1.8T 150/180/225PS / różnice

Tuning, swapy, modyfikacje mechaniczne, poprawa osiągów auta i wszystko na te tematy...

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
norbi
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 128
Rejestracja: ndz lis 14, 2004 02:55
Lokalizacja: Głogów
Kontakt:

Post autor: norbi » ndz gru 18, 2005 00:52

Czyli ogólnie rzecz biorąc k03s + dobry soft to bezpieczne 200km?


***** - The Power of Dreams...

Awatar użytkownika
Krzyś 16v
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 486
Rejestracja: śr paź 13, 2004 12:12
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

Post autor: Krzyś 16v » ndz gru 18, 2005 16:59

Tak 1,8T to wdzieczny model:)



Awatar użytkownika
NEMESIS
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 401
Rejestracja: sob mar 19, 2005 17:48
Lokalizacja: TRICITY
Kontakt:

Post autor: NEMESIS » ndz gru 18, 2005 17:50

norbi pisze:Czyli ogólnie rzecz biorąc k03s + dobry soft to bezpieczne 200km?
Dokładnie, wszystko wypośrodkowane... koszty, osiągi i spalanie !!!!!!!! :okej: :okej:



Awatar użytkownika
norbi
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 128
Rejestracja: ndz lis 14, 2004 02:55
Lokalizacja: Głogów
Kontakt:

Post autor: norbi » ndz gru 18, 2005 18:44

OK, dzięki panowie za odpowiedzi :wink: Nie będe zakładał drugiego tematu i tutaj się zapytam... Montaż BOV, zmiana turbosprężarki i regulacja tego wszystkiego, gdzie najlepiej w woj. dolnośląskim? Ew. Wielkopolska...
Pozdrawiam



Awatar użytkownika
Krzyś 16v
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 486
Rejestracja: śr paź 13, 2004 12:12
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

Post autor: Krzyś 16v » ndz gru 18, 2005 23:26

ciekawe z tym BOV bo slyszalem ze jest troszku problemu cos kap wariuje z powodu naglej ruznicy cisnien czy jakos tak mam nadzieje ze to nie prawda i BOV na luzie wchodzi :D



ODPOWIEDZ

Wróć do „Speed”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 15 gości