Proszę o pomoc i porady

Tuning, swapy, modyfikacje mechaniczne, poprawa osiągów auta i wszystko na te tematy...

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

ProAnimal
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 8
Rejestracja: sob lip 18, 2009 01:31
Lokalizacja: Turek

Proszę o pomoc i porady

Post autor: ProAnimal » wt sty 19, 2010 01:04

Witam od ponad roku jestem nabywcą Golfa 3 GTI 2.0 8v auto sprowadzał znajomy ojca, następnie sprzedał go w dobrej cenie po znajomości :) na początku moc auta bardzo mnie zadowalała i nadal tak jest ale chciał bym w niedalekiej przyszłości sobie pokombinować. Ale chciałem jeszcze nawiązać do tego ze auto jest już po części zmienione(właściciel w niemczech juz to zrobił "obniżył" nie wiem jakiej jakości jest to zawieszenie ale narazie jest ok na przegladzie przyczepnosc byla 86% i wydech jest też sportowy tylko zastanawia mnie czy cały dolot został zrobobiony czy tylko koncówka dodam ze przy chamowaniu silnikiem tłumik zaczyna pierdzieć moze to cos wam powie :jezor: ) Chciał bym to zrobić:

-kolektor sportowy (4-2-1)
-stożek + dolot krotki lub długi
-przelot na wydechu (nie wiem czy to już nie jest zrobione jak mam to sprawdzić ?)
-końcówka wydechu przelotowa (tłumik)

To na początek chcę zrobić dużo to da ?

Następnie zastanawiam sie nad taka modernizacją

-lekkie koło zamachowe
-sprzegło sportowe
-krotsza skrzynia biegow
-przełozenie głowne

Jakie po tym można sie spodziewać przyrostu mocy mniej wiecej ? i może przy okazji gdzię znajde takie lekkie koło zamachowei skrzynie krótszą ?(może głupie pytanie ale jestem w tym zielony ale od jakiegos czasu mnie to interesuje i mnie zastanawia to wiec dlatego tu pisze :grin: )

I jeszcze jedno pytanie Chip coś tu zmieni ? na allegro ogłaszaja sie ze niby potrafią pare koni dodac tu daje linkhttp://moto.allegro.pl/item877072606_ch ... mowni.html



Awatar użytkownika
Scientist
Forum Master
Forum Master
Posty: 1245
Rejestracja: ndz paź 08, 2006 20:41

Post autor: Scientist » wt sty 19, 2010 08:18

ProAnimal pisze:To na początek chcę zrobić dużo to da ?
realnie ? z 2-3 konie ;)

Chcesz zwiekszyc moc, to zamiast wydawac kase na te pierdoły kup 2.0 16V albo 1.8T i swapuj silnik. Mozesz tez polozyc z 10tysi jak masz luźne i zaturbić swojego, silnik sie do tego swietnie nadaje :helm:
Ostatnio zmieniony wt sty 19, 2010 08:22 przez Scientist, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
toffic
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3845
Rejestracja: pn gru 25, 2006 14:35
Lokalizacja: RKR
Kontakt:

Post autor: toffic » wt sty 19, 2010 14:04

ProAnimalpodaj kod silnika



Awatar użytkownika
Yuri
Forum Master
Forum Master
Posty: 1249
Rejestracja: ndz lut 05, 2006 02:02
Lokalizacja: Radom
Kontakt:

Post autor: Yuri » wt sty 19, 2010 17:23

toffic pisze:ProAnimalpodaj kod silnika
Co za różnica? 2e/ADY/AGG tak samo "dobrze" nadają się do modów ;).
Ostatnio zmieniony wt sty 19, 2010 17:23 przez Yuri, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
toffic
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3845
Rejestracja: pn gru 25, 2006 14:35
Lokalizacja: RKR
Kontakt:

Post autor: toffic » wt sty 19, 2010 17:36

Co za różnica? 2e/ADY/AGG tak samo "dobrze" nadają się do modów ;) .
dla mnie jest i to duża, zarówno mechanicznie jak i osprzętowo



Awatar użytkownika
Yuri
Forum Master
Forum Master
Posty: 1249
Rejestracja: ndz lut 05, 2006 02:02
Lokalizacja: Radom
Kontakt:

