Generalny remont zawieszenia

Tutaj piszemy tylko o problemach związanych z podwoziem i zawieszeniem

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Eyk88
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 756
Rejestracja: czw lip 25, 2013 23:35

Generalny remont zawieszenia

Post autor: Eyk88 » pn kwie 25, 2016 00:02

Jakie części polecacie z tyłu zmienić? Chciałem to kompleksowo wymienić: tuleje belki, na amorkach osłony, bałwanki, gumy pod stabilizator, mocowanie/poduszki amortyzatorów. Coś jeszcze? Amorków nie ruszam bo ok są. Tylko czy coś mi z głowy nie wypadło bo w tym tyg zamawiam części :D Pod sprężynami są podkładki jakieś? bo chyba w 4x4 były.



Beniek307
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 20
Rejestracja: pt kwie 08, 2016 07:40

Generalny remont zawieszenia

Post autor: Beniek307 » pn kwie 25, 2016 08:14

Czekam na relację i opis, ile taki generalny remont wyniesie. Jestem bardzo ciekaw, jakie to mogą być koszty.



Eyk88
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 756
Rejestracja: czw lip 25, 2013 23:35

Generalny remont zawieszenia

Post autor: Eyk88 » pn kwie 25, 2016 19:38

A jaki to problem dodać ceny kilku części?



pderk
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 21
Rejestracja: sob wrz 12, 2015 22:38

Generalny remont zawieszenia

Post autor: pderk » sob cze 18, 2016 00:07

Witam
W końcu mam trochę wolnego i też aura dopisuje wiec zabrałem się za wymianę wszystkich gum od zawieszenia w moim mk4.
Przód cały zrobiony i teraz tuleje sanek wymieniłem z tym ze zauważyłem że po poluzowaniu sanek całe zawieszenie przednie mi sie przesuneło. I czy po ponownym skreceniu sanek muszę ustawić geometrię kół? Bo jezeli tak to wymienie jeszcze drazek kierowniczy +końcówki zeby dwa razy nie placic za geometrie.

Jezeli chodzi o koszty to całe zawieszenie w poliuretanie kosztowało mnie 450 zl + 38 zl za dwie tuleje Lemforder do sanek



piotrek233
Forum Master
Forum Master
Posty: 1175
Rejestracja: wt wrz 11, 2007 19:09
Lokalizacja: Bielsko

Generalny remont zawieszenia

Post autor: piotrek233 » sob cze 18, 2016 09:42

Oczywiście, że trzeba robić reometrię.



Awatar użytkownika
Upiter
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 300
Rejestracja: sob kwie 11, 2009 20:52
Lokalizacja: Kraśnik
Kontakt:

Re: Generalny remont zawieszenia

Post autor: Upiter » ndz lis 19, 2017 23:39

przemlin pisze:Mie wiem czy to ma znaczenie ale te tuleje pełne z tt czy s3 btyły stosowane fabrycznie w troszke innych wahaczach, tt miało inne wachacze niz golf 4, wystarczy wpisać w google wahacze od tt . Ten wahacz , wyglada na to , że przy wahaczu z tt jest wiekszy kąt wyprzedzenia swożnia zwrotnicy. Kavior , a gumki sanek wymieniałęś??? :hmm: Napewno masz wszystkie gumy w zawiasie wymienione?? :hmm: :hmm:
Odgrzewam kotleta ;p Czy te pełne wahacze pasują p&p do bory/golfa?


RED MEXICANA by uPiter

http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2755683#2755683

riccardoa
Forum Master
Forum Master
Posty: 1381
Rejestracja: czw mar 22, 2012 09:50
Lokalizacja: WOT
Auto: Bora
Silnik: ARL

Generalny remont zawieszenia

Post autor: riccardoa » ndz lis 19, 2017 23:48

Masz na myśli pełne wahacze czy pełne tuleje wahaczy?Bo jeśli pełne tuleje- to tak.



Awatar użytkownika
Upiter
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 300
Rejestracja: sob kwie 11, 2009 20:52
Lokalizacja: Kraśnik
Kontakt:

Generalny remont zawieszenia

Post autor: Upiter » ndz lis 19, 2017 23:52

Pełne wahacze te odlewane


RED MEXICANA by uPiter

http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2755683#2755683

przemlin
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 922
Rejestracja: wt sty 06, 2009 20:31
Lokalizacja: kwidzyn

Generalny remont zawieszenia

Post autor: przemlin » wt lis 21, 2017 22:17

Upiter pisze:Pełne wahacze te odlewane
Jesli chcesz wahacze z tt to musisz wymienić stabilizator... a co za tym idzi amortyzatory/ inaczej mocowany jest stabi w audi tt niż w golfie. patrz google... :jaja:



Awatar użytkownika
Upiter
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 300
Rejestracja: sob kwie 11, 2009 20:52
Lokalizacja: Kraśnik
Kontakt:

Generalny remont zawieszenia

Post autor: Upiter » wt lis 21, 2017 22:28

przemlin, rozumiem, mam stabi i amorki ;) Zastanawiam się nad montażem jeszcze wahaczy, nie wiem czy dadzą coś więcej niż zwykle wahacze z pełnymi tulejami prócz masywności samego wahacza...
Nie widziałem też żeby ktoś takowe montował w mk4


RED MEXICANA by uPiter

http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2755683#2755683

cegulla
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 125
Rejestracja: sob cze 18, 2016 22:54
Lokalizacja: Żuromin

Generalny remont zawieszenia

Post autor: cegulla » śr lis 22, 2017 17:27

A może mi ktoś powie co jeszcze może pukać, wymieniłem wszystkie gumy u siebie z przodu tzn. obydwie tuleje wahacza, sworzeń wahacza, łącznik stabilizatora, końcówka drążka i tuleje stabilizatora. Wszystko na obu stronach lemfordera. Autko prowadzi się sztywniej, lecz jeszcze słyszę delikatne postukiwanie na dołkach z przedniej osi, czy to mogą być poduszki amortyzatorów ? Amorki mam sprawne tzn około 80%.



Awatar użytkownika
marcin7x5
_
_
Posty: 8810
Rejestracja: śr lut 23, 2011 13:14

Generalny remont zawieszenia

Post autor: marcin7x5 » śr lis 22, 2017 22:24

Mogą być same amorki, tuleje sanek, luzy na łożysku amorka...



cegulla
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 125
Rejestracja: sob cze 18, 2016 22:54
Lokalizacja: Żuromin

Generalny remont zawieszenia

Post autor: cegulla » czw lis 23, 2017 15:23

Jak mi tyle amorki wystają, to poduszki tak do wymiany ?

Obrazek

Obrazek



przemlin
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 922
Rejestracja: wt sty 06, 2009 20:31
Lokalizacja: kwidzyn

Generalny remont zawieszenia

Post autor: przemlin » czw lis 23, 2017 22:50

lewa TAK, odległość od kielicha z lewej powinna być tak jak masz z prawej, /lewa częściej też zbiera strzały wiadomo/



ODPOWIEDZ

Wróć do „Podwozie i zawieszenie”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości