[MK2] Hamulce tarczowe tylne, zaciski z MK4

Tuning, swapy, modyfikacje mechaniczne, poprawa osiągów auta i wszystko na te tematy...

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
maxgt
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 590
Rejestracja: sob lis 12, 2005 18:42
Lokalizacja: Gdynia
Auto: mk4 2.8 4m, lupo
Silnik: BDE
Kontakt:

[MK2] Hamulce tarczowe tylne z MK4

Post autor: maxgt » pt sie 12, 2011 19:39

mały odkop, jeżeli kupie zaciski od mk4 bez przewodów to nowe przewody od mk4 podejdą pod te miedziane z mk2 i jeszcze jedno pytanko, przednie kompletne hebelki z g60 do zwykłego gti wejdą bez problemu-przewody - sworzeń 19 końcówki drążki wsio będzie ok?



Awatar użytkownika
juby
Forum Master
Forum Master
Posty: 1231
Rejestracja: wt lut 14, 2006 20:43
Lokalizacja: WWL
Kontakt:

[MK2] Hamulce tarczowe tylne z MK4

Post autor: juby » pt sie 12, 2011 19:52

pierwsze pytanie: nie
drugie pytanie: zależy co rozumiesz pod pojęciem kompletne


Frakcja Proud Member

Awatar użytkownika
maxgt
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 590
Rejestracja: sob lis 12, 2005 18:42
Lokalizacja: Gdynia
Auto: mk4 2.8 4m, lupo
Silnik: BDE
Kontakt:

[MK2] Hamulce tarczowe tylne z MK4

Post autor: maxgt » pt sie 12, 2011 20:11

czyli ad1 muszę mieć gumowe i miedziane z mk4 aby podpiąć to do mk2
ad2 kompletne- http://imageshack.us/photo/my-images/585/dsc03994.jpg/" onclick="window.open(this.href);return false;



Awatar użytkownika
juby
Forum Master
Forum Master
Posty: 1231
Rejestracja: wt lut 14, 2006 20:43
Lokalizacja: WWL
Kontakt:

[MK2] Hamulce tarczowe tylne z MK4

Post autor: juby » pt sie 12, 2011 20:19

maxgt pisze:czyli ad1 muszę mieć gumowe i miedziane z mk4 aby podpiąć to do mk2
nie
juby pisze:potrzebne są: zaciski z mk4, przewód elastyczny z passata b5 (nr. Bosch 1 987 476 719)
ja akurat wybrałem ATE, bo jako jedyne z dostępnych wtedy miały śrubę do przykręcenia przewodu od strony zacisku
maxgt pisze:ad2 kompletne- http://imageshack.us/photo/my-images/585/dsc03994.jpg/" onclick="window.open(this.href);return false;
tak, to wystarczy, rozpinasz końcówkę drążka, zwrotnicę przy sworzniu, macpersona i składasz z nowymi gratami w odwrotnej kolejności a, i przy okazji warto przewody na nowe wymienić


Frakcja Proud Member

Awatar użytkownika
maxgt
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 590
Rejestracja: sob lis 12, 2005 18:42
Lokalizacja: Gdynia
Auto: mk4 2.8 4m, lupo
Silnik: BDE
Kontakt:

[MK2] Hamulce tarczowe tylne z MK4

Post autor: maxgt » pt sie 12, 2011 20:25

juby pisze:a, i przy okazji warto przewody na nowe wymienić
nie no innego wyjścia nie ma; czyli ten przewód z passata podepnę bez problemu pod zacisk mk4 i miedziany mk2 czy jeszcze trzeba coś zanabyć?



Awatar użytkownika
juby
Forum Master
Forum Master
Posty: 1231
Rejestracja: wt lut 14, 2006 20:43
Lokalizacja: WWL
Kontakt:

[MK2] Hamulce tarczowe tylne z MK4

Post autor: juby » pt sie 12, 2011 20:33

maxgt pisze: czyli ten przewód z passata podepnę bez problemu pod zacisk mk4 i miedziany mk2 czy jeszcze trzeba coś zanabyć?
bez najmniejszego, nasz cały klan wołomiński dwójkowy na tym śmiga, i bier ATE 24.5243-0190.3


Frakcja Proud Member

Awatar użytkownika
JohnyWWL
Forum Master
Forum Master
Posty: 1020
Rejestracja: ndz lip 16, 2006 22:51
Lokalizacja: WWL
Kontakt:

[MK2] Hamulce tarczowe tylne z MK4

Post autor: JohnyWWL » czw sie 25, 2011 14:09

juby pisze:bez najmniejszego, nasz cały klan wołomiński dwójkowy na tym śmiga, i bier ATE 24.5243-0190.3
dokladnie- w sumie 3x mk2 na tym osprzecie jezdzi po WWL i nie ma problemow :pub:



Awatar użytkownika
Marszall
Forum Master
Forum Master
Posty: 1937
Rejestracja: ndz lut 26, 2006 16:47
Lokalizacja: Łuków
Kontakt:

[MK2] Hamulce tarczowe tylne z MK4

Post autor: Marszall » śr sie 31, 2011 18:52

Zmienialiście same zaciski czy tez jeżma?
Chciałby poprawić ten ręczny ale na zaciskach z Mk IV jest kibel bo mi bierze na krawedzi klocka i skuteczność jest słaba.
Cylinderek bierze wyżej bo i tarcza w czwórce jest wieksza, niestety zasisk jest ori i klocek siedzi głęboko.


