Strumienica zamiast katalizatora

Tuning, swapy, modyfikacje mechaniczne, poprawa osiągów auta i wszystko na te tematy...

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

haps
Forum Master
Forum Master
Posty: 1292
Rejestracja: ndz kwie 01, 2007 17:11
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: haps » śr wrz 05, 2007 22:40

heh..zamontowanie luski na pewno nie obnizy osiagow i na pewno nie zaszkodzi silnikom ktore posiadamy w naszych 2 i 3..mozliwe ze cos tam bedzie sie dzialo, ale to juz musi byc zlozna konstrukcjia silnika, dopalanie w wydechu i wtedy takie tanie cuda sie nie sprawdza..a nie w cywilnym silniku!! tu sie nic nie stanie...znam mnostwo ludzi ktory maja luske i nic im sie nie dzieje, zalozyli dlatego ze kat im padl a nie beda ladowac kasy w starego zloma...jakby kazdy podchodzil tak laboratoryjnie do swojego auta to powinien sobie wache z samej rafienrii sprowadzac zeby przypadkiem nie ubylo mu kilku oktanow.. zatankujesz wache na ukrainie i nie odczujesz roznicy a oktanow bedzie cos okolo 80:), zaraz fachowy sie wypowiedza ze spalanie stukowe itp..wypalanie..owszem..:) ale teoria swoje a praktyka swoje..w wysilonym silniku uturbionym itp, takie rzeczy maja znaczenie, a nie w silniku 1.3 czy 1.8 ktorych budowa jest mozliwe najprostsza..



Awatar użytkownika
Pinhead
Forum Master
Forum Master
Posty: 1746
Rejestracja: ndz lis 21, 2004 00:44

Post autor: Pinhead » czw wrz 06, 2007 13:43

haps pisze:heh..zamontowanie luski na pewno nie obnizy osiagow i na pewno nie zaszkodzi silnikom ktore posiadamy w naszych 2 i 3..
To jeszcze napisz że w silnikach stosowanych w mkII i mkIII efekty falowe w wydechu są bez znaczenia... i mamy dobry kawał :rotfl:


=-Pinhead-=

Awatar użytkownika
fizolGTW
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 53
Rejestracja: wt lis 07, 2006 18:06
Lokalizacja: dw

Post autor: fizolGTW » czw wrz 06, 2007 15:51

przepraszam ze sie wtracam ale mam taki problem ze kata mam zapchanego, do wurzucenia, mechanik polecil mi zebym go wyciol i wspawal rure ale teraz sie wacham czy czasem nie wrzucic strumienicy?? przy przegladach niby nie patrza ale lepiej jakby byl w obudowie od kata. co wy na to?? rura czy strumienica:)?? z gory dzieki


Break limits, let's fun :D
moj mk3 GT Special :
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1306705#1306705

Awatar użytkownika
Pinhead
Forum Master
Forum Master
Posty: 1746
Rejestracja: ndz lis 21, 2004 00:44

Post autor: Pinhead » czw wrz 06, 2007 17:44

Od strony technicznej lepsza jest rura. Jak na przeglądach będą sztywno trzymać się zasad i zrobia pomiar spalin to i tak wyjdzie że katalizatora nie ma lub jest ale nie działa.


=-Pinhead-=

Awatar użytkownika
Ryba266
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 262
Rejestracja: ndz mar 18, 2007 02:19
Lokalizacja: Ustka
Kontakt:

Post autor: Ryba266 » czw wrz 06, 2007 20:21

fizolGTW pisze:polecil mi zebym go wyciol i wspawal rure ale teraz sie wacham czy czasem nie wrzucic strumienicy
Strumienica to hala jest ja u siebie mam wydlubanego kata a w tej puszce wspawana rure o srednicy wydechu



Awatar użytkownika
DamianCU
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 900
Rejestracja: ndz maja 01, 2005 13:13
Lokalizacja: Ośvwięcim, Przeciszóvw

Post autor: DamianCU » czw wrz 13, 2007 20:36

A polecacie wydłubać kata i wstawić tam rurke ?
Nie wiem jak tam później sonda.


Każdy jest Kimś [VW]
Pozdrawiam DamianCU
GTI: viewtopic.php?f=88&t=346397" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
Pinhead
Forum Master
Forum Master
Posty: 1746
Rejestracja: ndz lis 21, 2004 00:44

Post autor: Pinhead » czw wrz 13, 2007 21:19

RP ma sonde w kolektorze więc ten problem cię nie dotyczy.


