Golf mk II swap na 1.9 TDI AFN

Tuning, swapy, modyfikacje mechaniczne, poprawa osiągów auta i wszystko na te tematy...

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

arwam

Golf mk II swap na 1.9 TDI AFN

Post autor: arwam » ndz lis 20, 2011 22:59

witek271,

ja bym na twoim miejscu wrzucił go do jakiejś budy i poechałbym na hamownię, nie zdziwiłbym isę jakby jkuż był podkręcony.
a jego przewaga nad 1.9TDI to to że fajnie się kręci na wysokich obrotach. czego w 1.9TDI już nie ma



chrzaniu
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 386
Rejestracja: wt sie 25, 2009 20:38
Lokalizacja: gorzów wlkp.
Kontakt:

Golf mk II swap na 1.9 TDI AFN

Post autor: chrzaniu » pn lis 21, 2011 08:32

Witam chłopaki postanowiłem zrobić SWAPa do Mk2 1.6D - silnik mam kompletny z Passata B4 1.9TDI AFN (po modach :KKK,pompa10/11,FMIC550x230x65,wtryski230 itp itd ) Golf jest z roku 91 , dodatkowo mam juz półośki z GTI z przegubami wewn. 100mm ... wyszukiwarka doprowadziła mnie do tego tematu , co bym jeszcze musiał dokupic ?? wyciągne wszystko z Passata ale czy cos prócz Passata mi jeszcze potrzebne ??


Vw Polo 1.9TDI 86c RWD Central -> 12.84s 402m na ślizgającym sprzęgle i delikatnie pod górkę :D
https://www.facebook.com/VwPoloTDIRWD/?fref=ts

arwam

Golf mk II swap na 1.9 TDI AFN

Post autor: arwam » pn lis 21, 2011 09:35

dokup sobie jakieś spore IC i trochę rurek dzięki którym podłączysz IC z dolotem silnika.
pedały przełóż w całości z paska.
poszukaj tylko sobie sanek przedniego zawieszenia od MK3 choć też możesz założyć na łapie od silnika z golfa tylnej natomiast przednią będziesz musiał pooszukać od bodajże golfa MK3 z silnikiem TDI. sanki z passata do golfa nie podejdą

po za tym możesz już zaczynać



chrzaniu
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 386
Rejestracja: wt sie 25, 2009 20:38
Lokalizacja: gorzów wlkp.
Kontakt:

Re: Golf mk II swap na 1.9 TDI AFN

Post autor: chrzaniu » pn lis 21, 2011 22:31

arwam pisze:dokup sobie jakieś spore IC i trochę rurek dzięki którym podłączysz IC z dolotem silnika.
pedały przełóż w całości z paska.
poszukaj tylko sobie sanek przedniego zawieszenia od MK3 choć też możesz założyć na łapie od silnika z golfa tylnej natomiast przednią będziesz musiał pooszukać od bodajże golfa MK3 z silnikiem TDI. sanki z passata do golfa nie podejdą

po za tym możesz już zaczynać
Mam juz IC z rdzeniem 550x230x65 :) w Passku sie spisuje idealnie :)
dzieki za porady mysle ze w tym roku jeszcze wyjade tym diliżansem :)


Vw Polo 1.9TDI 86c RWD Central -> 12.84s 402m na ślizgającym sprzęgle i delikatnie pod górkę :D
https://www.facebook.com/VwPoloTDIRWD/?fref=ts

chrzaniu
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 386
Rejestracja: wt sie 25, 2009 20:38
Lokalizacja: gorzów wlkp.
Kontakt:

Golf mk II swap na 1.9 TDI AFN

Post autor: chrzaniu » pt gru 02, 2011 16:35

Chłopaki pomóżcie bo Silnik zapala i gaśnie, brak kontrolek Oleju, wody, Świec żarowych ... brak połączenia ze złączem diagnostycznym ....
macie może schematy 1.6D rocznik 91 oraz Passat B4 96rok AFN


Vw Polo 1.9TDI 86c RWD Central -> 12.84s 402m na ślizgającym sprzęgle i delikatnie pod górkę :D
https://www.facebook.com/VwPoloTDIRWD/?fref=ts

arwam

Golf mk II swap na 1.9 TDI AFN

Post autor: arwam » pt gru 02, 2011 17:12

jeśli zapala i gaśnie to znaczy że immo go wyłącza.
musisz przejżeć instalację wraz z pętlą indukcyjną na stacyjce i musisz w kluczyku mieć kosteczkę od immo



anderllh
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 215
Rejestracja: pt lut 12, 2010 20:30
Lokalizacja: Gliwice/Rybnik
Kontakt:

Golf mk II swap na 1.9 TDI AFN

Post autor: anderllh » pt gru 02, 2011 17:14

chrzaniu pisze:Chłopaki pomóżcie bo Silnik zapala i gaśnie, brak kontrolek Oleju, wody, Świec żarowych ... brak połączenia ze złączem diagnostycznym ....macie może schematy 1.6D rocznik 91 oraz Passat B4 96rok AFN
Pewnie problem z immo. Na 61 pinie jest linia K i sygnał immo.

arwam był szybszy :grin:


Diagnostyka
Chiptuning

chrzaniu
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 386
Rejestracja: wt sie 25, 2009 20:38
Lokalizacja: gorzów wlkp.
Kontakt:

Re: Golf mk II swap na 1.9 TDI AFN

Post autor: chrzaniu » pt gru 02, 2011 17:46

arwam pisze:jeśli zapala i gaśnie to znaczy że immo go wyłącza.
musisz przejżeć instalację wraz z pętlą indukcyjną na stacyjce i musisz w kluczyku mieć kosteczkę od immo
Dzieki chłopaki za szybką odpowiedz, jutro bedzie ciąg dalszy walki .
A co do licznika to zapaliły sie tylko Kilometry i zegar, a reszta lezy i nic nie robi .....


Vw Polo 1.9TDI 86c RWD Central -> 12.84s 402m na ślizgającym sprzęgle i delikatnie pod górkę :D
https://www.facebook.com/VwPoloTDIRWD/?fref=ts

arwam

Golf mk II swap na 1.9 TDI AFN

Post autor: arwam » pt gru 02, 2011 21:08

chrzaniu, proponuję przejść na nowy typ instalacji.
będzie mniej kombinacji i nowa instalacja ma większe możliwości. można np założyć ABS-EDS lub na upartego ESP.



chrzaniu
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 386
Rejestracja: wt sie 25, 2009 20:38
Lokalizacja: gorzów wlkp.
Kontakt:

Re: Golf mk II swap na 1.9 TDI AFN

Post autor: chrzaniu » pt gru 02, 2011 21:15

arwam pisze:chrzaniu, proponuję przejść na nowy typ instalacji.
będzie mniej kombinacji i nowa instalacja ma większe możliwości. można np założyć ABS-EDS lub na upartego ESP.
PALI :) pospalem przed nocka ale kolega sie nie poddał- Winowajcą był brak masy czujnika pedału hamulca ..... są kontrolki i auto pali :)


Vw Polo 1.9TDI 86c RWD Central -> 12.84s 402m na ślizgającym sprzęgle i delikatnie pod górkę :D
https://www.facebook.com/VwPoloTDIRWD/?fref=ts

arwam

Golf mk II swap na 1.9 TDI AFN

Post autor: arwam » pt gru 02, 2011 21:34

czyli nie miałeś masy o ile dobrze pamiętam na znacznej części instalacji silnikowej i licznikowej?
bo w nowej instalacji jest to trochę lepiej i łatwiej zrobione



chrzaniu
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 386
Rejestracja: wt sie 25, 2009 20:38
Lokalizacja: gorzów wlkp.
Kontakt:

Golf mk II swap na 1.9 TDI AFN

Post autor: chrzaniu » pn gru 05, 2011 14:13

Wszystko juz złożone - pierwsza jazda i cos nie hallo - mianiowicie doładowanie przy 4-4.5tys obr wynosi 1.1bara a zadane mam 1.8bara - poszukam w czwartek co jest nie tak, ale czy np. nie zamontowanie zbiorniczka podcisnienia ( w Passacie mam go w nadkolu nad kołem ) a w Golfie jeszcze go nie załozyłem :(


Vw Polo 1.9TDI 86c RWD Central -> 12.84s 402m na ślizgającym sprzęgle i delikatnie pod górkę :D
https://www.facebook.com/VwPoloTDIRWD/?fref=ts

Awatar użytkownika
superkasztan
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 320
Rejestracja: pn paź 22, 2007 13:47
Lokalizacja: Rybnik
Kontakt:

Golf mk II swap na 1.9 TDI AFN

Post autor: superkasztan » pn gru 05, 2011 14:25

jak masz AFN to turbo jest sterowane podciśnieniem z aku podciśnienia, to pewnie przyczyna


Somewhere in Nowhere

chrzaniu
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 386
Rejestracja: wt sie 25, 2009 20:38
Lokalizacja: gorzów wlkp.
Kontakt:

Re: Golf mk II swap na 1.9 TDI AFN

Post autor: chrzaniu » wt gru 06, 2011 00:35

superkasztan pisze:jak masz AFN to turbo jest sterowane podciśnieniem z aku podciśnienia, to pewnie przyczyna
No to muszę jutro to założyc - i dodatkowo przeczyszcze N75 :)


Vw Polo 1.9TDI 86c RWD Central -> 12.84s 402m na ślizgającym sprzęgle i delikatnie pod górkę :D
https://www.facebook.com/VwPoloTDIRWD/?fref=ts

ODPOWIEDZ

Wróć do „Speed”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 9 gości