SWAP - info na temat wyboru silnikow w VW[UPDATE..sprzeglo]

Tuning, swapy, modyfikacje mechaniczne, poprawa osiągów auta i wszystko na te tematy...

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

barto125
Powered by MTDI
Powered by MTDI
Posty: 1493
Rejestracja: śr kwie 27, 2011 14:12

SWAP - info na temat wyboru silnikow w VW[UPDATE..sprzeglo]

Post autor: barto125 » wt gru 02, 2014 23:19

mlodociany pisze: skad takie koszta wziales? Robiłem w tym roku zmiane i za sam kwit o zmianie silnika od diagnosty z OSKP 50zł chyba że robisz też przegląd to +100zl
Ja robiłem w zeszłym roku.
Przegląd rozszerzony coś koło 180 zł był i do tego dowód.
Może się coś pozmieniało.



Awatar użytkownika
Ral1n
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 392
Rejestracja: pn cze 21, 2010 13:15
Lokalizacja: Warszawa

SWAP - info na temat wyboru silnikow w VW[UPDATE..sprzeglo]

Post autor: Ral1n » śr sty 07, 2015 11:19

Koledzy, z czystej ciekawości - czy dużo jest zachodu przy swapie w MK4 z TDI PD na R32/R36 przy czym zostawiając napęd FWD? Czy R36 mieści się bez większej rzeźby? :los2:



mada8492
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 14
Rejestracja: pn maja 26, 2014 17:31
Lokalizacja: Oslo

SWAP - info na temat wyboru silnikow w VW[UPDATE..sprzeglo]

Post autor: mada8492 » wt kwie 28, 2015 09:07

moglby ktos ogarnac pierwsza strone chodzi o zdjeca nie chca sie ladowac pozdrawiam


Kupie zawieszenie gwintowane do mk1 cabrio

Awatar użytkownika
KoguT
I am the Stig
I am the Stig
Posty: 2048
Rejestracja: wt lis 14, 2006 21:07
Lokalizacja: Dębica
Auto: VW Golf MK4 Cabrio
Silnik: ABF
Kontakt:

SWAP - info na temat wyboru silnikow w VW[UPDATE..sprzeglo]

Post autor: KoguT » wt cze 23, 2015 14:28

Panowie było dużo już o swapach ale nie znalazłem (a dużo szukałem) opisu tyłu skrzynki bezpieczników do MK4.
Jest ktoś w stanie wrzucić opisy wtyczek oraz pinów w nich?



Awatar użytkownika
Jacek6804
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 536
Rejestracja: ndz sty 04, 2009 22:17
Lokalizacja: Złotopole

Re: SWAP - info na temat wyboru silnikow w VW[UPDATE..sprzeg

Post autor: Jacek6804 » pn sie 24, 2015 10:19

Ral1n pisze:Koledzy, z czystej ciekawości - czy dużo jest zachodu przy swapie w MK4 z TDI PD na R32/R36 przy czym zostawiając napęd FWD? Czy R36 mieści się bez większej rzeźby? :los2:
Jeśli nie masz na myśli AMJ w którym nie ma nawet pompy paliwa w zbiorniku :O to zabawy jest niedużo, ogolnie z r32 z golfa iv to pasuje wręcz p&p, r32 z golfa v też można zrobić aby dużo przeróbek nie bylo. z R32 to już jest dużo zabawy z elektryka.
Co do skrzyni to może być 5biegowa z vr5 lub 6 biegów z golfa 4 2,8 lub r32, i wtedy poprostu nie przykręca się wału i chodzi jako ośka.


JEDYNE W POLSCE TOLEDO R36Turbo :) www.facebook.com/SeatToledoR36Turbo

Awatar użytkownika
jubaABT
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 68
Rejestracja: pt sie 16, 2013 23:49

SWAP - info na temat wyboru silnikow w VW[UPDATE..sprzeglo]

Post autor: jubaABT » pn sie 31, 2015 23:45

Mam golfa mk1 1.1 FA jakie silniki wchodzą p&p Bez spawania łap? Słyszałem coś o 1.6PN na wtrysku i kompie z 1.8 ale żadnych konkretów. Chce uniknąć cięcia i spawania budy.