BLACK BERTA 2.0 16V(T) >>> viewtopic.php?f=91&t=604514

Awatar użytkownika
Fahoo
TDI Power
TDI Power
Posty: 4038
Rejestracja: wt lut 06, 2007 11:57
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

[MK2] Hamulce tarczowe tylne z MK4

Post autor: Fahoo » śr sie 31, 2011 21:20

Marszall, dałes jarzmo z mk4?
bład dajemy z mk3 i bangla


https://www.facebook.com/fahoo.jedker
Kupię klape tył Golf IV/Bora Variant PW

Awatar użytkownika
Marszall
Forum Master
Forum Master
Posty: 1937
Rejestracja: ndz lut 26, 2006 16:47
Lokalizacja: Łuków
Kontakt:

[MK2] Hamulce tarczowe tylne z MK4

Post autor: Marszall » śr sie 31, 2011 21:38

jazma nie zmieniałem, troche mnie dziwi ze wszyscy jezdza na zaciskach od czwórki (gdzie cylinderek naciska na klocek nie w samym srodku tylko na brzegu )i wszystko jest ok


BLACK BERTA 2.0 16V(T) >>> viewtopic.php?f=91&t=604514

Awatar użytkownika
JohnyWWL
Forum Master
Forum Master
Posty: 1020
Rejestracja: ndz lip 16, 2006 22:51
Lokalizacja: WWL
Kontakt:

[MK2] Hamulce tarczowe tylne z MK4

Post autor: JohnyWWL » śr sie 31, 2011 22:18

nikt nie jezdzi na jarzmach od mk4- only mk2/ mk3 :jezor:



Awatar użytkownika
Fahoo
TDI Power
TDI Power
Posty: 4038
Rejestracja: wt lut 06, 2007 11:57
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

[MK2] Hamulce tarczowe tylne z MK4

Post autor: Fahoo » śr sie 31, 2011 22:36

Marszall, bierze sie tylko zacisk z mk3
ja mam w swojej ibizie tarcza mk3 jarzmo mk3 zacisk mk4/toledo/leon/octavia


https://www.facebook.com/fahoo.jedker
Kupię klape tył Golf IV/Bora Variant PW

Awatar użytkownika
Marszall
Forum Master
Forum Master
Posty: 1937
Rejestracja: ndz lut 26, 2006 16:47
Lokalizacja: Łuków
Kontakt:

[MK2] Hamulce tarczowe tylne z MK4

Post autor: Marszall » czw wrz 01, 2011 12:02

no przecierz mówie ze zacisk od dwójki, nikt nie zauwazył ze cylinderek zle napiera?

BTW
nie ma sie co tak podniecać zaciskami od czwórki bo wygrywają tylko tym że są z aluminium!
natomiast zaciski lucasa z MK III nie dość że mają taki sam układ wyzwalania recznego jak w "4" to sa do tarcz 226 (napierają na klocek na całą powieżchnie) to przewody pasują P&P, wszystkie (II, III, IV) mają ta samą średnice tłoczka wiec i skuteczność ta sama (chyba ze ktoś załozy od Kombi wtedy 41mm ale to i tak nie ma sensu z racji małego zapotrzebowania siły na tył) do tego wchodzi na nie '14 felga

Więc o co kaman najlepsza opcja to MK III :P


BLACK BERTA 2.0 16V(T) >>> viewtopic.php?f=91&t=604514

Awatar użytkownika
sas_gti
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5063
Rejestracja: sob lip 16, 2005 01:24
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

[MK2] Hamulce tarczowe tylne z MK4

Post autor: sas_gti » śr gru 21, 2011 19:41

Fahoo pisze:Marszall, dałes jarzmo z mk4?
bład dajemy z mk3 i bangla
Jarzma z mk4 nie pasuje do czopa mk2/3 wiec nie mogl tego zrobic...

Mam zaciski z mk4 gotowe do montażu od mk2 i jakiś czas temu przymierzyłem jak to wszystko pasuje (zacisk mk4, tarcze i jarzma mk2) i Marszall ma rację.
Tłoczek naciska na klocek na jego krawędzi. Nie wydaje mi się aby to mogło prawidłowo hamować. Na pewno nie lepiej niż sprawne zaciski mk2/3.
Teraz mam dylemat co robic. Montować te z mk4 i testować czy tył hamuje tak jak powinien czy od razu szukać z mk3 stalowych...
Marszall możesz coś więcej o swoich odczuciach po wymianie zacisków na mk4? Jest aż tak źle?



ODPOWIEDZ

Wróć do „Speed”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 13 gości