[mk3] Wiecej mocy w AAM 1.8

Tuning, swapy, modyfikacje mechaniczne, poprawa osiągów auta i wszystko na te tematy...

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
Chaos
Whiskey
Whiskey
Posty: 584
Rejestracja: wt sty 06, 2009 19:34
Lokalizacja: Niepołomice/Kraków

Post autor: Chaos » pt lip 23, 2010 08:40

Takie małe pytanko mnie nurtuje, ABS i AAM różnią się jeszcze świecami zapłonowymi. Jak myślicie jaki to może mieć wpływ na pracę slinika?



Awatar użytkownika
Drivwer13
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 81
Rejestracja: czw lut 26, 2009 14:23
Lokalizacja: Głogów
Auto: MK2 , MK7
Kontakt:

Post autor: Drivwer13 » pt lip 23, 2010 21:01

takos pisze:2.0 na wielopunkcie. Srednica kryzwki nowego walka to 44mm. Ori walek od AAM mial 42,5mm.
- podobny wstawiłem do aam-a żony- jast poprawa w dynamice zwłaszcza na niskich obrotach ale znikoma, wstawione jest LPG a większa krzywka powoduje większe otwarcie zaworu co polepsza napełnienie cylindrów.
A co do eksploatacji AAM-a -nawet moja żona woli skubnąć kluczyki od mojego ABF-a.
Więc lepiej sprzedać AAM-a dziadkowi i kupić drugie GTI niż inwestować w 1.8.



Awatar użytkownika
takos
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 280
Rejestracja: sob mar 14, 2009 16:20
Lokalizacja: Stegna

Post autor: takos » sob lip 24, 2010 15:39

Drivwer13 pisze: Więc lepiej sprzedać AAM-a dziadkowi i kupić drugie GTI niż inwestować w 1.8.
Jakby tak kazdy robil to ABF-ow na rynku zabraknie


(\X/)

Awatar użytkownika
slawko333
Forum Master
Forum Master
Posty: 1539
Rejestracja: ndz lip 22, 2007 09:16
Lokalizacja: leżajsk
Kontakt:

[mk3] Wiecej mocy w AAM 1.8

Post autor: slawko333 » sob sie 28, 2010 17:33

w koncu wymienilem walek i kompa, i jak dla mnie roznicy prawie wogole niema, po weekendzie wymienie jeszcze kolektor, jak niebedzie roznicy zadnej, to chyba kupie silnik 1.9 td jak ma moj brat i za nieduze pieniadze go zmodze, tak jemu zrobilem, ze teraz jego 75KM spokojnie objezdza gti 2E



gracek1906
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 782
Rejestracja: ndz cze 14, 2009 15:38
Lokalizacja: Podkarpacie

[mk3] Wiecej mocy w AAM 1.8

Post autor: gracek1906 » ndz sie 29, 2010 09:05

A co takiego zrobiłeś, jakie koszta?



Awatar użytkownika
slawko333
Forum Master
Forum Master
Posty: 1539
Rejestracja: ndz lip 22, 2007 09:16
Lokalizacja: leżajsk
Kontakt:

[mk3] Wiecej mocy w AAM 1.8

Post autor: slawko333 » ndz sie 29, 2010 16:24

wymiana boost pina w pompie ok 40zl, a efekt jak za 40 zl jest wielki, momentalnie auto zaczelo sie zbierac, oraz zmiana turbiny na wieksza z k03 na k24 - 400zl, zwiekszenie dawki na pompie, jak na takie osiagi jakie teraz sa to nieduzy wydatek



kaczor8706
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 2
Rejestracja: ndz sie 29, 2010 14:46

[mk3] Wiecej mocy w AAM 1.8

Post autor: kaczor8706 » ndz sie 29, 2010 21:27

mam pytanie posiadam golfa 3 1.8 gt 90 KM w gazie i maksymalna predkosc jaka rozwijam to 130. Ale do setki sie dobrze zwija. czy wie ktos w czym problem???



kaczor8706
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 2
Rejestracja: ndz sie 29, 2010 14:46

[mk3] Wiecej mocy w AAM 1.8

Post autor: kaczor8706 » ndz sie 29, 2010 21:38

mam pytanie moj golf 3 1.8 GT 90 KM dosyc dobrze sie rozpedza ale predkosc jaka z niego wycisne to max 130. czy wie kyos w czym problem???



Awatar użytkownika
slawko333
Forum Master
Forum Master
Posty: 1539
Rejestracja: ndz lip 22, 2007 09:16
Lokalizacja: leżajsk
Kontakt:

[mk3] Wiecej mocy w AAM 1.8

Post autor: slawko333 » pn sie 30, 2010 11:04

moze czujnik halla? odcina ci zaplon przy ok 3-4tys obrotow?



Awatar użytkownika
slawko333
Forum Master
Forum Master
Posty: 1539
Rejestracja: ndz lip 22, 2007 09:16
Lokalizacja: leżajsk
Kontakt:

[mk3] Wiecej mocy w AAM 1.8

Post autor: slawko333 » ndz wrz 05, 2010 13:49

na poczatku tego nieczulem, ale po kilku dniach i dluzszej trasie , czuje jednak roznice, autko lepiej ciagnie, powalajacej roznicy niema ale czuc, w kazdym badz razie jestem :grin:



Awatar użytkownika
takos
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 280
Rejestracja: sob mar 14, 2009 16:20
Lokalizacja: Stegna

[mk3] Wiecej mocy w AAM 1.8

Post autor: takos » pt lis 19, 2010 19:32

Aparat zaplonowy sterowany podcisnieniem, czy da sie zalozyc takie cos do AAM?

niech wypowie sie ktos kto sie zna.

W RP podcisnienie do aparatu bylo podlaczone do zaworu obok wtrysku (sterowany chyba z komputera). teoretycznie mozna by podlaczyc to podcisnienie bezposrednio do serwa (in wyzsze obroty tym bardziej wyprzedza zaplon)

Szukalem sporo w internecie, ale jak to byla na forach, pisze kazdy i pisze glupoty, pelno sprzecznych informacji...

Obrazek

Na gorze pisze AAM, ABS i jak widac ma aparat na podcisnienie


(\X/)

gracek1906
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 782
Rejestracja: ndz cze 14, 2009 15:38
Lokalizacja: Podkarpacie

[mk3] Wiecej mocy w AAM 1.8

Post autor: gracek1906 » pt lis 19, 2010 21:29

Założyć sie da ale czy nie za bardzo będzie wtedy wyprzedzony kąt zapłonu?



Awatar użytkownika
takos
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 280
Rejestracja: sob mar 14, 2009 16:20
Lokalizacja: Stegna

[mk3] Wiecej mocy w AAM 1.8

Post autor: takos » pt lis 19, 2010 21:47

Skoro w 1.8 RP (golf 2) bylo takie cos zakladane orginalnie, i zdawalo to egzamin, wiec czemu nie mialo by zadzialac tu?


(\X/)

Awatar użytkownika
toffic
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3845
Rejestracja: pn gru 25, 2006 14:35
Lokalizacja: RKR
Kontakt:

[mk3] Wiecej mocy w AAM 1.8

Post autor: toffic » sob lis 20, 2010 19:07

Nie będzie dobrze działać z kilku przyczyn, najistotniejsza (i bardzo dobrze można ją wykorzystać) to ta, że w ABS/AAM punkt zapłonu sterowany jest przez ECU



ODPOWIEDZ

Wróć do „Speed”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 11 gości