Bora VARIANT OEM+ by juba [ASZ+,Weitec, V6, ZW4 9/9.5"]http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=566194

Awatar użytkownika
mlodociany
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 334
Rejestracja: wt lis 08, 2011 21:42
Lokalizacja: TOP

SWAP - info na temat wyboru silnikow w VW[UPDATE..sprzeglo]

Post autor: mlodociany » śr wrz 02, 2015 12:43

1.6 PN to już duży blok i nie spasi...

bez rzeźby łapy siadłoby np 1.6 (ABU, AEE, AEA) z MK3
silniki z polo 6n/6n2 8v i 16v


"Mein weiss coupe" -> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=490899" onclick="window.open(this.href);return false;

Obrazek
ObrazekObrazek

Awatar użytkownika
jubaABT
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 68
Rejestracja: pt sie 16, 2013 23:49

SWAP - info na temat wyboru silnikow w VW[UPDATE..sprzeglo]

Post autor: jubaABT » śr wrz 02, 2015 13:10

Dzięki :pub:


Bora VARIANT OEM+ by juba [ASZ+,Weitec, V6, ZW4 9/9.5"]http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=566194

Awatar użytkownika
Semi1
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 456
Rejestracja: sob sty 26, 2013 15:44
Lokalizacja: WarsawCity

SWAP - info na temat wyboru silnikow w VW[UPDATE..sprzeglo]

Post autor: Semi1 » śr wrz 02, 2015 19:25

Panowie zakupiłem silnik 2.0 8v AGG cały pod swap do Mk 2 z 90r zamiast 1.3 :D tylko nie wiem czy skrzynia od 2.0 podejdzie jeżeli tak to co z przegubami linką sprzęgła, wybierakiem biegów i licznikiem.
Ciekawi mnie również która chłodnica będzie najlepsza. Będę wdzięczny za odpowiedzi na powyższe pytania :pub:


Niestety sprzedawca nie dostarczył silnika, anulował sprzedaż więc jestem zmuszony renimować obecny silnik :-(
Ostatnio zmieniony wt wrz 08, 2015 16:19 przez Semi1, łącznie zmieniany 1 raz.


Było A6 jest Golf :)
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=508186" onclick="window.open(this.href);return false;
Spot- https://www.youtube.com/watch?v=8ZNr4WyM4rw" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
KoguT
I am the Stig
I am the Stig
Posty: 2048
Rejestracja: wt lis 14, 2006 21:07
Lokalizacja: Dębica
Auto: VW Golf MK4 Cabrio
Silnik: ABF
Kontakt:

SWAP - info na temat wyboru silnikow w VW[UPDATE..sprzeglo]

Post autor: KoguT » pt wrz 04, 2015 23:54

Skrzynia podejdzie. Tylko musisz mieć łapy do tej skrzyni z 2.0. Tylna łapa silnika (od pasażera) do wymiany bo w MK2 jest mocowana do poduszki na 3 śrubach a nie na jednej jak w MK3. Łapa z 1.8 RP wystarczy i do tego daj poduszkę z Passata B3 2.0 16v bo jest twardsza.

Jaka jest skrzynia? Na wodziki czy na linki? Jeśli na wodziki to linka sprzęgła taka jak w 1.6/1.8.
W MK2 przy 1.3 miałeś skrzynię dolno wybierakową więc cały wybierak do wymiany. I tu powtarza się pytanie czy skrzynia na linki czy na wodziki.
Bo albo kupujesz wybierak z linkami i to składasz do kupy, albo kupujesz wybierak z drążkiem dłuższym o jakieś 5-10cm od tego który posiadasz i również składasz do kupy.