Post autor: Yuri » wt sty 19, 2010 20:09

Ja nie twierdzę, że się nie różnią mechanicznie czy osprzętem, tylko, że pod kątem potencjalnego rozwoju nie ma między nimi praktycznie żadnej różnicy. Z resztą jak dla mnie to temat wyczerpał post kolegi Scientist. Jakiekolwiek grubsze "wolnossące" modzenie 2.0 8v z ekonomicznego punktu widzenia nie ma sensu. No chyba, że kolega ProAnimal ma w planach jakiś na prawdę konkretny projekt.
Ostatnio zmieniony wt sty 19, 2010 20:11 przez Yuri, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
toffic
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3845
Rejestracja: pn gru 25, 2006 14:35
Lokalizacja: RKR
Kontakt:

Post autor: toffic » wt sty 19, 2010 21:41

Yuri pisze:tylko, że pod kątem potencjalnego rozwoju nie ma między nimi praktycznie żadnej różnicy.
no właśnie jest, np. w 2E pasuje zmienić kolektor ssący i dobrze też przepływke na większą. Co do przyrostów: trzeba zadać sobie podstawowe pytanie ile można przeznaczyć $$ i w jakich warunkach będzie użytkowany samochód :bigok:



Awatar użytkownika
Yuri
Forum Master
Forum Master
Posty: 1249
Rejestracja: ndz lut 05, 2006 02:02
Lokalizacja: Radom
Kontakt:

Post autor: Yuri » śr sty 20, 2010 07:04

toffic pisze:
Yuri pisze:tylko, że pod kątem potencjalnego rozwoju nie ma między nimi praktycznie żadnej różnicy.
no właśnie jest, np. w 2E pasuje zmienić kolektor ssący i dobrze też przepływke na większą.
Aleś Pan uparty ;):grin: I o ile zwiększy się moc w 2e po takich zabiegach? 1-2 kM? :crazy:



Awatar użytkownika
toffic
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3845
Rejestracja: pn gru 25, 2006 14:35
Lokalizacja: RKR
Kontakt:

Post autor: toffic » śr sty 20, 2010 15:39

Yuri pisze:Aleś Pan uparty ;) :grin: I o ile zwiększy się moc w 2e po takich zabiegach? 1-2 kM? :crazy:
więcej niż po wymianie tłumika na "sportowy" itp :green_fuck:



Awatar użytkownika
Yuri
Forum Master
Forum Master
Posty: 1249
Rejestracja: ndz lut 05, 2006 02:02
Lokalizacja: Radom
Kontakt:

Post autor: Yuri » śr sty 20, 2010 19:24

toffic pisze:
Yuri pisze:Aleś Pan uparty ;) :grin: I o ile zwiększy się moc w 2e po takich zabiegach? 1-2 kM? :crazy:
więcej niż po wymianie tłumika na "sportowy" itp :green_fuck:
A czy ja cokolwiek mówiłem o wymianie tłumika na sportowy? :crazy: Dobra koniec tematu z mojej strony. Napisałem swoje, a autor i tak zrobi jak zechce :bajer: .



ProAnimal
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 8
Rejestracja: sob lip 18, 2009 01:31
Lokalizacja: Turek

Post autor: ProAnimal » sob sty 23, 2010 17:43

hmmm Dzieki za odpowiedzia nie wiem myslalem ze jak sie zrobi ta pierwsza modyfikacje to pare koni przybedzie znajomy zrobil to w hondzie civic i zrobil 15KM :) możliwe ?



Awatar użytkownika
-=ren=-
Forum Master
Forum Master
Posty: 1656
Rejestracja: pn sty 02, 2006 15:24
Lokalizacja: Płock
Kontakt:

Post autor: -=ren=- » pt sty 29, 2010 09:24

jak auto było hamowane i ma wykres to możliwe...
a w większości przypadków, jest uelastycznienie motoru po takich zabiegach i zmiana charakterystyki mocy czy momentu, a nie znaczne zwiększenie koni...


vwlifestyle.pl
Obrazek

ODPOWIEDZ

Wróć do „Speed”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości