VW golf II 1.3b

Tuning, swapy, modyfikacje mechaniczne, poprawa osiągów auta i wszystko na te tematy...

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
mmazi
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 4
Rejestracja: pn lip 14, 2008 08:51
Lokalizacja: Świdnik

VW golf II 1.3b

Post autor: mmazi » wt kwie 28, 2009 13:45

Witam.
Ostatnio kupiłem golfa 2 z całkowicie sportowym zawieszeniem i kompletnym sportowym układem wydechowym. Wcześniej tam był silnik 1.8T ale po wypadku koleś zamontował 1.3 bo tamten nie nadawał się do niczego. Po remoncie odkupiłem go za grosze.
Mam pytanko. Czy da radę zamontować do silnika 1.3 na gaźniku turbo od Bmw 1.8tds 97r.
Jeżeli da radę to co trzeba zrobić od podstaw by to zamontować ? Jeżeli ktoś się zna na tym to bym prosił o radę a ewentualnie o opis montażu i co trzeba wymienić by dało radę zamontować i by to razem chodziło..



To_mas
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 8027
Rejestracja: pt gru 02, 2005 00:13
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: To_mas » wt kwie 28, 2009 14:21

mmazi pisze:ale po wypadku koleś zamontował 1.3 bo tamten nie nadawał się do niczego.
i ty kupiłeś to auto ??? jak zmsakrowało silnik to musiał chyba sie zatrzymać przeodem na betonowej ścianie przy prędkości 100km/h

mmazi pisze:Mam pytanko. Czy da radę zamontować do silnika 1.3 na gaźniku turbo od Bmw 1.8tds 97r.
wszstko sie da tylko pytanie czy cie na to stać lub czy sie to w ogóle opłaca (w tym wypadku NIE opłaca sie to kompletnie)
wymień sobie silniczek wyjdzie cie taniej szybciej i bez polemów
zakupisz takiego fanego PF albo KR i będziesz latać :)

tutaj sobie poczytaj:
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=1019&start=0

i tu podobne pomysły do twojego
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t= ... nika+turbo
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t= ... nika+turbo
i jest tego jeszcze troche jak poszukasz :)

a podsumowując zostaw ten pomysł w spokoju bo sie to ni jak nie opłaca :) mocy będze troszkę więcej, silnik szybko klęknie, a TY wywalisz kasy tyle ze mógłbyś tam włożyć jakigoś Vr6 ABF czy 1.8T a już nie mówie o silniejszych silnikach z mk2



Awatar użytkownika
mmazi
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 4
Rejestracja: pn lip 14, 2008 08:51
Lokalizacja: Świdnik

Post autor: mmazi » wt kwie 28, 2009 16:57

Samochód kupiłem za 500zł więc tak dużo nie zapłaciłem bo wszystko w nim jest ok ;D tylko maskę trzeba by było wymienić bo jest pogięta a po za tym cały przód został wymieniony ;D
Czyli Jaki najlepiej by było zamontować silnik ? 1.8 czy ze 2.0.. i na gaźniku czy na wtrysku czy wielopunktowym wtrysku.. i jaki model.. bo słyszałem dużo różnych opinii na ten temat i sam nie wiem który by był dobry. Mi zależy by był mocny i bym dużo kasy nie wydał.. Tak do 5tys mogę się zmieścić w budżecie chyba że bym sprzedał forda KA ale to wtedy bym się zastanawiał nad kupnem już Golfa III jakiegoś 1.9 GT TDI lub 1.8 GT.



VWmatiMK3
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 24
Rejestracja: wt lip 15, 2008 14:42
Lokalizacja: BOLSZEWO
Kontakt:

Post autor: VWmatiMK3 » wt kwie 28, 2009 17:09

no to po co kupowałeś to mk2 skoro masz 5 koła + forda ka to lepiej kup sobie gotowca że tak powiem np. mk3 vr6 i po sprawie takie jest moje zdanie http://www.allegro.pl/item618604777_gol ... 8_vr6.html
Ostatnio zmieniony wt kwie 28, 2009 17:13 przez VWmatiMK3, łącznie zmieniany 1 raz.



Krzysiek W.
Forum Master
Forum Master
Posty: 1279
Rejestracja: pn mar 05, 2007 11:06
Lokalizacja: Pisz/Białystok

Post autor: Krzysiek W. » wt kwie 28, 2009 17:26

Witam.
Ostatnio kupiłem golfa 2 z całkowicie sportowym zawieszeniem i kompletnym sportowym układem wydechowym. Wcześniej tam był silnik 1.8T ale po wypadku koleś zamontował 1.3 bo tamten nie nadawał się do niczego. Po remoncie odkupiłem go za grosze.
Mam pytanko. Czy da radę zamontować do silnika 1.3 na gaźniku turbo od Bmw 1.8tds 97r.
Jeżeli da radę to co trzeba zrobić od podstaw by to zamontować ? Jeżeli ktoś się zna na tym to bym prosił o radę a ewentualnie o opis montażu i co trzeba wymienić by dało radę zamontować i by to razem chodziło..
Witam. Nie opłacalny pomysł. Przyrost może i będzie. Ale te silniki nie są zbytnio podatne na tego typu zabiegi. Ale to twoja decyzja.


Nic już nie będzie takie same.

Awatar użytkownika
SmokE88
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 445
Rejestracja: śr gru 31, 2008 18:30
Lokalizacja: Długomiłowice Woj.Op

Post autor: SmokE88 » śr kwie 29, 2009 12:00

najtaniej to nie turbo tylko swap spowrotem na 1.8T to jest najtaniej wyjdzie!! bo co do uturbienia to i tak jakiegos mega sukcesu nie bedzie kasy pełno sie wyda... juz lepiej uturbic 1,8 lub jakąś 16v pozatym nikt ci nie poda kompedium turbo!! nawet nie masz co się łudzić bo kazdy ma na wszystko swoj sposób najłatwiej to podglądać prace innych userów i wyciągać samemu wnioski!! Logiczne myslenie i szukajka i jest GIT :bigok:


JADĄC Z PRĘDKOŚCIĄ 280KM/H...
TO CO JEST PRZED TOBĄ...
JEST JUŻ PRZESZŁOŚCIĄ...

marcintju
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 57
Rejestracja: sob gru 20, 2008 23:07
Lokalizacja: Przemyśl
Kontakt:

Post autor: marcintju » sob maja 02, 2009 13:37

opłaca się czy nie opłaca, zależy czym dysponujesz i co umiesz :), pojawiały się ambitne projekty jak np. taki http://www.mm.pl/~miazio/HistoriaTurbo.pdf



ODPOWIEDZ

Wróć do „Speed”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 17 gości