Chłodnicę daj największą jaka byłą w mk2 czyli z 1.8 16v :bigok:



misza_007
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 4
Rejestracja: wt wrz 12, 2006 21:06
Lokalizacja: Gorlice
Auto: passat b2
Silnik: sb

SWAP - info na temat wyboru silnikow w VW[UPDATE..sprzeglo]

Post autor: misza_007 » pn lis 16, 2015 22:23

Panowie, jako że silnik sb w moim passacie b2 bierze olej ( pierścienie okazały się zapieczone i jeden tłok nadtopiony przy pierścieniu ) pytanie do Was czy jest sens go remontować i modyfikować na max, czy lepiej zrobić swap na 1.8T benzynę ? co by lepiej śmigało ?



ciarek15
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 262
Rejestracja: śr gru 09, 2015 10:03

SWAP - info na temat wyboru silnikow w VW[UPDATE..sprzeglo]

Post autor: ciarek15 » śr gru 09, 2015 10:45

Witam :) Posiadam Borez 99r 2.3 V5 AGZ (150KM), lecz żywot obecnego silnika się w niej kończy. Myślę o SWAPIE na silnik 2.3 V5 AQN (170KM). Czy taki zabieg będzie problemowy? Czy mocowania silnika będą pasować? Czy wiązka elektryczna silnika, osprzęt, sprzęgło i skrzynia musi też pochodzić od 170 konnego modelu?



Awatar użytkownika
mentor1987
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 9
Rejestracja: pt paź 30, 2009 02:43
Lokalizacja: Gdańsk

SWAP - info na temat wyboru silnikow w VW[UPDATE..sprzeglo]

Post autor: mentor1987 » śr maja 04, 2016 13:00

Siema załoga przestudiowałem niemal całe 37 stron tego posta i im więcej czytałem tym głupszy się robiłem, stąd moje pytanie.
Niebawem zaczynam projekt golfa mk1 w klimacie german style :D Auto ma służyć mi do codziennej jazdy i wypadów za miasto bliższych i dalszych ale ma też być pięknym autem pokazowym na zloty :grin: i tu mam problem z wyborem silnika (oczywiście wszystko clean look). Pierwszą myślą kiedy zaczynałem marzyć o jedynce było wpakowanie do niej 1.9TDI z golfa 4 którą się bujam od jakiegoś czasu (bo ekonomiczne) ale okazało się że się że lubi się dość mocno zamulać ten silnik. Następnym marzeniem do niedawna był swap vr6 z sharana (w automacie bo są najmniej zajechane) wzięte pod uwagę za dobrą moc i ładny dźwięk, ale czytając dziesiątki albo setki postów wiem że te silniki są dość ciężkie i duże przez co prowadzenie nie jest już tak łatwe dodatkowo jako że miałoby być to auto na co dzień z niechęcią ale przymusem zagazowałbym je :( jednak im bliżej dotarcia do celu tym więcej dylematów i teraz dodatkowo zaprząta mi głowę myśl o jednostce 2.0 16V ABF i jak myśl o dizlu poszła szybko w zapomnienie tak wybór między VR6 a 2.0 16V nie daje mi spokoju.
Potrzebuje wsparcia w zestawieniu tych dwóch silników ze sobą nie mam wiedzy mechanicznej i nie jeździłem wieloma autami więc będę wdzięczny jeśli rzucicie mi tu plusy i minusy tych silników nie mówiąc o kosztach swapu bo z nimi się liczę.
Z góry dziękuję i czekam na wasze odpowiedzi :popcorn:


VW GOLF MK1 1.8T
Coming soon!

Awatar użytkownika
LoLs
Forum Master
Forum Master
Posty: 1043
Rejestracja: czw maja 24, 2007 08:53
Lokalizacja: Usa
Auto: bmw
Kontakt:

SWAP - info na temat wyboru silnikow w VW[UPDATE..sprzeglo]

Post autor: LoLs » sob sie 06, 2016 09:51

bry poszedł swap na 1.8 PG i pasowało by założyć sprzęgło hydrauliczne obecnie jest na linkę czy dużo jest z tym roboty oraz jak kwestia przejścia prze ścianę grodziową o zdanego otworu żeby pompie założyć brak ??


[URL=https://datesnow.life]Night dating, no obligations[/URL]

ODPOWIEDZ

Wróć do „Speed”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości