzisz ciesz sie z tgo co masz , bo mogłes trafic gorzej :)


Zycie jest za krótkie , zeby jezdzic DIESLEM!!
Obrazek

jozekrjrj
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 389
Rejestracja: pt lis 17, 2006 19:24
Lokalizacja: warszawa Targowek
Kontakt:

Post autor: jozekrjrj » ndz lut 22, 2009 23:44

a moze ktos wie ile mozna splanowac głowice w ABS ??


był mk3 GT



http://www.s-cam.pl/

Awatar użytkownika
guti
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 7379
Rejestracja: wt wrz 14, 2004 10:35
Lokalizacja: T-Mobile
Kontakt:

Post autor: guti » ndz lut 22, 2009 23:46

jozekrjrj pisze:a moze ktos wie ile mozna splanowac głowice w ABS ??
a po co ?? ja nie wiem, ile , gdzies kiedys czytalem wypowiedz Taza bodajze ze mozna liznac 3mm, ale to nie wiem czy jest jakis sens :) to nie duzy fiat zeby samo obnizenie czapki dawało jakis przyzwoity efekt :)


Zycie jest za krótkie , zeby jezdzic DIESLEM!!
Obrazek

Awatar użytkownika
toffic
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3845
Rejestracja: pn gru 25, 2006 14:35
Lokalizacja: RKR
Kontakt:

Post autor: toffic » ndz lut 22, 2009 23:56

guti pisze:a po co ?? ja nie wiem, ile , gdzies kiedys czytalem wypowiedz Taza bodajze ze mozna liznac 3mm, ale to nie wiem czy jest jakis sens :) to nie duzy fiat zeby samo obnizenie czapki dawało jakis przyzwoity efekt :)
w dużym fiacie ani tyle nie daje :goof:
jozekrjrj pisze:a moze ktos wie ile mozna splanowac głowice w ABS ??
więcej niż 1mm bym się nie odważył a i to może być problemem



Awatar użytkownika
guti
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 7379
Rejestracja: wt wrz 14, 2004 10:35
Lokalizacja: T-Mobile
Kontakt:

Post autor: guti » pn lut 23, 2009 00:06

toffic pisze:więcej niż 1mm bym się nie odważył a i to może być problemem
aa zapomnialem dodac , ze taz to robil na pewno nie z ABSem, jakies 1,8 , ale nie wiem czy nie czasem Rpek, albo to biorys był .. :) skleroza :D w kazdym badz razie dosc ostro poszedl z pilowaniem, az ludzie w szoku byli.


Zycie jest za krótkie , zeby jezdzic DIESLEM!!
Obrazek

jozekrjrj
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 389
Rejestracja: pt lis 17, 2006 19:24
Lokalizacja: warszawa Targowek
Kontakt:

Post autor: jozekrjrj » pn lut 23, 2009 08:50

jak to po co dla sztuki rzezbienia w gownie

poprostu chciałem wiedziec ile mozna liznac głowke i przy jakim obnizeniu trzeba robic podfrezowania w tłokach


był mk3 GT



http://www.s-cam.pl/

Awatar użytkownika
toffic
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3845
Rejestracja: pn gru 25, 2006 14:35
Lokalizacja: RKR
Kontakt:

Post autor: toffic » pn lut 23, 2009 10:55

jozekrjrj pisze:jak to po co dla sztuki rzezbienia w gownie
to chyba że po to :goof: bo innego celu to nie widze, dla mnie max to CR 11 w jednopunkcie



spawacz
Forum Master
Forum Master
Posty: 1533
Rejestracja: ndz maja 25, 2008 18:35
Lokalizacja: Przemyśl
Kontakt:

Post autor: spawacz » pt lut 27, 2009 00:15

no to prawda 11:1 to raczej max , i w sumie splanowanie glowicy w PF o 1mm daje 11:1 juz to osobicie sprawdzalem wiec jest juz duze , i cisnienie pokazywane 16 bar!!! prawie jak w lekko skatowanym dieslku :D , a tak dla jaskonsci PF ma fabrycznie 10:1 czyli tyle co ABS 2E PB .


Masz problem w Dieslem , potrzebujesz dodatkowych HP? Wiekszego turbo lub mocniejsza pompe/pompowtryski? Zapraszam do "Diesel-tech" Przemyśl. Tel . 531 038 213

ODPOWIEDZ

Wróć do „Speed”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 9 gości