=-Pinhead-=

Awatar użytkownika
Bossman
Forum Master
Forum Master
Posty: 1069
Rejestracja: sob paź 16, 2004 22:30
Lokalizacja: Lublin City

Post autor: Bossman » sob wrz 15, 2007 19:39

a jak wygląda sprawa sondy w AGG (2.0 8v)
przebieg juz ponad 160tys wiec pewnie z kata nic nie ma, to moze rurkie trzeba by kiedys wspawac :) nie bedzie problemow z sonda w tym modelu?

pozdr


https://www.facebook.com/BadPhotographer?ref=hl" onclick="window.open(this.href);return false;

Gallus
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 128
Rejestracja: czw kwie 10, 2008 10:12
Lokalizacja: Chorzów

Post autor: Gallus » pt lip 11, 2008 11:23

http://motoallegro.pl/item390967870_str ... d_ss_.html

co myślicie o tym? bo zastanawiam sie czy zatąpic starego kata właśnie tym!



Awatar użytkownika
LCQ
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 491
Rejestracja: sob sty 27, 2007 08:08
Lokalizacja: z kutego tłoka...

Post autor: LCQ » pt lip 11, 2008 13:45

Gallus pisze:http://motoallegro.pl/ite...wka_od_ss_.html

co myślicie o tym? bo zastanawiam sie czy zatąpic starego kata właśnie tym!
widać że nastepnemu wielkie konie w głowie, może lepiej poczytać na forum setki postów niż znowu pytać o ta &^%^&$%$ strumienice..? nie kupuj tego!!!!!!! a czemu?? czytaj, czytaj i czytaj forum !! :bajer:


Była zmodzona ibiza 2e, był swap na ABF, było modzenie ABFa,doszły Schricki 2x268, wywalone na rzecz 276/276, teraz czas na:
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=261294
ale to mało więc ;)

Gallus
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 128
Rejestracja: czw kwie 10, 2008 10:12
Lokalizacja: Chorzów

Post autor: Gallus » pt lip 11, 2008 22:47

LCQ pisze:
Gallus pisze:http://motoallegro.pl/ite...wka_od_ss_.html

co myślicie o tym? bo zastanawiam sie czy zatąpic starego kata właśnie tym!
widać że nastepnemu wielkie konie w głowie, może lepiej poczytać na forum setki postów niż znowu pytać o ta &^%^&$%$ strumienice..? nie kupuj tego!!!!!!! a czemu?? czytaj, czytaj i czytaj forum !! :bajer:
akurat mi nie chodzi o konie.... tylko czy to dobrze zastąpi kata.. chodzi mi tylko o to żeby na przeglądzie sie nie czepiali... po prostu wsadzić coś zamiast kata... a żeby nie wychodziły jakieś dziwne odgłosy....

na forum czytalem duzo i odpowiedzi sie nie doczytałem...
pozdRo



Awatar użytkownika
souler
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2515
Rejestracja: pn gru 12, 2005 15:04
Lokalizacja: Zabrze/Ruda Śląska
Kontakt:

Post autor: souler » sob lip 12, 2008 01:14

Gallus pisze:tylko czy to dobrze zastąpi kata.. chodzi mi tylko o to żeby na przeglądzie sie nie czepiali... po prostu wsadzić coś zamiast kata... a żeby nie wychodziły jakieś dziwne odgłosy
nic nie zastapi kata. badanie spalin i masz po przegladzie chocbys nie wiem co wstawil. tylko lapowka albo znajomosci moga cie uratowac.


Był Dzik Power Diesel, jest Astra Turbo

Awatar użytkownika
melon
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 562
Rejestracja: sob paź 23, 2004 11:23
Lokalizacja: Gdynia
Kontakt:

Post autor: melon » sob lip 12, 2008 08:40

Eeee pany o czym wy mowicie .Wywal kata i daj rure zwykła ( bedzie ciut głosniej). O ile nic nie pomieszałem to norma dla silnika gaznikowego nie moze przekraczac 3.5% CO ,a dla silnika na wtrysku 0.15% CO. Jezeli masz szczelny układ wydechowy i silnik dobrze ustawiony to przejdziesz przeglad bez problemu.


ps.Wycinasz kata w srodek wbijasz jakis pret młotkiem i wybijasz porcelane .Montujesz pusta puszke.
Ostatnio zmieniony sob lip 12, 2008 08:42 przez melon, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
rysiektr
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 6202
Rejestracja: ndz paź 22, 2006 23:49
Lokalizacja: Minczewo/Warszawa
Kontakt:

Post autor: rysiektr » sob lip 12, 2008 22:46

melon pisze:Wycinasz kata w srodek wbijasz jakis pret młotkiem i wybijasz porcelane .Montujesz pusta puszke.
tylko nie wyrzucaj tego co jest w kacie a wrecz przeciwnie pozbieraj i udaj sie do jakiegos punktu gdzie skupuja katy to parenascie ZŁ dostaniesz za to :helm:


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=164952 mój były golf

Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo

ODPOWIEDZ

Wróć do „Speed”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 17 gości