Strona 1 z 1

Jak zwiększyć moc w mk2 1,6 EZ? :]

: wt sty 22, 2008 23:07
autor: VwDarek
Witam :-) Szukałem ale o tym konkretnie silniku nic nie znalazłem.. Jak zwiększyć (nie dużo) moc w 1,6 EZ? :helm: Nie dużo ponieważ 1,6 to raczej nie jest najlepsza jednostka do modyfikowania chociaż.. Chciał bym żeby nie było z tym dużo zabawy i żeby było bezpieczne :okej: No w nie drogie oczywiście :pub: Pozdrawiam :kufel: :kufel:

: wt sty 22, 2008 23:22
autor: malutki
na poczatek mozesz zaczac zabawe z stozkowym filtrem powietrza(najlepeiej jakis dobry zalozyc) potem mozesz sprobowac odetkac rure wydechowa (to jednak spowoduje ze jeszcze cie nie bedzie widac ale slychac :) ) jakies inne mody juz ida znacznie w fundusze.

: śr sty 23, 2008 13:01
autor: VwDarek
malutki, A jaki stożek byś polecił? :bigok:

: śr sty 23, 2008 19:29
autor: malutki
VwDarek, z wlasnego doswiadczenia nie moge mowic, opieram sie na opiniach innych
np. Apsik proponuje zeby kupic dobra wkladke do oryginalnej puszki np. K&N z kolei inni wola zamontowac stozek choc to wiecej roboty. Mysle ze firmy K&N BMC lub inne znane dadza dobry rezultat

: śr sty 30, 2008 20:52
autor: Golf GTi
Wsadz gaznik webera i dolot , to da i to sporo szczegolnie gaznik, ktos na tym forum ma taki silnik albo RF juz nie pamietam, dolot wydech w przelocie i 4gazik + kolektor do nich cos ze 150-170 koni zdaje sie ten golf robil.

: czw sty 31, 2008 17:52
autor: wozekGTD
Oj chyba na 150KM potrzeba naprawde spoooro modyfikacji w takim silniku. To co opisano powyzej moze da z 10KM:P :rotfl:

: czw sty 31, 2008 22:27
autor: malutki
wozekGTD pisze:Oj chyba na 150KM potrzeba naprawde spoooro modyfikacji w takim silniku. To co opisano powyzej moze da z 10KM:P :rotfl:
to sie z kolega zgodze, zeby wyciagnac z 1,6 150 km to trzeba pokombinowac, ale jak sie zalozy takiego webera na filtrach i to dobrze wystroji to mozna miec te 10-15 km wiecej :bigok:

: pt lut 01, 2008 09:37
autor: Golf GTi
a kolega ma chyba blade pojecie,nie pamietam nazwy tego gaznika ,ale chyba cos ok. 5000-7000 za 4 szt. to sa wyczynowe, wiadomo dolot odpada bo wtedy montujesz 4 oddzielne stozki, + pelen porting i nie da? , najlepiej niech wypowie GTO,EVO lub Borys ,oni pewnie beda duzoo lepiej niz ja wiedziec co z tym zrobic.

[ Dodano: Pią Lut 01, 2008 08:39 ]
a na drugi raz czytajcie dokonca , tam pisze 1gaznik czy 4 gazniki? 4 to na te 150KM . A to z 1 to owszem do 15KM max.

: pt lut 01, 2008 13:23
autor: malutki
Golf GTi, kolego ja czytalem co pisales, aleVwDarek, chcial wiedziec jak podniesc moc auta na co dzien nie zeby robic z golfa bestie na wyscigi. twoja propozycja jest jaknajbardziej ok ale przy innym zalozeniu uzytkowania samochodu. pozdrawiam

: pt lut 01, 2008 14:02
autor: Golf GTi
aa to sorki ,ale chcial moc :) to by ja mial. A jezli do uzytku codzienngo to ten weberek jakis dolocik z wydechem i by bylo ok ,da te 15KM

: pt lut 01, 2008 15:22
autor: wozekGTD
Ja niebylbym taki optymistyczny ze da 15KM :jezor: , chcialbym zobaczyc wykres z hamowni po tych modyfikacjach i faktyczne przyrosty. Z tego co pamietam kolego DroopS zrobil naprawde sporo w RP zeby uzyskac dodatkowe 9KM :bajer:

: pt lut 01, 2008 18:21
autor: Golf GTi
A gdzie on napisal ze to RP? EZ i RF to bardzo zbilzona konstrukcja. A RP ziom to 1,8 90KM ma mono,ze sterowaniem zaplonu z podcinienia. Czytaj na drugi raz,nim cos napiszesz.

: pt lut 01, 2008 18:44
autor: wozekGTD
Ty takze czytaj ze zrozumieniem, specjalnie zaznaczylem ze to RP. Wg mnie zarowno 1.6 jak i 1.8 sa jedenostkami trudnymi do efektywnej modyfikacji. Poszukaj sobie golfa droopsa i co musial zrobic zeby uzyskac 10% przyrostu mocy. Hmmm w takim 1.6 10% to 7KM:P. Sorry ale to co piszesz jest za bardzo optymistyczne, pokaz mi dane z hamowni a uwierze, narazie mnie nic nie przekonalo :chytry: